Алтернатор ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Алтернатор ?
Наблюдавали ли сте кога започва да зарежда алтерантора ви? Рециклирах си един, но забелязвам, че реагира малко бавно когато запаля. На скритото меню започва да нараства волтажа чак след 20-30 секунди и се вижда, че през това време дори и светлинките по таблото са леко по слаби докато сработи. Всичко останало е ок, зарежда си както трябва и на високи и на ниски. Дали това е нормално и просот не съм обърнал внимание, че и преди е било така? 

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Алтернатор ?
Аз не мога да видя кога започва при мен, понеже имам грешка за лампа на номера. Но подозирам, че и при мен е така, защото и моите светлинки са по-слаби в началото, както при теб. След 20-ина сек. стават по-ярки...
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Алтернатор ?
Сутринта се бях присетил и точно това гледах
При самото палене пада на 9.4 и веднага след като заработи мотора започва да вдига.След 15-20 секунди е на 13.9 на парно и фарове.Това са данни от борда.
Вече като тръгна си държи 14-14.3.
Това е на 2.5д. М54-ката още по-бързо започваше да зарежда.

При самото палене пада на 9.4 и веднага след като заработи мотора започва да вдига.След 15-20 секунди е на 13.9 на парно и фарове.Това са данни от борда.
Вече като тръгна си държи 14-14.3.
Това е на 2.5д. М54-ката още по-бързо започваше да зарежда.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Алтернатор ?
На м52 единичен ванос с оригинален алтернатор с 2 пина започва да зарежда моментално, като сложа алтернатор с 3 пина започва да зарежда след 4-5сек. и колата се форсира до 1600-2000 об.мин когато е студено (под 15гр.) при първоначално палене. Самата букса която се мушка в алтернатора при мен е с 2 пина при мен.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Алтернатор ?
Алтернатора с колко пина ти е, ако и той е с два най-вероятно проблема е в реле регулатора според мен.
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Алтернатор ?
В 9то от скритите менюта ли ги гледате? 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Алтернатор ?
(bubsa) написа:Сутринта се бях присетил и точно това гледах![]()
При самото палене пада на 9.4 и веднага след като заработи мотора започва да вдига.След 15-20 секунди е на 13.9 на парно и фарове.Това са данни от борда.
Вече като тръгна си държи 14-14.3.
Това е на 2.5д. М54-ката още по-бързо започваше да зарежда.
Преди малко замерих с мултицет - и при мен започва да зарежда така. Иначе към колегата (bubsa) - пада ли под 9.6 при въртене, не е зле да го заредиш малко...

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Алтернатор ?
The 5th element написа:В 9то от скритите менюта ли ги гледате?
аз да
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Алтернатор ?
и аз го гледам на номер 9 от таблото, но съм сравнявал и на друга кола и не е така.
пада до 9.2 и като завърти мотора веднага отива на 14
моята не иска да сработи толкова бързо.. а това стана след ревизията. смених лагери и четки с колектор.
пада до 9.2 и като завърти мотора веднага отива на 14
моята не иска да сработи толкова бързо.. а това стана след ревизията. смених лагери и четки с колектор.

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Алтернатор ?
Z3Ro* написа:(bubsa) написа:Сутринта се бях присетил и точно това гледах![]()
При самото палене пада на 9.4 и веднага след като заработи мотора започва да вдига.След 15-20 секунди е на 13.9 на парно и фарове.Това са данни от борда.
Вече като тръгна си държи 14-14.3.
Това е на 2.5д. М54-ката още по-бързо започваше да зарежда.
Преди малко замерих с мултицет - и при мен започва да зарежда така. Иначе към колегата (bubsa) - пада ли под 9.6 при въртене, не е зле да го заредиш малко...Ако и след това пада, значи е тръгнал този акумулатор. Премери му волтажа в покой - под 12.4 е или за зареждане, или, ако е много под, за смяна.
Акумулатора е нов на 10 дни

Този който купих не е някакъв от известните марки,но и преди с Варта силвър пак беше около тези стойности.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Алтернатор ?
покоят не Е39 и тн не е точно покой от гледна точка на хилядате системи който са активни при първи контакт
най реално е д асе мери когато е заспала колата но е малко по сложно
моят е 12.4 сутрин, пали и отива на 9.8 и после става 14 и винаги е някъде там
опитвал съм и друг стрес.. при празен ход пускам всички светлини, парното на макс, 4 те подгряващи седалки и работещи монитори и аудио..
положението за момент става на 12.4 и бавно отива на 13.2 , 13.8 и накрая пак 14.1
най реално е д асе мери когато е заспала колата но е малко по сложно
моят е 12.4 сутрин, пали и отива на 9.8 и после става 14 и винаги е някъде там
опитвал съм и друг стрес.. при празен ход пускам всички светлини, парното на макс, 4 те подгряващи седалки и работещи монитори и аудио..
положението за момент става на 12.4 и бавно отива на 13.2 , 13.8 и накрая пак 14.1

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Алтернатор ?
Току що ходих да тествам и аз,че доскоро имах проблеми с генератора...Акумулатора ми е нов на месец,гледам показанията на борда...при подаване на контакт 12.8 и пада на 12.6...в момента на палене е 9.8 и веднага след запалване става 14.5,това по борд...на мултицет отпред при двигателя държи 14.2 постоянни...Моя генератор преди 7-8 (не помня точно) месеца го рециклирах (лагери,четки и колектор,като ми казаха,че релето ми е добре) преди месец може и малко повече започнаха да ми се набиват грешки АСЦ и АБС и се оправяха сами.На моменти дори пресветваше лампичката на акумулатора за мнооого малко и съвсем леко...по борда видях,че мени много волтажа,от 12.3 до към 15 играеше.Имаше моменти в които си седеше 14.2... луда работа като цяло.След това почнах да ровя за реле регулатор,но цените бяха.... смазващи за мен...мислех да вземам втора ръка генератор,но в последния момент един познат ми предложи регулатор на ниска цена и за сега всичко е тип топ.
п.с. моя генератор и той е с 2 пина.
п.с. моя генератор и той е с 2 пина.
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Алтернатор ?
А на мен по борд ми показва 13.4 , а мултицета 14.2-14,4 и от пред и от зад .
Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани