Пак за разхода на масло при m54
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Пак за разхода на масло при m54
Нека го кажа така, кола която гори 5-10 литра масло на 10к е пределно ясно за смяна сегментите. Аз не оспорвам това нито някъде съм написал, че смяна на клапана и отпушване на щеката би решил подобен тип проблеми. Целта на темата е по скоро информативна при положение, че навсякъде се препоръчва смяна на клапана, а при запушена тръба смисъла е никакъв, още по-зле новия клапан възможно да се повреди.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Пак за разхода на масло при m54
bioz написа:Нека го кажа така, кола която гори 5-10 литра масло на 10к е пределно ясно за смяна сегментите. Аз не оспорвам това нито някъде съм написал, че смяна на клапана и отпушване на щеката би решил подобен тип проблеми. Целта на темата е по скоро информативна при положение, че навсякъде се препоръчва смяна на клапана, а при запушена тръба смисъла е никакъв, още по-зле новия клапан възможно да се повреди.
А това въжи ли за компресионните сегменти ?
Последна промяна don't be на 21 Мар 2017, 6:57, променена общо 1 път
За милиони-няма закони.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Пак за разхода на масло при m54
Понеже засягате темата за спечени коксирали сегменти(а те със сигурност са такива след повече от 200 000 км и маслата в България), мога да ви кажа, че на три коли(едната е39 523) съм правил промивка на двигателя със газ и определено постигнах много добър ефект. Намаля разхода на масло и чувствително се подобри вървежа и на трите коли. Препоръчително е да се направи преди смяната на маслото. Процедурата не е сложна и си заслужава, но на майсторите не им се занимава и предпочитат да разпарчетосат двигателя....
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Пак за разхода на масло при m54
philip_vd написа:Понеже засягате темата за спечени коксирали сегменти(а те със сигурност са такива след повече от 200 000 км и маслата в България), мога да ви кажа, че на три коли(едната е39 523) съм правил промивка на двигателя със газ и определено постигнах много добър ефект. Намаля разхода на масло и чувствително се подобри вървежа и на трите коли. Препоръчително е да се направи преди смяната на маслото. Процедурата не е сложна и си заслужава, но на майсторите не им се занимава и предпочитат да разпарчетосат двигателя....
Колега каква е процедурата и с какьв газ
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Пак за разхода на масло при m54
Когато решиш да сменяш маслото правиш следното: Загряваш колата и източнаш маслото от пробката на картера, като не завърташ отново пробката. Развърташ всички свещи, включваш на 5 предавка и със бутане на скорост изравняваш буталата да са в средата на цилиндъра(горе долу). Взимаш спринцовка 5 куб.см. с маркуче и наливаш във всеки цилиндър по две спринцовки(10 куб.см) газ за горене за газена лампа. Не повече защото ще прелее през клапаните в ауспуха и после ще пуши до като я изгори. Газта я купуваш от жерезарски магазин 2 бутилки по литър за цялата процедура. Наблюдаваш в отворите за свещите с фенерче и като изкапе газта през цилиндрите и картера доливаш отново 10 кубика. Като свършат двата литра взимаш тази газ която е изтекла от картера и я наливаш отново. Тази процедура аз я правя сутрин в събота до вечерта и преди да си легна допълвам всички цилиндри. На сутринта трябва всичко да е изгекло от цилиндрите. Завърташ пробката сипваш старото масло. Ако все пак е останала газ в някой цилиндър въртиш на стартер без свещи за да го издуха и после караш колата до като загрее. След това точиш маслото и го сменяш с новото, маслен филтър въздушен и тн.
От начало ще потече газ повече като на казан за ракия(поне при мен така беше) след няколко часа намаля и накрая започна да капе от пробката на картера. По това разбрах че е имало коксирали сегменти които в последствие са се отпуснали и са уплътнили цилиндъра. Разбира се при много износен двигател няма да помогне тая процедура. Но аз го правя за почисване и профилактика и потози начин разбирам всеки цилиндър в какво състояние е по това колко газ изтича от него.
РС: Това съм го правил само на бензиновеи коли!!!
От начало ще потече газ повече като на казан за ракия(поне при мен така беше) след няколко часа намаля и накрая започна да капе от пробката на картера. По това разбрах че е имало коксирали сегменти които в последствие са се отпуснали и са уплътнили цилиндъра. Разбира се при много износен двигател няма да помогне тая процедура. Но аз го правя за почисване и профилактика и потози начин разбирам всеки цилиндър в какво състояние е по това колко газ изтича от него.
РС: Това съм го правил само на бензиновеи коли!!!
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Пак за разхода на масло при m54
Какви пари излиза смяната на тия сегменти ,гумички,гарнитури ,шлаив общо взето всичко.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Пак за разхода на масло при m54
turbonetic написа:Какви пари излиза смяната на тия сегменти ,гумички,гарнитури ,шлаив общо взето всичко.
Без труд:
- 300 лв. ревизия на глава ( шлайф пасване на клапани, гумички)
- 360 лв. сегменти.
- 60 или 120 лв. биелни лагери, като вторият вариант са от дизел.
- 250 лв. гарнитури
Това са основни и задължителни неща, като цените на частите са с отстъпки.
За милиони-няма закони.
- fancooler
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Пак за разхода на масло при m54
Всъщност ако се прибегне до смяна на маслените сегменти може ли да се поставят такива от M52TU?
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Пак за разхода на масло при m54
Интересното в случая е , че за тоя мотор дават : Oil consumption , L/1000 km (qt. per miles) up to 1.0 (1 qt. per 750 miles) .
Тоест до 1 литър на 1000км
http://mywikimotors.com/m54b22/
Тоест до 1 литър на 1000км
http://mywikimotors.com/m54b22/
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
Re: Пак за разхода на масло при m54
AGT написа:Интересното в случая е , че за тоя мотор дават : Oil consumption , L/1000 km (qt. per miles) up to 1.0 (1 qt. per 750 miles) .
Тоест до 1 литър на 1000км
http://mywikimotors.com/m54b22/
Аха.Или иначе казано 10л от смяна до смяна амииии... нормално ми се струва
- fancooler
- младши ентусиаст
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Пак за разхода на масло при m54
Според това видео маслените сегменти на М54 могат да бъдат заменени с такива от М52TU, но компресионният трети сегмент е несъвместим и следва да е оригиналния:
- LizarD
- ентусиаст
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Re: Пак за разхода на масло при m54
Привет, при мен ситуацията е следната:
Карам M54B25.
Когато карах с 5W40 ми харчеше точно 1л/1000км масло.
Смених клапа картерни с такава на SWAG без маркучите.
Сега карам с 10W40 и имам ужасното усещане че разхода на масло се е покачил до към 1л./700-800 км (Може и да се заблуждавам).
Опредлено не виждам промяна след преминаването от 5 на 10 W40. Също така и клапана не помогна.
Следващия ми ход мисля да е тази процедура с гасчица за горене и смяна на гумичките.
Според вас има ли смисъл?
Карам M54B25.
Когато карах с 5W40 ми харчеше точно 1л/1000км масло.
Смених клапа картерни с такава на SWAG без маркучите.
Сега карам с 10W40 и имам ужасното усещане че разхода на масло се е покачил до към 1л./700-800 км (Може и да се заблуждавам).
Опредлено не виждам промяна след преминаването от 5 на 10 W40. Също така и клапана не помогна.
Следващия ми ход мисля да е тази процедура с гасчица за горене и смяна на гумичките.
Според вас има ли смисъл?
Re: Пак за разхода на масло при m54
Не знам кой ти каза да наливаш 10w40 това не е маслото за тоя мотор, дискотирано е хиляди пъти. Като толкова искаш да слагаш грес за да не гори слагай 10w60.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Пак за разхода на масло при m54
миналата година приятел си взе 520 с м54 39ка,швейцарка на малко км.много запазена колата,но бързо усети разхода на масло.отиде при ново изскочили специалисти,смениха сегменти,филтър и т.н.,наляли м пауър масло за бегачки и не спря да го гори.набързо продаде колата авера,разочарован от фейса
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани