e39 525д - не пали, не върви, пуши черно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- plamen_320i
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.10.2010
- Пол: Мъж
e39 525д - не пали, не върви, пуши черно
Здравейте, колеги, предвид факта, че много се е писало по тема за 525д 163 к.с. искам съвет. Симптоми - понякого гореща не иска да пали, на теглене го прави, но иначе не. След 3000 оборота пуши ужасно много черно, димна завеса. Колата има чип, така е купена и си беше мн пъргава и не пушеше. Софтуера е променян в София от разбиращ, защото преди това турбото е сменяно или рециклирано, но е било здраво и затова надува от по-рано. Мощност била вдигната до към 190-195 коня, макс от 163 к.с.
Колата беше здрава но от известно време започна едно тресене на дълъг път най-вече, симтоми на проблем с дюзи. Проверях на прилични места, с колбици но като цяло си връщат нормални равни количества. Всички филтри са сменени и всички параметри, които могат да пречат на един комън рейл да работи са близки до заводските. Налягания, помпи всичко. Имобилайзера не отчита грешка. Дебитомера го чистя с правилния спрей често. Но на студен въздух колата също си променя вървежа - т.е. може единия реотан да е заминал, но това не би следвало да пречи на паленето. Бихте ли ми дали съвет, насока и също добро място във Варна, където разбират и са наемат да сменят евентуално дюзи.., после да се обучи тази дюза и т.н.
На колата също понякога и играят много оборотите - от порядъка на 500-700. Също и не върви така както преди, в случай че се налага изпреварване без да се сменя предавка. Черния пушек и ужасяващо много ако се форсирва да речем на която и да е предавка след 2500-3000 оборота
Благодаря!
Колата беше здрава но от известно време започна едно тресене на дълъг път най-вече, симтоми на проблем с дюзи. Проверях на прилични места, с колбици но като цяло си връщат нормални равни количества. Всички филтри са сменени и всички параметри, които могат да пречат на един комън рейл да работи са близки до заводските. Налягания, помпи всичко. Имобилайзера не отчита грешка. Дебитомера го чистя с правилния спрей често. Но на студен въздух колата също си променя вървежа - т.е. може единия реотан да е заминал, но това не би следвало да пречи на паленето. Бихте ли ми дали съвет, насока и също добро място във Варна, където разбират и са наемат да сменят евентуално дюзи.., после да се обучи тази дюза и т.н.
На колата също понякога и играят много оборотите - от порядъка на 500-700. Също и не върви така както преди, в случай че се налага изпреварване без да се сменя предавка. Черния пушек и ужасяващо много ако се форсирва да речем на която и да е предавка след 2500-3000 оборота
Благодаря!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: e39 525д - не пали, не върви, пуши черно
Като начало, махнете чипа на колата.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- plamen_320i
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.10.2010
- Пол: Мъж
Re: e39 525д - не пали, не върви, пуши черно
Благодаря за съвета, колега. В понеделник започвам с манипулациите, но първо ще разкачам дюзи и ще ги пробвам на стенд. Това за оригиналния софтуер отдавна ми говорят, че може да е но оригиналните "патч файлове" са безвъзвратно изгубени и няма как да се върнат дори и с оригинален софтуер. Така че, ще го оставя. Благодаря!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани