Звук от съединителя??
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Гост
-
Звук от съединителя??
Един въпрос:
Когато карам дори и съвсем леко да ми стои левият крак на съединителя се чува едно звучене като от турбо/свистене/!
Също като натисна да превключа свистенето продължава докато отпусна педала!
Тва значи ли ,че съм за нов съединител или е нормално и при вас се чува?!
Колата е на ~200хил.км!
Предварително благодарско за помоща!
Когато карам дори и съвсем леко да ми стои левият крак на съединителя се чува едно звучене като от турбо/свистене/!
Също като натисна да превключа свистенето продължава докато отпусна педала!
Тва значи ли ,че съм за нов съединител или е нормално и при вас се чува?!
Колата е на ~200хил.км!
Предварително благодарско за помоща!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Лошото е да не запече, че аз имах такъв случай ...последствията са страшни не е майтап....ремонта ще излезе доста по скъп 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ако е това, което си мислиш....Терзийски написа:Лошото е да не запече, че аз имах такъв случай ...последствията са страшни не е майтап....ремонта ще излезе доста по скъп
И при мен се случи това с шума отидох в сервиз и ми казаха лагер, купих си лагер ('щото може и само лагера без феродовия и притискателния диск, от сервиза така ми казаха)смениха ми го и както излязох от сервиза вечерта, така бях първа кола на сутринта с рекламация. Съединителя ми буксуваше много сериозно, та после ми подмениха целия съединител.
Аксиален лагер е, аз имах същия проблем миналата седмица. Даже блокира и не можеше да сменя скоростите. Обаче сменяй всичко, частите са около 250 - 290 лв. (лагер, притискателен и феродов диск), зависи как ги намериш, труда отделно.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Абе трудничко ще му е за 300 лева да се преоборудва. На мойта Е34-ка само феродовия струваше 122лв пък за Е39 не знам, ако реши да сменя и хидр. помпи още по солено. Аксиалния ми струваше 45лв., тънкана е ама пък др. работи. Мани мани.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Всяка една износена част по-колата ако не се смени навреме води до преждевременно износване на други части 

На времето така свистеше и моя аксиален лагер. Щях да сменям целия комплект, но майстора ми вика: "За к'во да даваш толкова пари?!" какви пари? На ЛУК си взех (и стария БМВ ЛУК пишеше), но моето направо все едно 2 ламарини се стъргат една към друга, толкова зле беше ... и когато свали момчето кутията, започнаха да падат едни топчета от разбития лагер и самата му облицовка мязаше на размазана кутийка от кока кола, която след това си я удрял перверзно с варията и си го запалил с флекса ...
... Егати определението а?
Както и да е. След месец пак се обади лагера и накрая си дадох 360 лв. за цял комплект и работата заспала веднъж завинаги...
И като гледам каква кола караш, би трябвало да го смениш целия комплект, а не на дози..
Уважавай колата, за да те уважава и тя!


Както и да е. След месец пак се обади лагера и накрая си дадох 360 лв. за цял комплект и работата заспала веднъж завинаги...
И като гледам каква кола караш, би трябвало да го смениш целия комплект, а не на дози..
Уважавай колата, за да те уважава и тя!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани