Прьскане на металик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Прьскане на металик
Здравейте,имам едно питане относно прьскането на металик,има ли нещо по специялно като шкурене с водна шкурка между боята и лака че сам чувал подобни работи?Иначе сам прьскал акрилна боя и нямам проблем с боядисването с пистолет 

- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Прьскане на металик
За шкурене между боята и лака не съм чувал изобщо, но знам че на металика си личат всички дефекти много повече отколкото акрила, така че си трябва една идея повече "играчка".
Tires are evil - destroy them all ...
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Прьскане на металик
Да колега една идея повече играчка е
мисля да и прьсна 3 раце боя като ги застьпя перпендикулярно,после и лака тьй,накрая ше я полирам и ше се види резултата 


- mishosokolov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.05.2016
- Местоположение: гр.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530д
Re: Прьскане на металик
Металика и база се търка само ако има дефект след което трябва да нанесеш поне още една ръка отгоре.По-добрия вариант е търкане на сухо.Трябва и добре да е изсъхнал слоя. Пръскай повече и по-тънки ръце и избягвай жегите. Успех !
- DanielPanayotov
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.03.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
- Мечтае да кара: Е60 535Д Мпакет
Re: Прьскане на металик
Колега,кажи по точно какво те интересува относно пръскането на металик,какво ще пръскаш,китосвано има ли,преливка ли ще е,за да можем да ти помогнем по-конкретно.
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Прьскане на металик
Прьснах я,капак калник и врата добре се получи онзи ден я полижах даже



- DanielPanayotov
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.03.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
- Мечтае да кара: Е60 535Д Мпакет
Re: Прьскане на металик
Браво колега,качи някой снимка ако е възможно да видим резултата и дай малко повече инфо,къде я пръска,колко ръце и т.н.
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Прьскане на металик
Супер! Ако може обясни накратко как се прави, че и на мен ще ми се наложи съвсем скоро.
(евентуално може да водим някакви пазарлъци ти да ми я боядисаш.. ;)
Ама предпочитам да се науча - дори и да не стане много добре от първия път.
/Днес някой паркировач ми е смачкал единия калник на Мицубишито.. Ама беше китосван и вместо обикновеното вдлъбване+драскотина е изпопадала една шепа кит+боя и зее грозно петно. Ще трябва да го правя. Иначе, ако беше само драскотина - майната му. Интересното е, че тръгнах да оглеждам колите наоколо - да видя кой може да е. И се оказа, че всяка втора беше нещо изпонадрана. Явно при нас няма смисъл да се поддържа външен вид./
(евентуално може да водим някакви пазарлъци ти да ми я боядисаш.. ;)
Ама предпочитам да се науча - дори и да не стане много добре от първия път.
/Днес някой паркировач ми е смачкал единия калник на Мицубишито.. Ама беше китосван и вместо обикновеното вдлъбване+драскотина е изпопадала една шепа кит+боя и зее грозно петно. Ще трябва да го правя. Иначе, ако беше само драскотина - майната му. Интересното е, че тръгнах да оглеждам колите наоколо - да видя кой може да е. И се оказа, че всяка втора беше нещо изпонадрана. Явно при нас няма смисъл да се поддържа външен вид./
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Прьскане на металик
Прьснах и 3 раце база като рацете са презастьпени,и 3 раце лак.Прьсках я от вьн пред гаража рано сутринта беше тихо нямаше вятар,че в гаража за прьсканее ми е тясно за е39-ка
.Малко боята ми даде ралика но ко да се прави,след една седмица я пастирах но пак личи новите детайли,тез дни ше кача снимки 


- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Прьскане на металик
Точно същото, за което си питал в началото на темата - за шкурене с водна шкурка между боята и лака, един приятел днес ми разправяше, че така се правело, с фина шкурка 3000. А на мен все ми се струва, че не трябва да се прави нищо такова.
Ама аз исках да разбера - (1). при мен боята е стара, на места с олюпен лак.
(2). отделно днес се ядосах за кита, дето се разпадна на трески и си купих два резервни детайла - врата и калник, некитосвани - обаче с друг цвят..
Та въпросите ми са:
- за детайлите с друг цвят, дето си ги купих днес и ще трябва евентуално да се пребоядисат. -> трябва ли да им се маха лака, или върху него се пръска с новия цвят и после пак с лак?
За да хване добре боята, трябва ли да се минат с фина шкурка преди това? - за да набразди стария лак. - и ако да, колко шкурка 1000-1200?
- трите ръце как ги минаваш - все хоризонтално, но да се застъпват ли? -
/например при следващото пръскане да е между двете минавания от предишното?/
- за детайлите по колата с олюпения лак /предполагам/ че трябва да се изшкури около олюпеното и да се мине с лак цялата врата - (пък където не е паднал все още лакът да се надяваме, че държи по-здраво и няма скоро да направи проблем.) - така ли се прави?
Ама аз исках да разбера - (1). при мен боята е стара, на места с олюпен лак.
(2). отделно днес се ядосах за кита, дето се разпадна на трески и си купих два резервни детайла - врата и калник, некитосвани - обаче с друг цвят..
Та въпросите ми са:
- за детайлите с друг цвят, дето си ги купих днес и ще трябва евентуално да се пребоядисат. -> трябва ли да им се маха лака, или върху него се пръска с новия цвят и после пак с лак?
За да хване добре боята, трябва ли да се минат с фина шкурка преди това? - за да набразди стария лак. - и ако да, колко шкурка 1000-1200?
- трите ръце как ги минаваш - все хоризонтално, но да се застъпват ли? -
/например при следващото пръскане да е между двете минавания от предишното?/
- за детайлите по колата с олюпения лак /предполагам/ че трябва да се изшкури около олюпеното и да се мине с лак цялата врата - (пък където не е паднал все още лакът да се надяваме, че държи по-здраво и няма скоро да направи проблем.) - така ли се прави?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Прьскане на металик
dreadx написа:Точно същото, за което си питал в началото на темата - за шкурене с водна шкурка между боята и лака, един приятел днес ми разправяше, че така се правело, с фина шкурка 3000. А на мен все ми се струва, че не трябва да се прави нищо такова.
Ама аз исках да разбера - (1). при мен боята е стара, на места с олюпен лак.
(2). отделно днес се ядосах за кита, дето се разпадна на трески и си купих два резервни детайла - врата и калник, некитосвани - обаче с друг цвят..
Та въпросите ми са:
- за детайлите с друг цвят, дето си ги купих днес и ще трябва евентуално да се пребоядисат. -> трябва ли да им се маха лака, или върху него се пръска с новия цвят и после пак с лак?
За да хване добре боята, трябва ли да се минат с фина шкурка преди това? - за да набразди стария лак. - и ако да, колко шкурка 1000-1200?
- трите ръце как ги минаваш - все хоризонтално, но да се застъпват ли? -
/например при следващото пръскане да е между двете минавания от предишното?/
- за детайлите по колата с олюпения лак /предполагам/ че трябва да се изшкури около олюпеното и да се мине с лак цялата врата - (пък където не е паднал все още лакът да се надяваме, че държи по-здраво и няма скоро да направи проблем.) - така ли се прави?
Минаваш детаилите с шкурка 500 суха да свалиш лака,ако имаш китосвано задалжително шприцкит,след това минаваш с водна 800 хубаво да я измиеш и си готов.За прьскането рацете перпендикулярно една на друга

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани