Монтаж на газов инжекцион на 540i - въпроси ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 1.03.2013
Местоположение: Петрич/София
Пол: Мъж
Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: Ноу яка!

Монтаж на газов инжекцион на 540i - въпроси ?

Мнение от HurricaneRR » 08 Май 2017, 20:21

Колеги, предполагам, че има доста изписано по темата, но не намирам точната информация, която ме интересува. Решил съм да монтирам Газов инжекцион на 540-ката, но изникват въпроси от рода на - каква марка да бъде системата и на кого да се доверя за кадърен монтаж и добра настройка??? От Петрич съм, в града има един-два сервиза, в които монтират АГУ системи, но масово познати и приятели ме съветват да сложа АГУ в Кюстендил. Не разбрах за кой сервиз точно в Кюстендил иде реч. Чувал съм единствено за Трио Елит. Ако някои от вас има впечатления, отзиви и т.н. относно АГУ сервиз в Кюстендил, моля нека сподели. Изобщо всякаква информация по въпроса би ми била от полза. Благодаря Ви за отзивчивостта и вниманието ! 8) 8) 8)
П.С. - в един от сервизите в нашия град ми предложиха система Фобос - 1500лв, OMVL - 1700лв, Lovato - 1900 лв. Цените са за V8 мотор с един изпарител до 350 конски сили. Всякакви отзиви и мнения за горепосочените марки биха били също от полза. :yes:
1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 8.09.2015
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 330xi

Re: Монтаж на газов инжекцион на 540i - въпроси ?

Мнение от stefan_suny » 21 Май 2017, 19:38

Колега при тази работа с газовите трябва да се решат два големи и важни въпроса: 1- кой сервиз - много е важно който ще го слага да си разбира от работата както при монтажа така и при настройката после, 2- марката и модела на компонентите.
По първия въпрос не мога да те насоча за твоя регион, но по втория мога да ти кажа някои неща. На първо място е като избираш компонентите не пести пари за хубави инжектори и читав изпарител, защото колкото и хубава да е електрониката тя никога няма да постигне добри резултати с калпава периферия \примерно слагаш рейки по 40лв и се чудиш що ти клати празния ход и гори като ламя\. Лично аз бих ти препоръчал Фобос-а - български са да, но са много добри и с много функции и настройки, цената им е добра, и също си гарантираш лесна поддръжка и намиране резервни части ако се наложи за в бъдеще \дотук за компютъра и датчиците говоря\ . Иначе от другите Ловатото е много посно, ако взимаш нещо по добре БРЦ, Романо, но там и цената е по хубава, както първоначално така и после за поддръжка. За инжектори бих ти препоръчал Barracuda или Rail Navajo, цената им е хубава да, но са бързи и безпроблемни и от най-висок клас, повярвай с времето инвестицията ще ти се възвърне многократно както в пари така и в нерви и време. Също мисля че в твоята ситуация е по добре да се сложат 2 изпарителя. И нещо друго което никой не казва - ако си държиш на двигателя кажи да ти го настоят след 5000 оборота да обръща на бензин, защото газта гори по бавно от бензина и при такива обороти много по бързо скапва клапаните. Тук не говоря за ситуация в която газовото просто не издържа натоварването и се прави тайно и умишлено това за да останеш доволен от уж евтина цена, но с долнопробни компоненти!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook