Зареждане на акумулатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Зареждане на акумулатор
shumito написа:Колега,ами то с тая консумация е нормално,изключи всичко на празен ход трябва да е около 14 до 14.4 волта
И аз знам за 14-14,4V И по моята кола нямам много екстри, че да има много консуматори. Ксенона, радиото и телефона се зарежда Подгреви, надувания и т.н. глезотии нямам. Ако алтернатора не зарежда както трябва, все си мисля, че щеше да светне някоя лампа или да съм останал на пътя вече. А и при здрав акумулатор и развален алтернатор... поне на зарядно щеше да се зареди.
А за марка акумулатор мисля да е Варта. За 30лв няма смисъл да се циганя с компромиси.
Re: Зареждане на акумулатор
Бях чел в е46 раздела, че според БМВ трябва да е между 13,5-14,5, за да е в норми.
При моята кола е46 330xd без значение консуматорите държи около 14, може би има малка разлика с включени консуматори.
Другата кола Citroen C5 2007 година, вчера когато я замерваха, за да подпишат гаранцията на акумулатора, беше 14 с включени фарове, когато надух климатика на макс пак си остана 14, явно алтернатора компенсира.
При моята кола е46 330xd без значение консуматорите държи около 14, може би има малка разлика с включени консуматори.
Другата кола Citroen C5 2007 година, вчера когато я замерваха, за да подпишат гаранцията на акумулатора, беше 14 с включени фарове, когато надух климатика на макс пак си остана 14, явно алтернатора компенсира.
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Зареждане на акумулатор
При мен от менюто показва 13,6-13,7, но реално като го меря е 14,2.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Зареждане на акумулатор
Всички 39ки показват грешно на скритото меню. И моята показва 13 и нещо там, а 3та година я карам и не съм пипал акумулатора. Пък зимата редовно карам на къси разстояния из града /умишлено от време на време обикалям безцелно по-дълго/, като карам на фарове, подгрев, парно, реотани на задния джам, радио и не съм го съборил още
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Зареждане на акумулатор
и х5-цата, и е39-ката показват с 0,5 по-малко от истината... и от скритото меню, и при работа/зареждане...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Зареждане на акумулатор
При мен на скритото меню показва 14.6-14.7v но с мултицета показва 14.1-14.2v т.е с 0.5v по-малко.
По темата, зареждам със старо зарядно което към края на зареждането вдига 16v и аз лично махам минусовата клема. Ако се зарежда с модерните умни зарядни, няма смисъл да се разкача нищо.
По темата, зареждам със старо зарядно което към края на зареждането вдига 16v и аз лично махам минусовата клема. Ако се зарежда с модерните умни зарядни, няма смисъл да се разкача нищо.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Зареждане на акумулатор
А ако толкова е нормално... не трябва ли зарядното да покаже 4 черти и да спре да зарежда ? Като го включих беше на 3 черти, след 1-2 часа стана за кратко на 4, но продължи да мига. После пак се върна на 3 черти и така до другият ден. Часовника и бордовия компютър продължават да ми се нулират.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Зареждане на акумулатор
И аз зареждам с лидълско и никога не стига до 4 черти, 24 часа съм го чакал и все така стои. Движи се между 13.7 и 14 волта.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Зареждане на акумулатор
То тва лидълското трябва да има защита, като зареди акумулатора сигурно спира и може и 2 седмици да стои на зарядно тоя акумулатор и нищо няма се промени?
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Зареждане на акумулатор
Да, има си режим Стендбай да поддържа заряд само.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Зареждане на акумулатор
A то всъщност какъв е проблема при теб? Щото питаш как да го зареждаш, но реално постоянно не иска да пали след 2-3 дни стоене или върти вяло?
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Зареждане на акумулатор
Най-после си оправих роблема със зареждането. Два дена не бях карал колата и на третия не можа да запали. Заредих я за последен път с китайското зарядно, запалих я и отидох до магазина и си купих нов акумолатор...
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Зареждане на акумулатор
drifty написа:A то всъщност какъв е проблема при теб? Щото питаш как да го зареждаш, но реално постоянно не иска да пали след 2-3 дни стоене или върти вяло?
Сутрин пали по-трудно. Ако е палена в последните 5 часа да речем - няма проблем. Сменяха ми някакви маркучи за въздух, но се оправи за 1-2 месеца и пак почна. Реално даже не го прави и всеки път. Мислех си, че пак смуче въздух отнякъде. Започна да ми се нулира постоянно часовника (при всяко гасене на колата). Всичките данни по борда 1 път в седмицата да кажем. 2 пъти в един ми направи мизерия да въртя ключа и нищо да не се случва. Не върти да запали.
Реално единственият проблем, който ме води само към акумулатор е проблема с борда и часовника. Останалите неща може и от друго да са.
Re: Зареждане на акумулатор
Може стартера, ако е проблемен да мъчи акумулатора.
Така на един Форд Транзит не могат да го запалят с 2 акумулатора, след ревизия на стартера пали с един.
Така на един Форд Транзит не могат да го запалят с 2 акумулатора, след ревизия на стартера пали с един.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани