M54B22-не пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- GIK
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.11.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M54B22 Touring 02
- Мечтае да кара: E39 M5
M54B22-не пали
Как се стигна дотук.Реших да сменя клапана за картерни газове,и почнах да разкачам наред,филтърни кутии,дросели,диса клапи,стъпкови моторчрта и всичките му там необходими неща,като реших да махна и колектора-кой ме караше незнам.Та мъча се аз да вадя колектора и решавам че ми пречи един кабел от стартера,а то нищо общо имал си планка към блока която в последствие видях,ама късно май,та въпросния кабел няколко пъти окъси,викам си аз нищо сериозно,но после стана сериозното-сглобих колата по обратния ред,и се кефя сменил съм клапана,няма да гори толкова масло,тръгвам да паля и си останах само с въртенето.
Понеже таблото ми е с изгорели пиксели,като задържа копчето ми изписва нещо си контрол 04,а като въртя продължително Engine пак нещо си.
Моля дайте някой акъл,аз имам съмнения за имобилайзер,или дайте поне сигурен човек за диагностика от варна да дойде да я закачи да видим ко ще се прави с тази кола.
Понеже таблото ми е с изгорели пиксели,като задържа копчето ми изписва нещо си контрол 04,а като въртя продължително Engine пак нещо си.
Моля дайте някой акъл,аз имам съмнения за имобилайзер,или дайте поне сигурен човек за диагностика от варна да дойде да я закачи да видим ко ще се прави с тази кола.
- GIK
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 13.11.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 M54B22 Touring 02
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: M54B22-не пали
Колеги,моля темата да се приключи,оказа се изгорял бушон,в отделението където е компа,аз прегледах всички бушоно,но просто незнаех че там има бушони,един друг колега ме светна,та проверих,смених и запали.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани