Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Колата изгуби мощност в диапазона преди 2к оборота. На натоварените кръстовища е направо ужас , не може да ме изтегли навреме , а като стигне 2 к - хуква да върви перфектно без да замаля , но дотам е ... Имам няколко неща които планирам да проверя : вакуми , MAP И МАF сензорите . Пиша ви за да разбера , ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да подхвърли някой "кокал"
Колата има проблемен датчик на коляновия май , понякога не иска да пали и записва грешка P0727 BMW - Engine Speed Input Circuit No Signal. Но не мисля , че той може да е виновен.Нещото което искам да подчертая , е че последния път когато не искаше да пали (въртях 30 минути) разкачих акумулатора , закачих го и запали. Това доста ме озадачи . Благодаря ви предварително 


Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Ти си си отговорил
Гледай вакумите до турбото, и пак я закачете да не би да е номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
Автомат-Ръчка

Гледай вакумите до турбото, и пак я закачете да не би да е номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337
Автомат-Ръчка

- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Автомат е колата .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Traian написа:Автомат е колата .
Колега, сериозно ли смяташ, че датчика на коляновият вал е без значение или с маловажно значение за работата на колата и смяташ да се насочиш към други причини. Най-напред оправи очевадното, след това, ако не се получи се насочи към нещо друго. Когато датчика на коляновият вал е дефектен, вида на скоростната кутия е без значение.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
zvetiko написа:Traian написа:Автомат е колата .
Най-напред оправи очевадното
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Притесни ме това , че последния път, когато не искаше да запали , след разкачане на акумулатора , колата запали. Ако е датчика , няма да има значение разкачането на акумулатора .. Грешката която дава , може да е и от комп. на мотора или на скоростната - те как се тестват . Много въпросителни има и това ме обърква . Ако датчик да знам да го сменя и да забравя , все пак е над 200 лева .
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Изчисти първо нещата от грешките и после оправи и нещата по "живи" данни.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Грешки от компютъра на мотора и на кутията се записват, няма какво да тестваш, а само да видиш има ли такива или не. Другото е да гледаш параметри в движение. Грешката ти стои записана, а едно разкачане на акумулатора нищо не значи и не поражда някаква връзка/зависимост за да направиш стабилен извод. Датчика можеш да го смениш и с такъв втора ръка, ако можеш да тестваш с друг пък най-добре.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Петък ще ходя да я закача другаде. Да видим какво ще излезе.Не съм правил живи данни досега и тва трябва да видя.
- Traian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Закачихме я и в движение направихме живи данни - турбото пренадува много - абсолютно другата крайност на проблема който очаквах аз - при 3к оборота ми надува 2.3 бара.Казаха ми да я закарам вторник , и че това може да е причината , понеже налягането не отговаря на зададеното такова от компютъра и се получава една каша голяма.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота
Щом пренадува, проблемът вероятно е в управлението на турбото. Пренадува на високите, значи геометрията на ниските е отворена и затова колата ти не върви в ниските обороти. Смени си вакуумите, но всичките, не само на турбината. Ако пак пренадува след това, клапанът е фира. Можеш да видиш дали лоста на геометрията мърда надолу, когато запалиш мотора - ако не мърда до долу, няма вакуум. Също може да се тества през Инпа дали има вакуум - влизаш в меню "activate" и избираш "charge air control" или нещо от сорта, не помня точно надписа. Този тест държи геометрията затворена за 1 минута и отпуска вакуума след това.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани