BMW E39 m52b20 не иска да запали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
BMW E39 m52b20 не иска да запали
Здравейте колеги. Имам едно питане към вас ! Ако някой има идея от къде идва проблема ....... J
Та , става въпрос за БМВ Е39 Бензин 2000 кубика 150 коня ( двигател М52B20 )
Колата има газово Фобос слагано преди 35 000 км
Проблема се състои в това, че колата изведнъж спря да пали!
3 месеца не бях я карал и бях и махнал акумулатора , понеже така или иначе щеше да падне. Преди да спра да я карам всичко си беше ОК
Правеше ми впечетление единствено, че ако не я карам примерно 1 седмица , след това като запаля , пали на 3-4 цилиндара и след около половин минута се оправя и заработва на 6 цилиндъра ( тоест спира да прекъсва ). И след това мога да я карам месеци наред без да прави проблеми. Този път обаче не я карах 3 месеца и като реших да запаля , не се получи ! Само върти но не пали. Колата е Автомат , но предполагам, че това няма значение в случая !
Слушах няколко мнения до сега от майстори, че на колата не и достига гориво. Говорят за проблем в бензинова помпа. В резервоара винаги съм имал поне 30 литра бензин. Никога не съм оставял с по малко. Колата винаги си е палила на бензин и след това обръща на газ ! Реших, че ако е помпата , може да има изгорял бушон, но не – здрав е ! Самата помпа не съм я гледал дали работи до момента, защото пробвах да запаля принудително на гас – Пак не стана . Тоест даже и да е бензинова помпа,, защо не пали и на газ . С всички газаджии с които съм говорил казват , че може да стане принудително палене на газ ако се наложи. Пробвали сме на други бмв-та като моето със същите газови уредби и става. Друго мнение имаше за проблемните датчици – на разпределителен и колянов вал. Смених ги и тях но всичко си остана по старому. Понякога пали за половин секунда и гасне и след това при втори опит не припалва хич !
Други мнения – проблемна демпферна шайба – можело въпреки новите датчици , ако е в нея проблема затова да не пали.
Още мнения – Проблемни свещи или лули, бубини. Аз още от самото начало ги изключих като вариант, понеже няма как да се развялят всичките бубини или свещи едновременно. Все щеше да запали на няколко цилиндъра . Имам една астра , която даже и със счупен разпределителен вал , запали на 2 цилиндъра J
Та да се върнем на бмв-то ! Помислих да не би компютъра на колата да е изгорял или нещо да му е станало !
Случайно обаче дойде един приятел и ми вика да пробваме да пръснем със спрей във въздушния филтър да пробваме дали ще запали ! Запали от веднъж и двигатела работеше докато пръскахме със спрея . Палеше всеки път докато имаше пръскане със спрей.
И сега вече знам че всички бубини работят, както и всички свещи и лули. Датчиците е сигурно че подават сигнал към компютъра за искрата и когато има гориво всичко е нормално. ( колата пали )
Сега пак си мисля как може да не пали нито на бензин , нито на газ !
Колата стои пред блока и няма как да я закарам на сервиз , понеже е автоматик и трябва да запали за да я закарам където и да е ....... не става да се дърпа или бута ! Другото е, че е с много ниско окачване и не става да се качи на пътна помощ. Тоест трябва да се оправи на място !
На базата на прочетеното какво мислите, че се случва и как би могло да се оправи ?
Та , става въпрос за БМВ Е39 Бензин 2000 кубика 150 коня ( двигател М52B20 )
Колата има газово Фобос слагано преди 35 000 км
Проблема се състои в това, че колата изведнъж спря да пали!
3 месеца не бях я карал и бях и махнал акумулатора , понеже така или иначе щеше да падне. Преди да спра да я карам всичко си беше ОК
Правеше ми впечетление единствено, че ако не я карам примерно 1 седмица , след това като запаля , пали на 3-4 цилиндара и след около половин минута се оправя и заработва на 6 цилиндъра ( тоест спира да прекъсва ). И след това мога да я карам месеци наред без да прави проблеми. Този път обаче не я карах 3 месеца и като реших да запаля , не се получи ! Само върти но не пали. Колата е Автомат , но предполагам, че това няма значение в случая !
Слушах няколко мнения до сега от майстори, че на колата не и достига гориво. Говорят за проблем в бензинова помпа. В резервоара винаги съм имал поне 30 литра бензин. Никога не съм оставял с по малко. Колата винаги си е палила на бензин и след това обръща на газ ! Реших, че ако е помпата , може да има изгорял бушон, но не – здрав е ! Самата помпа не съм я гледал дали работи до момента, защото пробвах да запаля принудително на гас – Пак не стана . Тоест даже и да е бензинова помпа,, защо не пали и на газ . С всички газаджии с които съм говорил казват , че може да стане принудително палене на газ ако се наложи. Пробвали сме на други бмв-та като моето със същите газови уредби и става. Друго мнение имаше за проблемните датчици – на разпределителен и колянов вал. Смених ги и тях но всичко си остана по старому. Понякога пали за половин секунда и гасне и след това при втори опит не припалва хич !
Други мнения – проблемна демпферна шайба – можело въпреки новите датчици , ако е в нея проблема затова да не пали.
Още мнения – Проблемни свещи или лули, бубини. Аз още от самото начало ги изключих като вариант, понеже няма как да се развялят всичките бубини или свещи едновременно. Все щеше да запали на няколко цилиндъра . Имам една астра , която даже и със счупен разпределителен вал , запали на 2 цилиндъра J
Та да се върнем на бмв-то ! Помислих да не би компютъра на колата да е изгорял или нещо да му е станало !
Случайно обаче дойде един приятел и ми вика да пробваме да пръснем със спрей във въздушния филтър да пробваме дали ще запали ! Запали от веднъж и двигатела работеше докато пръскахме със спрея . Палеше всеки път докато имаше пръскане със спрей.
И сега вече знам че всички бубини работят, както и всички свещи и лули. Датчиците е сигурно че подават сигнал към компютъра за искрата и когато има гориво всичко е нормално. ( колата пали )
Сега пак си мисля как може да не пали нито на бензин , нито на газ !
Колата стои пред блока и няма как да я закарам на сервиз , понеже е автоматик и трябва да запали за да я закарам където и да е ....... не става да се дърпа или бута ! Другото е, че е с много ниско окачване и не става да се качи на пътна помощ. Тоест трябва да се оправи на място !
На базата на прочетеното какво мислите, че се случва и как би могло да се оправи ?
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани