Проблем с таблото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Проблем с таблото
Преди време поради някаква причина температурата на таблото взе да ми показва -10,-20 градуса и взе да ми спира климатика.( махнах датчика на бронята за да показва -40 и така имах клима)
След това умря и стрелката за горивото и си беше постоянно на нулата светеща червено.
Изредиха се доста майстори всеки с неговата си луда версия, но проблема така и не се оправи, а те парите си ги взимат иначе ...
В крайна сметка последния който се опита да го оправи, просто каза, че таблото е изгоряло и с едно английско всичко се оправи.
Купувайки друго от един колега и вече доволен, че всичко е наред след няма 2 месеца радостта ми се изпари.
Карах по магистралата и видях как за секунди всичко стана както беше преди смяната ... температурата показа -9, а горивомера за няма час умря и отново удари на 0.
Чуденето ми е .. може ли нещо да ми гори таблото ?
Някъде късо ? .. тези 2 датчика как са вързани спрямо таблото .. просто трябва да хвана логиката защо изгоря.
Не е проблем да купя още едно, но и то ще изгори явно ... просто много кофти работа
п.п. колата е 520 бенз, ако това има значение
След това умря и стрелката за горивото и си беше постоянно на нулата светеща червено.
Изредиха се доста майстори всеки с неговата си луда версия, но проблема така и не се оправи, а те парите си ги взимат иначе ...
В крайна сметка последния който се опита да го оправи, просто каза, че таблото е изгоряло и с едно английско всичко се оправи.
Купувайки друго от един колега и вече доволен, че всичко е наред след няма 2 месеца радостта ми се изпари.
Карах по магистралата и видях как за секунди всичко стана както беше преди смяната ... температурата показа -9, а горивомера за няма час умря и отново удари на 0.
Чуденето ми е .. може ли нещо да ми гори таблото ?
Някъде късо ? .. тези 2 датчика как са вързани спрямо таблото .. просто трябва да хвана логиката защо изгоря.
Не е проблем да купя още едно, но и то ще изгори явно ... просто много кофти работа

п.п. колата е 520 бенз, ако това има значение

Re: Проблем с таблото
Извинявай за въпроса, не е по темата. Когато смени таблото ходи ли на "майстор" с програма да го обучи или нещо от сорта ? Благодаря предварително и успех с решаването на проблема
Sent from my GT-I9060 using Tapatalk
Sent from my GT-I9060 using Tapatalk
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Проблем с таблото
С английското, което майстора видя, че в него е проблема си бачкаше всичко.
Но другото, което намерих от колега в софия не му работеше оборотомера и още нещо (май стрелката за моментния разход)
И се наложи да се обучава.
Но и то не беше същия номер, който е отзад на лепенките на таблото.
Моята е между фейсовите и това табло е от по-старите и явно си иска кодиране.
Но другото, което намерих от колега в софия не му работеше оборотомера и още нещо (май стрелката за моментния разход)
И се наложи да се обучава.
Но и то не беше същия номер, който е отзад на лепенките на таблото.
Моята е между фейсовите и това табло е от по-старите и явно си иска кодиране.

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Проблем с таблото
Аз не съм виждал табло разглобено - обаче търсих по твоя въпрос, понеже ми се видя интересен.
За смяната пише тук какво му се програмира: http://forum.bmw5.co.uk/topic/29664-ins ... er-coding/
За показанията външна температура + горивомер много хора са писали, че им умират едновременно (таблото не ги отчита правилно), а някой беше писал, че понякога му се съживяват и двете едновременно - значи проблемът е общ.
Колкото и да не ми се вярваше, може би има и вариант таблото да изгори, тук е описано как и от какво: http://www.bmwclub.ru/index.php?threads ... ja.266713/
Нещо май пишат, че контактите на горивната помпа опирали в датчика за нивото и можело да изгори таблото от това. Също, че като изгори по този начин подсветката на таблото светела максимално силно. (този руски ме сбърква тотално - нищо не им разбирам, въпреки че съм го учил в училище - т.е. разбирам им 90% от нещата, и точно най-същественото ми убягва. Добре че изобщо уцелих как да намеря с Google руска тема по този въпрос.)
Огледай проблемното място и пиши после дали е било от това и при теб. А ако се окаже от това, дай на някой да изследва таблото, дали подлежи на ремонт.
- когато е ясно от какво гори е по-лесно да се види какво точно му е изгоряло.
При някаква част от хората се е случило временно такова нещо с показанията - при опит за запалване, когато им е паднал акумулаторът - и след рестарт се оправяло. (същото би било ако захранването или масата му не е в ред, затова пишат, че е добре да се проверят и тези неща. - да се огледа за лоши/окислени контакти, връзки и т.н. Ама ти си свалял акумулатора 100 пъти и само с ново табло се е оправило.
При E34 е имало проблеми с електролитните кондензатори на таблата - трябвало да се сменят - иначе и от тях се получавали всякакви глупости, една част от които съвпадат и с твоя проблем. Обаче за E39 не намерих никой да се оплаква от кондензаторите на таблото. (все пак не може да се каже, без да се измери с осцилоскоп..)
За смяната пише тук какво му се програмира: http://forum.bmw5.co.uk/topic/29664-ins ... er-coding/
За показанията външна температура + горивомер много хора са писали, че им умират едновременно (таблото не ги отчита правилно), а някой беше писал, че понякога му се съживяват и двете едновременно - значи проблемът е общ.
Колкото и да не ми се вярваше, може би има и вариант таблото да изгори, тук е описано как и от какво: http://www.bmwclub.ru/index.php?threads ... ja.266713/
Нещо май пишат, че контактите на горивната помпа опирали в датчика за нивото и можело да изгори таблото от това. Също, че като изгори по този начин подсветката на таблото светела максимално силно. (този руски ме сбърква тотално - нищо не им разбирам, въпреки че съм го учил в училище - т.е. разбирам им 90% от нещата, и точно най-същественото ми убягва. Добре че изобщо уцелих как да намеря с Google руска тема по този въпрос.)
Огледай проблемното място и пиши после дали е било от това и при теб. А ако се окаже от това, дай на някой да изследва таблото, дали подлежи на ремонт.
- когато е ясно от какво гори е по-лесно да се види какво точно му е изгоряло.
При някаква част от хората се е случило временно такова нещо с показанията - при опит за запалване, когато им е паднал акумулаторът - и след рестарт се оправяло. (същото би било ако захранването или масата му не е в ред, затова пишат, че е добре да се проверят и тези неща. - да се огледа за лоши/окислени контакти, връзки и т.н. Ама ти си свалял акумулатора 100 пъти и само с ново табло се е оправило.
При E34 е имало проблеми с електролитните кондензатори на таблата - трябвало да се сменят - иначе и от тях се получавали всякакви глупости, една част от които съвпадат и с твоя проблем. Обаче за E39 не намерих никой да се оплаква от кондензаторите на таблото. (все пак не може да се каже, без да се измери с осцилоскоп..)
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: Проблем с таблото
Аз имам съшият проблем от месец....сменям трето табло.Ако карам градско,няма проблем всичко работи,тръгна ли на извън градско,става -40 и бензиномера на нула.Четох че може да е от алтернатора да вкарва променлив ток и да шашка електрониката.Предстои ми смяна на алтернатор тия дни,ако се оправи ще пиша.Автомобила е 520 двоен ванус ,декември 98г.Ако някои е решил проблема,.....ще почерпим 

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Проблем с таблото
При мен изгоря за 2 месеца и нямаше отношение градско/извън.
И аз взех ново и сега чакам да видя колко ще изкара
И друго ми прави впечатление, че сложа 15л бенз и тая стрелка аха отива на нулата почти.
Толкова ли е неточен този поплавък или си трябва повече бензин за да не прехвърля в другата половина и да лъже все едно няма нищо
И аз взех ново и сега чакам да видя колко ще изкара

И друго ми прави впечатление, че сложа 15л бенз и тая стрелка аха отива на нулата почти.
Толкова ли е неточен този поплавък или си трябва повече бензин за да не прехвърля в другата половина и да лъже все едно няма нищо


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани