Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
niki nikolov написа:Здравейте колеги ориентирал съм се към дизелов двг
с автомат фейслифт КОМБИ. Как са 2.0, 2.5 и 3.0 коман рейл и скоростната, окачването отзад на пружини ли е или на възглавници. Какви са плюсовете и минусите.
При комбито има с обикновено окачване, има и с възглавници - каквото избереш или ти се падне. Плюса на възглавниците, е че като я натовариш не кляка а стои равна. 2.0 дизела е слаб, не е комънрейл, а и трудно са намира - избягвай като цяло. 2,5 и 3,0 са прекрасни мотори, от време на време типичните проблеми за 20г. дизел. Кутиите са 5 степенни ГМ и имат слава на леко чупливи, но и там е на късмет.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
pampo написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11591784310775898
Наистина ли има вероятност някой да извади 13к за Е39 дизеляк през 2020г???
Явно се намираме на различна планета...
Може и да има ... като се има в предвид за 13к в момента какво БМВ в този клас можеш да си купиш например Е60 , като бонус получаваш пластмасов интериор и китайски дизайн както и 2 пъти по скъпа поддръжка от Е39 и още толкова по трошливо
На скоро имах възможност да поразгледам родните автокъщи , читавите е60ки почти доближават цените на Ф10. Пък и няма как някой да ме убди че Е60 е по качествена кола от Е39. Ако колата от обявата действително е без забележки и технически на 6 веднага бих я купил за 13к. Един приятел на скоро си взе Е60 530и за 10к , от вън наточена изпъната изглежда супер , като отворих врата , даже не пожелах да седна в тоя кош . Е39 и Е28 са едни от последните качествени БМВта правени някога , Е39 върви към ретро режим вече има я още онази агресия от 90те , гледам че и все по рядко се срещат по пътя Е39ки в добро здраве а и точно М57 моторите са супер здрви и рядко създават проблеми .
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:pampo написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11591784310775898
Наистина ли има вероятност някой да извади 13к за Е39 дизеляк през 2020г???
Явно се намираме на различна планета...
Може и да има ... като се има в предвид за 13к в момента какво БМВ в този клас можеш да си купиш например Е60 , като бонус получаваш пластмасов интериор и китайски дизайн както и 2 пъти по скъпа поддръжка от Е39 и още толкова по трошливо
На скоро имах възможност да поразгледам родните автокъщи , читавите е60ки почти доближават цените на Ф10. Пък и няма как някой да ме убди че Е60 е по качествена кола от Е39. Ако колата от обявата действително е без забележки и технически на 6 веднага бих я купил за 13к. Един приятел на скоро си взе Е60 530и за 10к , от вън наточена изпъната изглежда супер , като отворих врата , даже не пожелах да седна в тоя кош . Е39 и Е28 са едни от последните качествени БМВта правени някога , Е39 върви към ретро режим вече има я още онази агресия от 90те , гледам че и все по рядко се срещат по пътя Е39ки в добро здраве а и точно М57 моторите са супер здрви и рядко създават проблеми .
Е28 не е баш от последните истински Тук-таме се срещат още два модела след тях
И няма така да говориш, че изчезвали Е39-ките щото какво остава за Е34 и Е28 - нищо не изчезва, просто си сменя собственика
ATR-42/72
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Имах в предвид е38 в същност а не е28 но като и да е ... на мен хич не ми се разделя с моята е39 въпреки че имаме други коли и почти не се кара реших я пазя и поддържам до като мога , после ще го мисля . Голям фен съм на марката но не бих заменил хубаво е39 с по ново поколени БМВ поради куп причини , по скоро гледам някои модели на МБ след 2008 г. или нещо Американско.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Как ви се струва като цена?
Като разход на масло какво да очаквам (някакъв диапазон):)
Като разход на масло какво да очаквам (някакъв диапазон):)
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bogat-Beden написа:Как ви се струва като цена?
Като разход на масло какво да очаквам (някакъв диапазон):)
Нещо ми се струва че има, заден десен калникк/праг, може и да е от светлината. Десни стоп, малкия също има нещо, абе дали според вас наистина е от снимката/светлината?
Никой не може да ти каже, на късмет е разхода може да варира от 0,500-1л на 10 000 до 1л на 2 000км....
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Мерси, точно диапазон ме интересуваше и всъщност от това, което прочетох, останах със същото впечатление като цифри..ivanski_2 написа:Bogat-Beden написа:Как ви се струва като цена?
Като разход на масло какво да очаквам (някакъв диапазон):)
Нещо ми се струва че има, заден десен калникк/праг, може и да е от светлината. Десни стоп, малкия също има нещо, абе дали според вас наистина е от снимката/светлината?
Никой не може да ти каже, на късмет е разхода може да варира от 0,500-1л на 10 000 до 1л на 2 000км....
Последен въпрос, колко е ремонтът ( ако се сменят само сегменти) 1,500-2000 лъва?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bogat-Beden написа:Мерси, точно диапазон ме интересуваше и всъщност от това, което прочетох, останах със същото впечатление като цифри..ivanski_2 написа:Bogat-Beden написа:Как ви се струва като цена?
Като разход на масло какво да очаквам (някакъв диапазон):)
Нещо ми се струва че има, заден десен калникк/праг, може и да е от светлината. Десни стоп, малкия също има нещо, абе дали според вас наистина е от снимката/светлината?
Никой не може да ти каже, на късмет е разхода може да варира от 0,500-1л на 10 000 до 1л на 2 000км....
Последен въпрос, колко е ремонтът ( ако се сменят само сегменти) 1,500-2000 лъва?
Няма как да ти кажем. Частите за това нещо струват Nлв от N магазин и N лв- 40% отстъпка от друг "твой си" магазин, същото е и в цената на труда в София/Смолян примерно.
Общо взето общото мнение е че е по-добре да си доливаиш и да си караш. А и нали е временна кола. А и да не е , какво ти пречи да си доличваш, в общия случай 1-2литра на 5 000 за мен е напълно приемливо.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ами на мен не ми пречи много, но колата има компоненти, които се забатачват, а не са евтини, разбрах, че кат-а може да ти замине (тази е от германия и надали е изтърбушен - поне все още..), отделно ламбда сонда (това е скъпичко, свещи се цапат и т.н.. )
Последната германка, която вървеше така, беше трабанта- най дългото лимо в света - 17м с пушека
Ако е от 2 литра от смяна до смяна, мога да карам и да си свиркам, въпросът е да не е туба - две..
Последната германка, която вървеше така, беше трабанта- най дългото лимо в света - 17м с пушека
Ако е от 2 литра от смяна до смяна, мога да карам и да си свиркам, въпросът е да не е туба - две..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Първо, не е ли 192, а не 193 коня. Второ, ще е първата Е39ка евро 4. 20 годишна Е39ка от Германия най-вероятно ще има доста ръжда, то си личи. Иначе изглежда доста прилично, и до литър масло на три хиляди, не трябва да го мислиш.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Мерси
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Описанието е покъртително, иначе колата може и да става. По твоят конкретен случай явно колата няма да е много "временна", та по-добре си вземи нещо дето ти и харесва истински, че така или иначе ще се трошат пари по тея 20 годишни варели...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bogat-Beden написа:мнения?
Изглежда ми ок, ако си на близо не пречи да я погледнеш , като изключително много внимавай за ръжди, zvetiko разказваше как щял за малко да си купи такава, но в последния момента хванал че е ръждясала много като свалил праговете, каза че гниели от вътре първо....
На твое място бих я погледнал.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани