Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от georgi_1986 » 25 Окт 2020, 11:40

Zlatiyan_Genchev написа:

Колега, прочети темата като 3 и 4 страница може да ти даде някакви насоки
viewtopic.php?f=34&t=427034

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 20.02.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd
Мечтае да кара: Ferrari

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от niki nikolov » 26 Окт 2020, 21:11

Zlatiyan_Genchev написа:
niki nikolov написа:Здравейте колеги да питам ако сменя решетката отзад за парното с такава за топло и студено да ли ще работи и ще трябва ли нещо допълнително да се прави? Какво трябва да се направи за да преправя климатика на климатроник и последно какво е нужно зада работи хроматичното огледало?


1.За да преминеш от климатик към климатроник трябва да смениш цялата кутия за парно/климатроник заедно с всичките датчици, и управлението
2.Отзад за да стане с топло студено регулиращ поток трябва да см извършиш процедурата в т.1 която съм ти написал заедно с инсталаця до врътката за топло студено отзад защото вртката управлява отделна клапа в кутията която е само за този въздуховод.Ако трябва да извършиш т.ч и т.2 по-добре си смени автомобила с климатроник и топло/студено отзад ;)
3. За хроматичното огледало трябва да пуснеш инсталация от огледалото към лайт модула на съответните пинове по схема ако свързаш само интериорно хроматично огледало, ако добавяш и външните тогава още повече свързване ще имаш


Благодаря за инфото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 5.11.2015
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 316i,323ci e39 520i
Детайли за колата: Кармъзъ

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tobi » 14 Ное 2020, 19:35

Здравейте,имам теч на антифриз от тръбата под колекторите.Има ли,някакъв вариант да се смени,без сваляне на колекторите,понеже в сервиз обявената цена в момента ми е невъзможна,а и не мисля,че ще сглобят всичко както трябва.Напоследък много си изпатих от инженери,теча идва някъде от към средата на тръбата,от към ваноса е сухо,маркуча от към дросела е сух,задния маркуч от към парното също е сух.Има ли възможност да се изтича,от някъде другаде,понеже не знам как тази метална тръба се е пукнала.Не изглежда толкова стара,видимостта на това място е кофти,колата е 520и с един ванос. :oops:

Тук се събира антифриза
http://picbg.net/u/57251/39904/892315.jpg
http://picbg.net/u/57251/39904/892316.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от cerberus » 16 Ное 2020, 15:11

Tobi написа:Здравейте,имам теч на антифриз от тръбата под колекторите.Има ли,някакъв вариант да се смени,без сваляне на колекторите,понеже в сервиз обявената цена в момента ми е невъзможна,а и не мисля,че ще сглобят всичко както трябва.Напоследък много си изпатих от инженери,теча идва някъде от към средата на тръбата,от към ваноса е сухо,маркуча от към дросела е сух,задния маркуч от към парното също е сух.Има ли възможност да се изтича,от някъде другаде,понеже не знам как тази метална тръба се е пукнала.Не изглежда толкова стара,видимостта на това място е кофти,колата е 520и с един ванос. :oops:

Тук се събира антифриза
http://picbg.net/u/57251/39904/892315.jpg
http://picbg.net/u/57251/39904/892316.jpg



Според мен няма вариант да се смени без да се махне всмукателния колектор. Или поне ще е по-трудо и по-времеемко, отколкото да се свали колектора. На моята сменях о-пръстенчетата на същата тръба, от към ваноса, и свалях колектора. :yes:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от amd » 13 Яну 2021, 19:51

Здравейте приятели, имам проблем с дебитомер на E39 523i 1998г. Смених гофрето, защото старото беше сцепено и исках да махна тази възможност за проблеми. Мотора заглъхва като смачкам газта и съответно закачих кабела с INPA.
Дава следната грешка :
Изображение
Няколко пъти я чистих и след смяна на гофрето - появява се пак. Прегледах дебитомера - жичката си е здрава, чист е - за всеки случай го пръснах обилно със спрей за чистене на дебитомери. Пръснах буксата с контакт спрей. Всичко изглежда нормално, но грешката е налице.

Какви са вашите предположения? По корпуса на дебитомера няма никакви надписи, което ме навежда на мисълта, че може да е някакъв ментеляк. Друг вариант е проблем с кабелите - имате ли идея дали мога да направя някакво измерване, за да проверя ситуацията, преди да се впускам в покупка на друг?
Благодаря ви!
BMW only!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от amd » 15 Яну 2021, 16:39

Да обновя темата, в случай, че някой прочете моето запитване по-горе - като пише дебитомер, значи е дебитомер - смених го с друг и се оправи проблема :)
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от cerberus » 26 Яну 2021, 14:25

Здравейте колеги,
Става дума за Е39, 98-ма година, М52б20.
Интересува ме има ли някакъв вариант, да се изключи чека на пиропатроните на седалките от еърбег модула?
Ако има - кoи са опциите, които трябва да се променят, с NCS Expert?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от georgi_1986 » 26 Яну 2021, 16:06

Колега, аз съм от доста години с резистор(съпротивление) 1ом в буксите на пиропатроните и нямам проблеми.
Иначе за нцс по спомен се променяше:
GURTSTRAFFER_FAHRER_1
GURTSTRAFFER_FAHRER_2
GURTSTRAFFER_BEIFAHRER_1
GURTSTRAFFER_BEIFAHRER_2
Да са не активни, но препоръчвам първия вариант.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от cerberus » 26 Яну 2021, 16:25

georgi_1986 написа:Колега, аз съм от доста години с резистор(съпротивление) 1ом в буксите на пиропатроните и нямам проблеми.
Иначе за нцс по спомен се променяше:
GURTSTRAFFER_FAHRER_1
GURTSTRAFFER_FAHRER_2
GURTSTRAFFER_BEIFAHRER_1
GURTSTRAFFER_BEIFAHRER_2
Да са не активни, но препоръчвам първия вариант.



Пиропатроните ми са здрави, но буксите им явно леко си променят съпротивлението по някаква причина, и периодично ми светва ламата за еърбега на таблото, и трябва да чистя грешки. Буксите съм ги вързал със свински опашки за пироаптрона, та съм сигурен че няма да се измъкнат.
Не искам да изключвам пиропатроните, нито софтуерно нито хардуерно... Искам пиропатроните да сработят в случай, че се наложи. Просто искам да спре да ги проверява, и да записва глупави грешки през седмица-две...
Някоя от тези опции спира ли само проверката им, или директно ги дезактивира?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от georgi_1986 » 26 Яну 2021, 16:39

Мисля, че ги спира напълно. Според мен няма как само чека да се спре, но може и да греша. Това мисля , че е като с кантара на пасажерската седалка с нцс го деактивираш и дори преди кодирането му махаш буксата иначе се поврежда модула. Почти съм сигурен, че ако кодираш пиропатроните на коланите предварително трябва да им махнеш буксите защото ще запише Internal error и модула на боклука.

*Провери освен буксата на пиропатрона и тази под седалката(голамата букса) там може да има лош контакт

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от cerberus » 26 Яну 2021, 17:48

Буксите под седалките директно съм ги елиминирал и съм запоил кабелите, именно заради този проблем. Но няма как да свържа диретно и пиропатроните, за съжаление... за това търся само чека да им спра, ако е възможно де.

След доста четене по въпроса, и преглеждане на всички опции на еърбег модула, стигнах до извода, че няма как да се спре само чека. Опциите на колегата кодират модула въобще да "не знае" за наличието на пиропатроните, което ще доведе до не работенето им при необходимост. Не е решение на проблема, но поне се разбра, че такова няма. :yes:
Явно толеранса на промяна на съпротивление на буксите, който е заложен от БМВ преди да запише грешка е твърде малък... Ще мисля как да заздравя връзката на буксите им. Благодаря на колегата, доста помогна :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.06.2016
Пол: Мъж
Кара: E39 530d Автоматик

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kyka1 » 09 Фев 2021, 22:18

Здравейте колата ми е 530д 193 к.с автомат именно автомата ме притеснява при позия паркинг при включване на директна се усеща удар отзад същото става и като включа към задна но е по леко при каране си ги сменя горе долу добре от какво може да са тези удари :)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 10.02.2021
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от AP0306 » 10 Фев 2021, 9:23

Здравейте колеги. Мисля да сменям салона(моят сега е механичен без нищо) искам да сложа салон с екстри но се чудя трудно ли става монтирането и свързването. И вторият ми въпрос е според вас кожа или плат. Поразгледах и аз мисля плат.
Благодаря предварително!!!

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от c04 » 11 Фев 2021, 10:42

AP0306 написа:Здравейте колеги. Мисля да сменям салона(моят сега е механичен без нищо) искам да сложа салон с екстри но се чудя трудно ли става монтирането и свързването. И вторият ми въпрос е според вас кожа или плат. Поразгледах и аз мисля плат.
Благодаря предварително!!!

https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=425876
Ето четиво. Дали кожа или плат, само ти си знаеш, но ако искаш салон с екстри ще трябва да е кожен, тъй като ел.плат трудно ще намериш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dokie » 13 Фев 2021, 17:05

kyka1 написа:Здравейте колата ми е 530д 193 к.с автомат именно автомата ме притеснява при позия паркинг при включване на директна се усеща удар отзад същото става и като включа към задна но е по леко при каране си ги сменя горе долу добре от какво може да са тези удари :)

По принцип подобно нещо се получава от гуменото каре пред скоростите - погледни го и ако не изглежда добре - смяна... Иначе можеш да погледнеш и тампони на задния мост, но те обикновено тупкат и в движение и особено при отнемане/подаване на газта... На канал лесно се виждат дали са скъсани като някой дава леко напред-назад колата...
PS: като си смених гуменото каре смених и двата тампона на скоростите (евтини са) за всеки случай и погледнах висящия лагер и карето при дифа (доколкото се виждат и пипат)...
Другите варианти са по-скъпи и не ти ги пожелавам...

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook