Помощ за компресора на климатроника

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Помощ за компресора на климатроника

Мнение от Financier » 17 Май 2006, 17:22

От вчера, като включа хладилника на климатроника компресора започва да чука и производителността е много малка.
Започва да духа студено на високи обороти и то след известно време.
Като изключа компресора чукането изчезва.
Колко ли струва нов компресор и дали може да му се прави някакъв ремонт?
Помагайте ако можете, защото аз си нямам никаква идея!

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Re: Помощ за компресора на климатроника

Мнение от CheGevara » 17 Май 2006, 17:50

Financier написа:От вчера, като включа хладилника на климатроника компресора започва да чука и производителността е много малка.
Започва да духа студено на високи обороти и то след известно време.
Като изключа компресора чукането изчезва.
Колко ли струва нов компресор и дали може да му се прави някакъв ремонт?
Помагайте ако можете, защото аз си нямам никаква идея!

за ремонт не знам какво струва, но 2 ръка ги има за по 300 - 350 лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 17 Май 2006, 18:26

Ремонти правят, но не си е работа да го разглобяват. Занимавам се с климатици (домашни). Щом е започнал да трака на боклука и нов или рискуваш с втора употреба. Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 17 Май 2006, 20:14

Благодаря колеги.
Знае ли някой къде мога да потърся втора ръка компресор?
Благодаря Ви предварително.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 17 Май 2006, 21:07

Моргата в Гевгелийски! 8)

ПП. и не питай къде е .... а използвай бутона "търсене"! :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 18 Май 2006, 8:00

От кога не са ти проверявали количеството на фреон аз имах същия проблем и отидох да ми долеят фреон 700 грама бех загубил от 1,2 кг общо :shock: освен това сипаха некво масълце някак си и сега съм ок. Той компресора е тръгнал ама поне още един сезон ще издеяни. Сложиха и някъв маркер да видят откъде тече фреон за да елеминират теча.
Пробвай първо тези процедури
Последна промяна Lucky на 18 Май 2006, 12:41, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 18 Май 2006, 9:39

само една забележка-не е антифриз а фреон :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Май 2006, 13:11

Те затова климатиците се пускат на минимални обороти ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 18 Май 2006, 17:21

Проверих количеството на фреона и се оказа, че системата е пълна.
Както вече написах, вдига налягането само при високи обороти.
Не знам, ако се сменя компресора дали изтича фреона и дали има някакви тънкости по процедурата?
Дали трябва да използвам специализиран сервиз? Дару например.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 18 Май 2006, 17:58

Фреона е газ, като разхерметизираш системата той изхвърча. Ако мислиш, че сам ще сеправиш с демонтажа и монтажа на компресора, пробвай. След това трябва да се долее специално масло, пълни се с азот за да се проверят връзките дали не изпускат. После трябва да се вакуумира и след това чак с кантар да се долее точно количество фреон. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 18 Май 2006, 23:18

Това може да е от шайбата на компресора,която се варти постоянно,но когато не е включен климатика се варти паразитно,а когато го включиш се създава ел.магнитно поле и придърпва шайбата и се зацепва (нещо такова мисля,че беше)И аз имах проблеми с компресора и ми го ремонтираха и засега няма проблеми.Мога да ти дам този тел:0888219370 момчето се казва влади може да отидеш да го погледне и да ти обясни какво що.Дано съм ти бил полезен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 19 Май 2006, 5:47

Благодаря ти Maverik.
Още днес ще му се обадя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 19 Май 2006, 6:37

Ако системата ти е разхерметизирана количеството фреон , ще намалее - така, че този вариант отпада. В спец. сервиз за климатици могат да ти измерят налягането - най-вероятно компресора не може да го вдигне. Провери също дали ти се включва перката - тя се включва от пресостата и също зависи от налягането, въпреки , че се управлява от ел. блок.Освен това щом ти трака компресора - явно причината е в него. В сервиза най-добре ще ти кажат дали се ремонтира, но мойто мнение е сменяй с нов и си свиркай ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 19 Май 2006, 16:49

Благодаря ти VALIO_P.
Какво ще кажете за компресор втора употреба?
Дали си за служава риска за икономията?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 19 Май 2006, 17:06

Ти си решаваш. :dunno:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook