Проблем с климатика!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Проблем с климатика!

Мнение от m.dimitrov1992 » 10 Юли 2014, 13:37

Колеги, преди 1-2 месеца си напълних климатика с фреон, като системата беше проверена за течови и такива нямаше. От както съм го напълнил ,всеки ден го пускам и работи без грешка. Днес обаче, пускам и к*р :banghead: духа топло. Гасих я , палих наново, натисках всички копчета,чаках да загрее колата,ама пак си духа топло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Проблем с климатика!

Мнение от Elesar74 » 10 Юли 2014, 14:28

Ел. клапаните в моторния отсек сигурно ти създават ядове.
Номер 11
B0024962.png

А виж и какво показва термометъра за външната температура.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 15.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E61
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Проблем с климатика!

Мнение от Batov » 10 Юли 2014, 14:38

А работи ли ти датчика за външната температура или показва -40?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Проблем с климатика!

Мнение от m.dimitrov1992 » 10 Юли 2014, 14:39

Elesar74 написа:Ел. клапаните в моторния отсек сигурно ти създават ядове.
Номер 11
B0024962.png

А виж и какво показва термометъра за външната температура.


Външната температиура я показва вярно :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с климатика!

Мнение от omegaart » 10 Юли 2014, 15:03

ходи на климатикаджия и си провери перката на климатика дали бачка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: Проблем с климатика!

Мнение от -Юли- » 10 Юли 2014, 15:43

Най вероятно да са ти застанали клапаните на парното в отворено положение.....

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проблем с климатика!

Мнение от Bavarcho » 10 Юли 2014, 16:26

Първо - проверяваш дали има фреон. Отпред където се пълни натисни с ключа примерно, трябва да има доста налягане
Второ - ако има фреон, включва ли перката на климатика
Трето - ако горните две са ОК вероятно са клапите за които писаха нагоре
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с климатика!

Мнение от oci » 10 Юли 2014, 17:38

Bavarcho написа:Първо - проверяваш дали има фреон. Отпред където се пълни натисни с ключа примерно, трябва да има доста налягане
Второ - ако има фреон, включва ли перката на климатика
Трето - ако горните две са ОК вероятно са клапите за които писаха нагоре


това първото не го препоръчвам да го правиш, това се прави със нужното оборудване, така като натиснеш и не се върне обратно игличката всичко отива във въздуха, и какво ще провериш така нищо ще видиш дали има изобщо нещо, но дали е толкова колкото трябва няма да стане.
Освен изброените други две неща може да са още един куп, например бубина на компресора, пресостата, реле, бушон или кабелен проблем или проблем в модула виж тези плюс горните изброени и сам ще разбереш, че причините са доста и мен ако ме питаш по-добре мини през някой който разбира от автоклиматици да я закачи за 2 минути и ще ти каже къде е проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Проблем с климатика!

Мнение от Stennli » 10 Юли 2014, 18:31

Всички говорите за клапите н:11.Само се чудя какво общо имат с климатика и фреона,като през тях минава вода.Ако не работят,няма да има парно,но не и климатик.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 30.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: на бензин.....
Мечтае да кара: на ток.....
Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан

2012--2013->е36 m52b28 95г седан

2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе

2015--2016->е46 m54b30 2001г купе

2016---e46 m47TUd20 2003г компот

2019---e90 m47 2006

2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010

Re: Проблем с климатика!

Мнение от -Юли- » 10 Юли 2014, 19:40

Пусни си климатика и настрой на 32градуса....и гледай колко студено ще духа...!! :-)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проблем с климатика!

Мнение от Bavarcho » 11 Юли 2014, 13:25

oci написа:
Bavarcho написа:Първо - проверяваш дали има фреон. Отпред където се пълни натисни с ключа примерно, трябва да има доста налягане
Второ - ако има фреон, включва ли перката на климатика
Трето - ако горните две са ОК вероятно са клапите за които писаха нагоре


това първото не го препоръчвам да го правиш, това се прави със нужното оборудване, така като натиснеш и не се върне обратно игличката всичко отива във въздуха, и какво ще провериш така нищо ще видиш дали има изобщо нещо, но дали е толкова колкото трябва няма да стане.


е чесно си казвам на поне сто коли съм пробвал по този начин има ли фреон не е имало кола игличката да не се върне. може и такива случай да има де.
със сигурност няма да види колко фреон има, но ще види има ли налягане. ако има компресора трябва да включи и да изстудява (може да не е на 100% но пак да изстудява)
колко количество фреон има може да ти проверят по един начин - изтегля се стария фреон с машина и се вижда колко фреон е имало, после ти го пълнят колкото го дават по каталог
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Проблем с климатика!

Мнение от deyan-enchev » 11 Юли 2014, 13:34

Ех колко хубаво ми стана като си прочетох темата: viewtopic.php?f=35&t=295819&start=30
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Проблем с климатика!

Мнение от omegaart » 11 Юли 2014, 13:52

deyan-enchev написа:Ех колко хубаво ми стана като си прочетох темата: viewtopic.php?f=35&t=295819&start=30


При неработеща перка почва да духа студено и след време като дигне повече налягане изключва и почва толко. При движение на колата и охлаждане на климатичния радиатор също духа студено. Не е хубаво да се правим на интересени , тук хората се опитват да си помогнат един на друг.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Проблем с климатика!

Мнение от deyan-enchev » 11 Юли 2014, 14:05

Аз написах темата толкова детайлно, защото исках да попреча на всички - прав си извинявам се най-искренно и си взех бележка. Вече ще си трая като разбера какво причинява даден проблем.

Отделно от това всеки има субективни усещения за това кое е топло, кога започва да духа и дали преди това са се целували.
Другия вариант е автора на темата да ти докара колата и да му помогнеш, понеже аз бих му попречил.

При неработеща перка и още 1-2 неработещи неща ще му вдигне налягане, ще му изхвърли фреона и няма да духа топло.

Сигурен съм, че задълбочено си прочел темата, която съм пуснал след като си позволяваш да ми правиш забележка. В нея е описана всяка една взаимосвързаност на климатичната система, как да се провери и как би трабвало да работи.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с климатика!

Мнение от oci » 11 Юли 2014, 21:58

Bavarcho написа:
oci написа:
Bavarcho написа:Първо - проверяваш дали има фреон. Отпред където се пълни натисни с ключа примерно, трябва да има доста налягане
Второ - ако има фреон, включва ли перката на климатика
Трето - ако горните две са ОК вероятно са клапите за които писаха нагоре


това първото не го препоръчвам да го правиш, това се прави със нужното оборудване, така като натиснеш и не се върне обратно игличката всичко отива във въздуха, и какво ще провериш така нищо ще видиш дали има изобщо нещо, но дали е толкова колкото трябва няма да стане.


е чесно си казвам на поне сто коли съм пробвал по този начин има ли фреон не е имало кола игличката да не се върне. може и такива случай да има де.
със сигурност няма да види колко фреон има, но ще види има ли налягане. ако има компресора трябва да включи и да изстудява (може да не е на 100% но пак да изстудява)
колко количество фреон има може да ти проверят по един начин - изтегля се стария фреон с машина и се вижда колко фреон е имало, после ти го пълнят колкото го дават по каталог


компресора тръгва в момента в който му пусна точно 120 грама фреон мога да ти го демонстрирам но на система около 700 грама със 120 грама на изхода ще вади 20 градуса и пак оставаш с впечатление, че климатика не работи

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook