Тормозът започва .... сега ! ! !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Тормозът започва .... сега ! ! !

Мнение от Терзийски » 04 Май 2006, 14:37

1. Може ли да сменя само стъклата на мигачите на фаровете с бели без да сменям фара...?
2. Заслужава ли си да сменя задните колони с някой пайнерки или да остане с оригиналните
3. Освен застраховката някое надеждно средство за защита (че на един познат му я откраднаха и то застрахована)
4. Копчетата на ключа са много трудни за реакция ...смисъл с това което заключвам един път хваща един път не (мисля, че не е батерия защото другите си работят нормално) :confused:
5. Стоп с бял мигач колко пари и от къде :roll:
6. Ааа, щях да забравя искам да взема гуми но сега е с 205/65/15 ще влезнат ли на джантите 215/60/15 или 225/60/15 а може и на 65 ама до колкото разбирам много са редки тези гуми даже почети не ги произвеждат и ако падне височината няма ли да е грозно с тез 15” (а не ми се купуват джантета точно сега) :roll:
7. Има ли нещо по специфично за смяна като консуматив което не се знае масово от хората.... смених маслото на двигател, скорости, маслен въздушен и горивен филтър

Реших да събера всичко в една тема, че иначе треа да задръстя форума с питанките :mhihi:

Използването на толкова много емотикони не се толерира!!! Поизтрих ги...
Моля въздържай се!

От модераторския екип.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Re: Тормозът започва .... сега ! ! !

Мнение от CheGevara » 04 Май 2006, 14:48

Терзийски написа:1. Можели да сменя само стъклата на мигачите на фаровете с бели без да сменям фара... :?:

НЕ - едно стъкло са.
Терзийски написа:2. заслужава ли си да сменя задните колони с някой пайнерки или да остане с оригиналните

ако имаш кинти и другите са читави - ДА!
Терзийски написа: :roll: 3. Освен застраховката някое надеждно средство за защита (че на един познат му я откраднаха и то застрахована)

на дизел като твоя - няма надеждно средство. В полша е на мода едно устройство за заключване на скоростната кутия - кражбата е невъзможна! Но пък се заключва със секретен ключ което е кофти при всяко излизане. Иначе струва около 350 ЕУР и мога да ти пратя снимка ...
Терзийски написа: :evil: 4. Копчетата на ключа са много трудни за реакция ...смисъл с това което заключвам един път хваща един път не (мисля, че не е батерия защото другите си работят нормално) :confused:

Батерийка е ... друго не ще да е .... И по-добре си вземи втория ключ който работи добре - няма за кой да го пазиш

Терзийски написа:5. Стоп с бял мигач колко пари и от къде :roll:

Ебау - около 100 ЕУР двата
Терзийски написа:6. ааааааааааааааа щях да забравя искам да взема гуми но сега е с 205/65/15 ще влезнат ли на джантите 215/60/15 или 225/60/15 а може и на 65 ама до колкото разбирам много са редки тези гуми даже почети не ги произвеждат и ако падне височината няма ли да е грозно с тез 15” (а не ми се купуват джантета точно сега) :roll:

ако гумите са 15" стават на всяка 15" джанта, друг е въпроса кои размери са разрешени от БМВ. Има тема за това в Е39 потърси я не е много стара.

Терзийски написа:7. Има ли нещо по специфично за смяна като консуматив което не се знае масово от хората.... смених маслото на двигател, скорости, маслен въздушен и горивен филтър

Скоростната не е трябвало да я сменяш ;) Филтри на климатика е хубаво да смениш и скоро ще сменяш спирачки (накладки и дискове) защото са им слабото място на е39.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 04 Май 2006, 15:17

...скоро ще сменяш спирачки (накладки и дискове) защото са им слабото място на е39.


Не го шашкай човека - втора година карам в БГ и не съм сменял германските накладки и си имат още доста.
Ще ги сменяш ако караш газ-спирачка със сигурност, ама на мен с тази кола не ми идва отвътре да ръчкам много.
Така че зависи как караш - може и никога да не ги смениш ако са сменяни скоро.
Touring & windsurf club

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 04 Май 2006, 21:52

Georgieff написа:Така че зависи как караш - може и никога да не ги смениш ако са сменяни скоро.

Зависи и колко караш, за една година ми отиват едни накладки и 3 смени на маслото. Така, че..........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Re: Тормозът започва .... сега ! ! !

Мнение от Slavi_m » 05 Май 2006, 11:41

CheGevara написа:Скоростната не е трябвало да я сменяш


Защо? :roll: Като гледах по Дискавъри предаването с Е30ската Туринг...и какво изтече от там,лелее :shock: Тъмно сива мазна гъста течност,докато маслото до колкото забелязах е червено и бистро!Та от тогава и аз съм намислил да сменям масло на скорости,когато си взема моята..някой ден.Е май малко излъгах-не точно от тогава,а от преди даже,но това беше и доказателството..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 05 Май 2006, 11:51

Здравейте момчета !

На моята кола , маслото на скоростна кутия и диф не съм пипал.
Погледнати отдолу са , дето се казва , сухи на барут, никакви омаслявания .
Терзийски , препоръчвам ти да провериш още и течността на хидравликата , и двата маркуча , от опит ти го казвам - има защо.Хубаво е и хидравличната течност да знаеш на какво "дередже " е .
За другите неща "че" беше изчерпателен .

Още веднъж поздравления за колата ! Приятни мигове с нея !
Изображение

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 06 Май 2006, 1:14

Има един сервиз ДЖЕМИНИ там правя само автоматици... и по една случайност сервиза е на 10 метра от къщата на на едни познати и там като се заговорих с майстора /един от всичките/ тои ми каза, че маслото се сменя на 30 000 км. на автоматиците.... знам ли ...и аз реших да го сменя... като при това минах на частно и ми излезе на половин цена от цените на сервиза... та за такива пари мога да си го сменям на всяка смяна на маслото на двигателя а не на 30 000 км. само незнам колко е прявилно де ....но не мисля, че със смяната съм му навредил.....може да е било излишно но едвали е вредно....


а и както каза един от по горните колеги... изтече нещо неопределено м/у масло и вода с катранен цвят..... а маслото си е червено на цвят и бистро..... :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 06 Май 2006, 13:22

Терзийски написа:а и както каза един от по горните колеги... изтече нещо неопределено м/у масло и вода с катранен цвят..... а маслото си е червено на цвят и бистро..... :lol:


:yes: Тъй де...Само не знам защо CheGevara каза,че не трябва да се сменя тоя буламач :mhihi: Такава мръсотия не трябва да седи вътре в колата...
CheGevara? ;)

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 11.09.2003
Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
Пол: Мъж
Кара: Mercedes, BMW, Subaro

Мнение от Терзийски » 06 Май 2006, 22:34

Старото ми беше с ръчни скорости и пак съм го сменял един път ама ей така и аз не знам защо...... а за автоматика ми казаха че си е почети задължително да се сменя ....ама знам ли .... а и както писах по горе ако не помага не вреди .... старото дет източиха в едно лигенче го гледах ми то си беше вода много тънко и почети не се мажеше .... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 07 Май 2006, 2:15

Не си купувйте Е39!Който беше на събора,видя що за манекени са :mhihi: То гуми ни мой да врътниййй
One passion,one car,one life...

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 07 Май 2006, 8:21

Slavi_m написа:
Терзийски написа:а и както каза един от по горните колеги... изтече нещо неопределено м/у масло и вода с катранен цвят..... а маслото си е червено на цвят и бистро..... :lol:


:yes: Тъй де...Само не знам защо CheGevara каза,че не трябва да се сменя тоя буламач :mhihi: Такава мръсотия не трябва да седи вътре в колата...
CheGevara? ;)

Ми Гергьовден е бе хора ... напих се :uups:
Значи маслото на скоростната и дифа го дават LifeТime и че не се сменя никога. По немските форуми пишат, че е хубаво на 250 000 км да се смени. Ако искаш да го смениш, направи го, но имай впредвид че трябва да е от предписаните от БМВ масла за скорости и диф без други експерименти. БМВ работят с Castrol и разбира се е хубаво да е същата марка.
За норм. скорости (обем 1.1 литра):
Ако има оранжев етикет на който пише "ATF Öl" до капачката се слага MTF-LT-1, MTF-LT-2 -> само в БМВ се поръчват
Ако няма оранжев етикет се слага спецификация EP 80W!

За авт. скорости :
Ако има черна табелка ZF 3HP22, ZF 4HP22, ZF 4HP22EH, 4HP24, A4S270R/310R/310Z
Ако има зелена табелка TQ DEXRON III A5S310Z, ZF 5HP 19, ZF 5HP 24, ZF HP30
За всички останали -> пита се БМВ

Диференциал:
нормално SAF-XJ
с добрър performance: EPX 90

това са на Castrol спецификациите за Е39 М52

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.03.2006
Местоположение: софия

Мнение от marionne » 07 Май 2006, 17:28

Impasse написа:Не си купувйте Е39!Който беше на събора,видя що за манекени са :mhihi: То гуми ни мой да врътниййй


Защото е с шпер за това по трудно ще ги завьрти и двете едновременно което е ефект а не дефект
А пробвал ли си да превьртиш гуми на 4х4 но за сметка на това на старт е ненадминато
А и можеш да пробваш Е34 без шпер и Е39 с шпер на старт
Разбира се с еднакви двигатели Например М52
Е39 ката ще ти скьса гьза и ще му изгледаш задния номер ти докато си вьртиш гуми
човек е толкова голям колкото са големи мечтите му

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Май 2006, 10:27

Смени масло на диференциал, хидравлична течност, антифриз и спирачна течност ама с истински най-добре камор/дару с това шега не си правя аз там ги смених. Ако отидеш там да ти проверят виско съединителя на перката за охлаждане на мотора.

ако имаш теч от казанчето за хидравличната течност трябва да смениш маркучите, а най добре и казанчето. след това упражнение при една гледана Е39ка може да си спокоен. Реглажа на задния мост почти навсякъде го пропускат. За съжаление в камор/дару е дебело но аз ще отида там като сменя и предните амортисьори.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 08 Май 2006, 15:57

marionne написа:
Impasse написа:Не си купувйте Е39!Който беше на събора,видя що за манекени са :mhihi: То гуми ни мой да врътниййй


Защото е с шпер за това по трудно ще ги завьрти и двете едновременно което е ефект а не дефект
А пробвал ли си да превьртиш гуми на 4х4 но за сметка на това на старт е ненадминато
А и можеш да пробваш Е34 без шпер и Е39 с шпер на старт
Разбира се с еднакви двигатели Например М52
Е39 ката ще ти скьса гьза и ще му изгледаш задния номер ти докато си вьртиш гуми


Ти откъде знаеш. че си с шпер? Кажи как да разберем, понеже начините, описани във форума, са валидни за тройките (май).
Моята поне се държи като да е без шпер.
Touring & windsurf club

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 08 Май 2006, 16:29

не се отклонявайте от темата на Боби моля :!:

Е39 със шпер са рядкост, тъй като имат ASC + T :winky:
пък кой модел повече върти гуми хайде моля в друга тема! Ако се напише още едно мнение по друга тема освен тази го трия без предупреждение!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook