Е 39 ми хареса,но...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е 39 ми хареса,но...
Здравейте , харесах си Е-39 1997-1998г. tds,много съм се навил да си взема,но...прочетох каквото имаше във форума и малко се обърках в представите си за "неубиваемата" петица,както ми я бяха рекламирали.Карам малко (15-17 000 на година) и кротко,но искам комфорт.Не съм привърженик на състезания и искам здрава кола. Хайде ,казвайте,да се отказвам ли навреме?
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
здравей добре дошъл в нашия форум желая ти приятни мигове
за колата нищо немога да ти кажа но си има под раздел Е39 там трябваше да пуснеш темата си
http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=35
П.П също така имаме и търсачка
http://bmwpower-bg.net/forums/search.php
за колата нищо немога да ти кажа но си има под раздел Е39 там трябваше да пуснеш темата си

П.П също така имаме и търсачка

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
незнам какво толкова негативно си чул за Е39 !
... освен нормалните болести на всеки един автомобил ...
... като си помисля не сме и писали много хубави неща, ама и това трябва да стане ... требва да почерпим М6 за да напише нещо и за Е39
сподели какво те притеснява за модела и какво си чувал и може да говорим, но имам чувството, че всъщност си си внушил нещо или не си карал Е39 ... седни малко зад волана и ще почувстваш комфорт!

... като си помисля не сме и писали много хубави неща, ама и това трябва да стане ... требва да почерпим М6 за да напише нещо и за Е39

сподели какво те притеснява за модела и какво си чувал и може да говорим, но имам чувството, че всъщност си си внушил нещо или не си карал Е39 ... седни малко зад волана и ще почувстваш комфорт!
CheGevara написа:... като си помисля не сме и писали много хубави неща, ама и това трябва да стане ... требва да почерпим М6 за да напише нещо и за Е39![]()
Много ми се иска едно кръгче с BMW автоматик

По темата



- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Ако даде още някой друг лев и си вземе едно E38 725tds май ще е най-добре....
И аз така мисля...
Преди няколко седмици гледах едно с климатроник, кожи всичко и то само за 12000 с докарване такси и така нататака...дерзай
Айде със здраве!!!
- Sharpshooter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 22.09.2004
- Местоположение: Бургас
WilliamsF1Team написа:Ако даде още някой друг лев и си вземе едно E38 725tds май ще е най-добре....
И аз така мисля...
Преди няколко седмици гледах едно с климатроник, кожи всичко и то само за 12000 с докарване такси и така нататака...дерзай
Айде със здраве!!!
Ти побъркан ли си бе за 12000 лева?Освен ако е само купето





House Music... Extazy is gonna make it allright tonight
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Ако караш малко, по-добре си вземи бензиновата - 520.
Дизела има смисъл да го взимаш ако караш повечко, така че разликата в разхода да я влагаш в мааалко по-скъпата поддръжка.
М52 е доказано безпроблемен двигател, така че според мен повече си струва, ако няма да въртиш много километри.
Дизела има смисъл да го взимаш ако караш повечко, така че разликата в разхода да я влагаш в мааалко по-скъпата поддръжка.
М52 е доказано безпроблемен двигател, така че според мен повече си струва, ако няма да въртиш много километри.
Touring & windsurf club
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Ама и да върти повече километри, определено смятам че бензиновата е по добрия вариант във всеки един аспект 

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Аз не мисля, че "във всеки един аспект" е по-добре бензиновата.
И двата варианта си имат "за" и "против" - зависи какво търсиш от една кола.
И двата варианта си имат "за" и "против" - зависи какво търсиш от една кола.
Touring & windsurf club
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Хайде обяснете защо да си вземе Е39, а споровете за това дали да е 520i или 525tds, оставете за друга тема! 

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
EEEE Айси, кажи му и ти на човека - в крайна сметка караш една от най-новите.
Иначе такива теми колкото искаш, но с две думи:
- невероятна комбинация от комфорт и стабилност на пътя
- икономична за класа си
- незаменима за дълъг път и продължително шофиране
- яко БМВ окачване, подходящо за българските условия
Иначе такива теми колкото искаш, но с две думи:
- невероятна комбинация от комфорт и стабилност на пътя
- икономична за класа си
- незаменима за дълъг път и продължително шофиране
- яко БМВ окачване, подходящо за българските условия
Touring & windsurf club
Най съм доволен от малкия страничен roll като влиза в завоите и стабилността. Както каза бившата ми приятелка, като я пробва за пръв път, "имам чуството, че тази кола тежи страшно много и е здраво залепнала за пътя." Особено впечатлние ми направиха спирачките на колата, които могат лесно да ти върнат обяда в скута.
Разхода на 2.5D версията (не TDS) е доста нисък, около 6 извънградско и около 10 градско. Забелязал съм, че извън града автопилота сваля разхода видимо, защото работи много по-нежно с газта. За такъв нисък разход получаваш кола, която по заводски характеристики е 163к.с. и ускорява за 8.9 секунди (9.0 или 9.1 за комбито). С нея, и шест човека в купето (не се майтапя, имаше и една слаба мацка) съм наказвал една гофрета четворка - което не е малко, като се има предвид, че е39-ката тежи 1.6 тона.
Нека не забравяме и страхотния външен вид - за мен това е последното "злобно" BMW, преди да се появят следващите "Японски" модели.
Като отрицателна черта, дразнят ме тук-таме разни електрически/електронни проблеми по колата, но това се оправя, разбира се.
Разхода на 2.5D версията (не TDS) е доста нисък, около 6 извънградско и около 10 градско. Забелязал съм, че извън града автопилота сваля разхода видимо, защото работи много по-нежно с газта. За такъв нисък разход получаваш кола, която по заводски характеристики е 163к.с. и ускорява за 8.9 секунди (9.0 или 9.1 за комбито). С нея, и шест човека в купето (не се майтапя, имаше и една слаба мацка) съм наказвал една гофрета четворка - което не е малко, като се има предвид, че е39-ката тежи 1.6 тона.
Нека не забравяме и страхотния външен вид - за мен това е последното "злобно" BMW, преди да се появят следващите "Японски" модели.
Като отрицателна черта, дразнят ме тук-таме разни електрически/електронни проблеми по колата, но това се оправя, разбира се.
'02 BMW 525d
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани