Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Traian » 09 Авг 2016, 21:23

Колата изгуби мощност в диапазона преди 2к оборота. На натоварените кръстовища е направо ужас , не може да ме изтегли навреме , а като стигне 2 к - хуква да върви перфектно без да замаля , но дотам е ... Имам няколко неща които планирам да проверя : вакуми , MAP И МАF сензорите . Пиша ви за да разбера , ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да подхвърли някой "кокал" :) Колата има проблемен датчик на коляновия май , понякога не иска да пали и записва грешка P0727 BMW - Engine Speed Input Circuit No Signal. Но не мисля , че той може да е виновен.Нещото което искам да подчертая , е че последния път когато не искаше да пали (въртях 30 минути) разкачих акумулатора , закачих го и запали. Това доста ме озадачи . Благодаря ви предварително :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от hummer » 09 Авг 2016, 23:40

Ти си си отговорил :dunno:


Гледай вакумите до турбото, и пак я закачете да не би да е номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2337

Автомат-Ръчка :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Traian » 10 Авг 2016, 7:18

Автомат е колата .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от zvetiko » 10 Авг 2016, 7:51

Traian написа:Автомат е колата .



Колега, сериозно ли смяташ, че датчика на коляновият вал е без значение или с маловажно значение за работата на колата и смяташ да се насочиш към други причини. Най-напред оправи очевадното, след това, ако не се получи се насочи към нещо друго. Когато датчика на коляновият вал е дефектен, вида на скоростната кутия е без значение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Elesar74 » 10 Авг 2016, 8:28

zvetiko написа:
Traian написа:Автомат е колата .



Най-напред оправи очевадното
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Traian » 10 Авг 2016, 8:55

Притесни ме това , че последния път, когато не искаше да запали , след разкачане на акумулатора , колата запали. Ако е датчика , няма да има значение разкачането на акумулатора .. Грешката която дава , може да е и от комп. на мотора или на скоростната - те как се тестват . Много въпросителни има и това ме обърква . Ако датчик да знам да го сменя и да забравя , все пак е над 200 лева .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от spacepl » 10 Авг 2016, 10:10

Изчисти първо нещата от грешките и после оправи и нещата по "живи" данни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Elesar74 » 10 Авг 2016, 10:11

Грешки от компютъра на мотора и на кутията се записват, няма какво да тестваш, а само да видиш има ли такива или не. Другото е да гледаш параметри в движение. Грешката ти стои записана, а едно разкачане на акумулатора нищо не значи и не поражда някаква връзка/зависимост за да направиш стабилен извод. Датчика можеш да го смениш и с такъв втора ръка, ако можеш да тестваш с друг пък най-добре.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Traian » 10 Авг 2016, 22:05

Петък ще ходя да я закача другаде. Да видим какво ще излезе.Не съм правил живи данни досега и тва трябва да видя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.01.2014
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E39 525D

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Traian » 12 Авг 2016, 13:50

Закачихме я и в движение направихме живи данни - турбото пренадува много - абсолютно другата крайност на проблема който очаквах аз - при 3к оборота ми надува 2.3 бара.Казаха ми да я закарам вторник , и че това може да е причината , понеже налягането не отговаря на зададеното такова от компютъра и се получава една каша голяма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бмв Е39 525д , няма мощност под 2к оборота

Мнение от Z3Ro* » 13 Авг 2016, 17:41

Щом пренадува, проблемът вероятно е в управлението на турбото. Пренадува на високите, значи геометрията на ниските е отворена и затова колата ти не върви в ниските обороти. Смени си вакуумите, но всичките, не само на турбината. Ако пак пренадува след това, клапанът е фира. Можеш да видиш дали лоста на геометрията мърда надолу, когато запалиш мотора - ако не мърда до долу, няма вакуум. Също може да се тества през Инпа дали има вакуум - влизаш в меню "activate" и избираш "charge air control" или нещо от сорта, не помня точно надписа. Този тест държи геометрията затворена за 1 минута и отпуска вакуума след това.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook