Смяна волан на е39 - преди `99-та

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от ivopicha » 13 Дек 2015, 18:38

Съобщението е изтрито
Последна промяна ivopicha на 27 Дек 2015, 9:35, променена общо 1 път
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от In_Memoriam » 18 Дек 2015, 0:36

Някой да има проблем с бега на кола преди фейса, в последствие сменен волан с такъв след фейса? Почти една година нямаше проблем, след което светна лампата на таблото за неработещ еърбег, закачихме я за диагностика и излезе бега на волана. Изчистихме грешката, след 2 месеца пак светна. Някой да има идея защо се получава така и евентуално какво е решението?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от ares2 » 18 Дек 2015, 0:53

коя степен на бега си вързал?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от In_Memoriam » 18 Дек 2015, 0:55

Буксата е включена към зеления конектор за надуване докрай.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от ares2 » 18 Дек 2015, 0:57

и при мен е така и за сега не е светнал :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от kagebista » 18 Дек 2015, 21:49

Беговете на сцепения лъч и Мковия от същия тип - са кекави по принцип и пишат грешки без причина. Ако имаш възможност, покарай известно време с друг такъв бег. Проблемът е обикновено във входното гнездо за буксата на детонаторите.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от In_Memoriam » 18 Дек 2015, 22:46

kagebista написа:Беговете на сцепения лъч и Мковия от същия тип - са кекави по принцип и пишат грешки без причина. Ако имаш възможност, покарай известно време с друг такъв бег. Проблемът е обикновено във входното гнездо за буксата на детонаторите.


Предположих да не е нещо от самия бег или контактен проблем, понеже се появява нерегулярно. Ще опитам с друг бег или ще размърдам буксата да видим. Благодаря.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от ares2 » 22 Дек 2015, 10:06

тези букси така са навряни, че няма махане.може при демонтаж някои ът нещо да е пострадала самата букса и да не контактува :dunno:
а дали е възможно да се ползва стар бег на по нов волан като лентовия кабел съответно е от старите?
дали ще съвпаднат болтовете и всичко?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от kagebista » 22 Дек 2015, 12:48

Всеки бег е конструиран по различен начин, като при спорт волана са директно запоени и вкарани в основата на бега. При четирилъчевите също са букси, но там до момента не съм чул някой да се е оплакат че пишат грешки.
Възможно е и предполагам питаш за М техник 3 или за Спортс wheel. На размери по лягане съвпадат и при двата модела. И без значение вида на бега/един или два детонатора/ и диаметъра на волана/375 или 385 мм/.
Има една особеност при беговете и конструирането на скарата за клаксона. Примерно четирилъчев фейслифт за да се сложи оригинален мулти бег за него, се налага да се пили гумата отвътре за да влезе. Когато фабрично е без мулти, има едни отливки и те пречат да влезе бега до край. Обратното при спортс трилъчев фейс волан за да стане стар бег/e36 или е39 преди фейса/ се налага да се сложат шайби между леглото на винта отвътре и скарата за клаксона. По-ранният бег е конструктивно устроен да е по-плитък и потъва във фейс геврек. И като се прибере, контактната пластина не достига гърба при спиците на 9 и 3 часа и не работи свирката.
Уви нямам преки наблюдения за М техник тройката фейс с еднодетонаторен бег. Просто намери си бег за пробата да видиш какво му е дереджето на място.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от ivopicha » 27 Дек 2015, 9:34

Малко не е по темата, но ... Дали ако сменя само волана с мултиволан, ще действат функциите на мултито. Лентовия кабел ми е на кормилния прът и имам две букси на него.
Изображение
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от Ivo_Borisov » 27 Дек 2015, 17:40

Мултито ще работи като прекараш инсталацията от волана нататък.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от ivopicha » 31 Дек 2015, 10:00

Днес ми пристигна волана с лентовия кабел. Въпросът ми е как да разбера на къде е навит лентовия кабел, за да го поставя правилно и да не се скъса. И какви кабели трябва да прекарам. Някъде има ли схема? Благодаря ви!

ПП. Волана е монтиран, лентовия е сложен, свързал съм бутоните на радиото и циркулацията, остава да опъна жицата до компютъра за темпомата. Имам в колата един телефон SIEMENS. Преди като нямах мулти волан и като звъннеше телефона музиката спира и телефона се чуваше в говорителите. Лятото го откачих този телефон и днес го закачих за проба. Та свързвам телефона с буксата и на дисплея на MID-а изписва PHONE и музиката спира. Натискам копчето R/T от волана, но нищо не става. Не си спомням дали под стойката на телефона имаше някакъв магнит и той да играе роля. Кабела от i-bus съм го свързал с линията от MID-а, а не на радиото (ако има разлика). Въпроса ми е как да направя така, че телефона да се включва само когато ме търсят или аз набирам и копчетата R/T и гласовото да работи?
Как да използвате щеката за масло на БМВ:
Вадите я и я забучвате в снега. Ако нивото на снега е над показанието МАХ, оставяте колата в гаража до пролетта. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 894
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Burgas
Пол: Мъж
Кара: **** ми янко
Мечтае да кара: CL65 AMG

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от LizarD » 03 Яну 2016, 1:20

Колеги замислям следния проект: Фесов спортен волан сцепен лъч със махагон, SMG пера и подгрев. Дали е възможно?
Изображение
Аз като този на снимката с подгрев не съм виждал... Доста ми се иска да има тези две функции... SMG и затопляне.... В момента на 39-ката съм със сцепения лъч и няма никакви функции. Къде мога да намеря такива пера и евентуално волана ми има ли подготовка за затопляне?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от PeReZ » 29 Яну 2016, 21:27

И аз монтирах фейсов М волан най-после.
Реших да пиша в темата единствено, за да препоръчам добър стругар-фрезист, на който попаднах.
Знам, че преправката на волана е дребна и реално не е сложна, но за 1 седмица тези хора толкова неща ми направиха, че искам да напиша техните координати, за да може следващите, които са от въпросния регион да не се лутат.
Става дума за гр. Пловдив, намират се на ул. Михаил Такев 37.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.08.2015
Пол: Мъж

Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та

Мнение от zaxadawe » 14 Юли 2016, 10:46

Добър ден колеги,искам да ви попитам,колата ми е 98 година и не е със мулти волан.
Ще мога ли да монтирам този волан: http://img34.olx.bg/images_prodavalnikc ... 2003g-.jpg
Като следното искам да си бачката копчетата :ok: :ok: :ok:

Мерси предварително :driving: :driving:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook