Е39 520 похапва масло...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Е39 520 похапва масло...
Здравейте,и аз да се похваля,от миналата седмица съм горд собственик на една маслено-зелена хубавица 520ка,преди карах е34ка,но това няма нищо общо с нея,има си проблемчета които забелязах вече когато е моя и не я спирам.Най-големия ми дерт в момента е,че си похапва доволно масалце(на 1000км/1л)иначе колата пали от раз,работи тихичко,на място я форсирам грам не пуши отзад,но масалцето си изчезва геройски,някой може ли да даде акъл от какво може да е,че с бензиновите бмв-та все още съм скаран?
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
Re: Е39 520 похапва масло...
колега какво е маслото с което караш...
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Е39 520 похапва масло...
разхода на масло е доста субективно понятие. зависи от доста фактори. с две думи, ако не тече отнякъде масло, смени всичко по вентилацията на картера и ако си остане такъв, просто си я карай.
всичко друго според мен е напълно безмислено.
всичко друго според мен е напълно безмислено.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Е39 520 похапва масло...
сега съм се разчел за някъв филтър и клапан на картерните газове и започвам да си мисля да е еот него
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
Re: Е39 520 похапва масло...
аз имах същия проблем не е от клапата на картерните газове смених я и нея тя беше в много лошо състояние но проблема пак не се оправи смених гумичките и сложих масалце 10/40 фукс и сега е доста по добре даже сложи кастрол 10/40 и ще спиш спокоино... 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Е39 520 похапва масло...
а има ли някакъв вариант за изолиране на този клапан,поне за известно време
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- la4o1304
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 9.07.2012
- Местоположение: Кюстендил/София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520и
- Мечтае да кара: е60 535d :)
Re: Е39 520 похапва масло...
Колега,сигурен ли си че няма течове? Имах подобен проблем и виновника се оказа гарнитурата между чашката на масления филтър и блока!
Виж и филтъра за картерните газове /както те съветват другите колеги/,но ако колата работи добре и не пуши погледни тая гарнитура,при мене половината я нямаше!
Виж и филтъра за картерните газове /както те съветват другите колеги/,но ако колата работи добре и не пуши погледни тая гарнитура,при мене половината я нямаше!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6275
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е39 520 похапва масло...
golov_bg написа:а има ли някакъв вариант за изолиране на този клапан,поне за известно време
Колега, наистина е добре да се премахне клапана- спира да се цапа колектора, дроселовата клапа, стъпковото моторче, спира да се вкарва в двигателя топъл, беден на кислород въздух, освен това картерните газове смъкват октановото число на бензина. Затова няма тунингован двигател с подобен клапан.
Как се прави-
сваляш старият клапан
запушваш добре отвора в гуменото уплътнение на смукателният колектор, където е влизал клапана/аз го направих като го залях с червен силикон/
запушваш с винт маркуча, който отива от клапана в картера
в тръбата, която води към входа на клапана пъхаш маслоустойчив маркуч и го извеждаш под колата. Определено по-добрият вариант е да ползваш Оil Catch Can . Приспособяваш по някакъв начин маркуча от входа на Оil Catch Can да влиза в тръбата, която излиза от капака на клапаните и е отивала към входа на клапана за картерните газове- може да се наложи да срежеш малко от нея, може да я махнеш напълно и там където влиза в капака на клапаните да вкараш маркуча, който отива към входа на Оil Catch Can, има различни решения.
изхода на Оil Catch Can също има различни решения- може да сложиш филтър, приличащ на малък спортен филтър за двигател, може с един маркуч да го пуснеш под колата, аз лично съм на вторият вариант, като съм вкарал маркуча в един отвор на напречната греда.
По отношение на вида на маслото- 5W40 / 0W40 са изключително неподходящи във втората си цифрова характеристика за температурите в България. По отношение на първата- става, ако караме колата си в Аляска през зимата. За мен оптималното е 10W60 или 15W50, като второто е малко гранично, защото се препоръчва от -20 градуса, но като гледам каква е вече зимата и то ще стане. Аз лично винаги съм го предпочитал и съм изминал повече от милион и нещо си км с него, като имаше период, през който карах и с 20W50- това масло е подходящо ако караш продължително със скорости около и над 200км/ч.
По отношение на загубата на масло- за да изключиш една от вероятните причини измий добре двигателя и след няколко дни провери дали нямаш някъде дори и минимален теч. Ако има някъде нещо дори минимално го оправи, защото през подобни места можеш да губиш огромно количество масло, особено ако понастъпиш колата- да кажем качваш до Алеко с по-сериозно каране и половин литър изчезва.
Re: Е39 520 похапва масло...
бахти, толкова енергия и време за един разход на масло
то направо отива в посока дисертация...
защо всеки път се започва с циганиите - затапване на клапани чудесии и дивотии. Клапанът струва около 100лв. Ако е развален се сменя - елементарно. Проблемът на този клапан е, че ако е развален рано или късно се качва масло в колекторите и един прекрасен ден или моторът не може да запали (по - добрият вариант) или в движение гасне и вече имаме криви мотовилки.
Извеждането на картерните газове директно в атмосферата.....ми момчета все едно да серете и после да си го ядете....Другите неща да ги оставим на страна - че в картера трябва да има известно налягане, че при газообразуването е взето предвид и това количество и т.н.
и най - накрая - защо си мислите, че двигатели на BMW (и особено тези над 200к км) не горят масло?
защо всеки път се започва с циганиите - затапване на клапани чудесии и дивотии. Клапанът струва около 100лв. Ако е развален се сменя - елементарно. Проблемът на този клапан е, че ако е развален рано или късно се качва масло в колекторите и един прекрасен ден или моторът не може да запали (по - добрият вариант) или в движение гасне и вече имаме криви мотовилки.
Извеждането на картерните газове директно в атмосферата.....ми момчета все едно да серете и после да си го ядете....Другите неща да ги оставим на страна - че в картера трябва да има известно налягане, че при газообразуването е взето предвид и това количество и т.н.
и най - накрая - защо си мислите, че двигатели на BMW (и особено тези над 200к км) не горят масло?
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Е39 520 похапва масло...
Колега маслото не ти е наред миналата година карах 320купе на картинг пистата с бмв 10/40 след 2 час-а като спрях на запален мотор да си повърти масло и вода че много я пънах
слизам и се чува дизел гледам кой кара дизел до мен 3 купета е36 заслушах се чукат повдигачи да си е*е майката дойде един чичка вика с кво масло си докато му казах ме прати за Q8F1 10/50 след смяна с предното БМВ което беше на не повече от 2000км за 100 км изчезнаха шумовете на м52 ката сам налял YACCO 10/40 за 8000 км сам долял не повече от 200мл и аз имам проблем с картерните газове

- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: Е39 520 похапва масло...
Колеги брах доста ядове с моето М52Б20 точно по въпроса за маслото.Та филма започна така:Карам си нормално колата без да е натискам повече от необходимото и един ден се спускам няколко км по надолнище без газ и когато после подадох газ да поеме колата отзад чудо на чудесата-дим да си ебе мамата.Спирам пред нас дърпам щеката на маслото а тя суха.Долях масло до максимума и започнах редовно да следя нивото на маслото.Разхода беше 1л./100км.Смених маслото с друго както и прослувутия клапан на картерните газове с нов оригинален.Та карам си аз няколко дена така и 4-ти цилиндър спря да работи.От там нови свещи с лули и бобини на всички цилиндри-ефект никакъв 4-тия си пусна болничен и не ще да работи.От 20 дена колата ми е на майстор на когото имам доверие той като отвори мотора вътре чудо.Надран разпределителен вал,толкова много нагар по клапаните и буталата че чак той самия не вярвя как е възможно.От там шлайф на главата ,нови клапани и нови сегменти нови гарнитури на всякъде абе въобще пълна ревизия на мотора.В момента го събират и до няколко дни ще е готов.За пари не ми се говори че ще полудея
но знам че хилядарка няма да ми стигне.Та КОЛЕГА като смениш въпросния клапан и ако разхода на масло не ти се оправи-МОЙТЕ СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ И ДОБРЕ ДОШЪЛ В КЛУБА.
А пък ако на тебе не ти е проблем да доливаш постоянно масло и нямаш други проблеми по колата не отваряй мотора карай си е така.
но знам че хилядарка няма да ми стигне.Та КОЛЕГА като смениш въпросния клапан и ако разхода на масло не ти се оправи-МОЙТЕ СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ И ДОБРЕ ДОШЪЛ В КЛУБА.
А пък ако на тебе не ти е проблем да доливаш постоянно масло и нямаш други проблеми по колата не отваряй мотора карай си е така.BMW M-POWER
Re: Е39 520 похапва масло...
Колега, то ти нищо конкретно не казваш освен, че моторът ти е при майстор, на който имаш доверие и, че ще струва много пари. Та с две думи голяма файда от поста не виждам.
Изпушването ако е започнало изведнъж е било точно от клапана - когато мембраната е скъсана се качва масло в цилиндрите и както съм го и писал по - горе при кофти стечение на обстоятелствата може да завършиш с криви клапани и мотовилки в бокса.
Иначе нагара си е нормален - след вкарването на Longlife нещата се осират, ама клиента е доволен, защото по - рядко отива за смяна на масло. Това е положението. Като сменях гарнитурата на капака на клапаните при мен (М54) и аз се уплаших, защото знам как изглежда другият ми мотор (М50), ама какво да се прави. Фирмена политика.
Иначе от надран разп. вал няма начин да гори масло. Не разбирам и защо трябва да се шлайфа главата. За да изчезне цилиндър при положение, че си сменял бобини, свещи и т.н. остава единствено да се гаси от комп. и то заради компресия -> сегменти или повдигачи на съответният цилиндър. Дано майсторът наистина да е направил качествена диагностика, защото иначе пак ще трябва да ходиш при него.
а на автора на темата - да си смени маслото и се убеди, че не тече отнякъде и чак тогава да започва да го мисли.
Изпушването ако е започнало изведнъж е било точно от клапана - когато мембраната е скъсана се качва масло в цилиндрите и както съм го и писал по - горе при кофти стечение на обстоятелствата може да завършиш с криви клапани и мотовилки в бокса.
Иначе нагара си е нормален - след вкарването на Longlife нещата се осират, ама клиента е доволен, защото по - рядко отива за смяна на масло. Това е положението. Като сменях гарнитурата на капака на клапаните при мен (М54) и аз се уплаших, защото знам как изглежда другият ми мотор (М50), ама какво да се прави. Фирмена политика.
Иначе от надран разп. вал няма начин да гори масло. Не разбирам и защо трябва да се шлайфа главата. За да изчезне цилиндър при положение, че си сменял бобини, свещи и т.н. остава единствено да се гаси от комп. и то заради компресия -> сегменти или повдигачи на съответният цилиндър. Дано майсторът наистина да е направил качествена диагностика, защото иначе пак ще трябва да ходиш при него.
а на автора на темата - да си смени маслото и се убеди, че не тече отнякъде и чак тогава да започва да го мисли.
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: Е39 520 похапва масло...
Колега конкретното което съм казал е че при мен колата само със смяната на един клапан на картерните газове не се оправи.Другото което съм казал е че след отваряне на мотора се видя надрания вал,а не че от него е причината.И третото което съм казал е че след смяната на този шибан клапан ако колата продължи да гори такова количество масло няма да се оправи само с едни гумички на клапаните.И не виждам защо при положение че главата е свалена да не се шлайфа-то тогава ако искаш и нагара да не се чисти.Аз съм на принципа като се прави ремонт да е качествен и половинчати работи не обичам.Що се отнася до автора на темата дано да мине леко с този проблем.Аз просто споделих този проблем като възникна при мен какво се случи.Естествено е че на никой не му се дават толкова пари за такъв ремонт.
BMW M-POWER
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
