Е39 530д не пали Решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Е39 530д не пали Решен
Колеги колата не пали студена или като преседи като грешки дава ниско налягане на рейла при старт въпроса е има ли някакъв клапан който да задържа налягането и евентуално да изпуска или некоректни данни от датчик нещо дайте някакви насоки къде да търся
Последна промяна jorfii на 19 Дек 2016, 20:29, променена общо 1 път
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Е39 530д не пали
jorfii написа:Колеги колата не пали студена или като преседи като грешки дава ниско налягане на рейла при старт въпроса е има ли някакъв клапан който да задържа налягането и евентуално да изпуска или некоректни данни от датчик нещо дайте някакви насоки къде да търся
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Е39 530д не пали
Здравей колега
Виж на живи данни pre-supply pressure и ако е под 3.5 си за помпа под шофьорската седалка(помпа за високо налягане). Оригинална е около 300 лева, алтернативна 100-120
Виж на живи данни pre-supply pressure и ако е под 3.5 си за помпа под шофьорската седалка(помпа за високо налягане). Оригинална е около 300 лева, алтернативна 100-120
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Е39 530д не пали
Ще трябва да я видя но сега колата е в сервиза иначе тази помпа съм я сменял януари месец но още тогава не палеше както трябва
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Е39 530д не пали
е то пише пресъплая 0,16 бара
имаш инпа и въпреки това колата в сервиз.
Направо ме изумявате (нищо лично)
имаш инпа и въпреки това колата в сервиз.
Направо ме изумявате (нищо лично)

- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Е39 530д не пали
racing_team_vidin написа:е то пише пресъплая 0,16 бара
имаш инпа и въпреки това колата в сервиз.
Направо ме изумявате (нищо лично)
В сервиза е защото нямам време току що съм се прибрал от работа утре в 5часа трябва да съм тръгнал на път и най вероятно пак по това време ще се прибера относно импата още се уча да работя с нея за това съм качил снимките за да може някой който разбира да помогне да разтълкувам грешките да разбирам ли колега че според теб проблема е в предналягането и на мен ми се видя съмнително това 0.16 бара помпата под прага е сменена в същия сервиз и почвам да си мисля че ме мотаят нещо за да може след някой ден да кажат че и е паднала гаранцията сменена е януари гаранцията е една година.Продължавам да се съмнявам в налягането на самият рейл тъй като когато върнеш контакта налягане до самата помпа за високото няма но си мисля че на рейла трябва да има и съответно някакъв клапан който да го държи та ако някой знае и къде да търся въпросния клапан
Re: Е39 530д не пали
Колега отново ти казвам виж на живи данни налягането на помпата, ако не знаеш как в YOUTUBE има много видеа, разгледай ги и се ориентирай.
Ако не си сложил оригинална помпа като си я сменял, много вероятно е новата пак да е приключила.
Ако не си сложил оригинална помпа като си я сменял, много вероятно е новата пак да е приключила.
- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Е39 530д не пали
Колеги вижте какво изрових ''Елементарната проверка като не пали, а имаш ниско налягане е следната:Откачаш маркучето за връщащата от дюзите и от рейката към резервоара.На стартер не трябва да потича. Ако тече от рейката - клапан, ако тече от маркучето - дюза и ги гледаш една по една, ако не тече и продължава да няма налягане - помпа
'' сега въпросите маркучето от излишната от дюзите ясно но връщащата от рейката кое се има впредвид втория маркуч на помпата за високо налягане или нещо друго че не схващам и другия въпрос е от къде да търся ремонтен комплект за клапан регулатор на рейла в дару или другаде има ли подобни комплекти за другия клапан този на помпата или нов трябва някой ако е пазарувал нещо от горепосочените неща да сподели за цени и т.н.

- jorfii
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Е39 530д не пали
И така нещо или сайта или компа ми не работят правилно защото не мога да вляза да редактирам темата исках да добавя че проблема е решен. Правих тест с колби и резултата съм показал в другата тема посветена на прословутия тест за да уточня показа че дюзата на пети цилиндър не държи налягане почва да връща гориво още при подаване на контакт. От тук нататък направо пействам коментара си който съм качил и в другата тема защото ме мързи да пиша едно и също два пъти а от друга страна се чувствам длъжен да споделя как съм решил проблема след като съм пуснал темата. Проблема е решен вчера свалих дюзата на пети цилиндър занесох я в нн сервиза там първо ми казаха че най рано в петък или по вероятно в понеделник ще могат да я правят добре че се появи едно младо момче и каза че ако искам само да я прегледа на стенда може да стане за около половин час викам давай поне да видя колко ще излезе ремонта. Излезе момчето по едно време вика дюзата е добре само едни уплътнения трябва да се сменят ако искаш мога да ги сменя 80лв. ще струва викам ти си моя човек сменявай. Направи я човека взех и дифтунга бях им казал и опръстен този големия дето е на дюзата да ми дадат но чак при колата видях че си е старата ама нали нямам търпение я събрах така успях да скъсам едната шпилка най горе където се захваща с камъка на гедорето ама ще я мисля когато не дай боже се наложи да я свалям пак дюзата сглобих го вече на стъмване да уточня че сутринта след двучасови мъки не успях да я запаля исках да я закарам до сервиза на един приятел и за това ремонта го правих пред блока. И така дойде момента за пробата свалих акумулатора след сутрешните мъки да я запаля и двучасовото даване на ток с 36 цата го бях качил да се зарежда прекарах направо и една соната че е по голяма да му дава ток не бях сигурен колко се е заредил моя акумулатор а исках да завърти мощно с оглед на разглабянето и наличието на въздух в рейла въртя и направо се изненадах колата запали от четвърт изглежда дори не съм знаел как трябва да пали тази кола защото от както я имам януари месец най безпроблемното палене винаги е било при задържане на ключа са около две секунди а сега го държа не повече от една. Ами това е много съм доволен че проблема се реши най накрая изчаках нарочно преди да пиша днес да видя пак студена и след престой как ще запали но проблема го няма качвам се подгрявам въртя и пали от четвърт.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани