Проблем с аларма
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с аларма
Здравейте колеги,
днеска заключих колата, но при отключване копчето не реагира по никакъв начин и колата стои с активна аларма. Отключих с ключа, след като спре да пищи от самосебе си (аварийките мигат) докато не отворя врата не почва да пищи. Въпроса ми е как да я изключа засега ? Махнах бушона отзаде, който е за алармата, обаче тогава се разпищя още по-красиво
Направо мисля да махна клемите за тая вечер, пък утре ще се води по сервизи ?
Батерията е сменяна - пък и предполагам ако е от нея няма да се "оправя" когато си поиска за известен период
Все едно натискате друг ключ и нищо не става
Оригиналната е, няма други монтирани аларми и не е имало.
Благодаря
днеска заключих колата, но при отключване копчето не реагира по никакъв начин и колата стои с активна аларма. Отключих с ключа, след като спре да пищи от самосебе си (аварийките мигат) докато не отворя врата не почва да пищи. Въпроса ми е как да я изключа засега ? Махнах бушона отзаде, който е за алармата, обаче тогава се разпищя още по-красиво






Благодаря

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с аларма
И при мен прави понякога такива номера, много рядко но го прави. Като ми го направи последния път се доближих до задната колонка и почнах от там да натискам и се оправи. Друг път пък просто натиснах отварянето на задния капак за да се "събуди" колата и след това тръгна. Нещо просто ми забива, не знам дали при теб е така но пробвай все пак
Не изключвай и батерията, нищо че е сменяна! Имаш ли резервен ключ? Предполагам че не си с ромбовидния щом си сменял батерия 



Re: Проблем с аларма
Абсолютно идентично - все едно забива и ни приема, ни предава
Не е с ромбовидния и имам резервен, ама е на около 300км от мен
където му е мястото де
Не знам, само дано не се разпищи, че наистина ще махна клемите, а хич не ми се ще да го правя






enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем с аларма
може да се кодира колата, ако не успееш да спреш алармата с дистанцонното на ключа, да се спира и пуска след като поставиш ключа в ключалката на вратата и завъртиш.аз имах проблем винаги когато спирам на гърба на съдебната палата, там ключа просто отказва...нито заключва,нито отключва. явно добри заглушители ползват 

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с аларма
Е да, може да се прекодира, но е силно НЕпрепоръчително. Някой като ти напъне ключалката и я превърти, ще ти изключи и алармата. Между другото и аз във понеделник в Плевен зад бившия кореком не можах да отключа 3-4 минути.
Re: Проблем с аларма
Възможен е тоя вариянт, но не го предпочитам поради причината, която каза @spacepl
Ако няма друг вариянт наистина, може и да склоня, но какви може да са причините за този изнервящ проблем? Дали в самия ключ или нещо по някой модул?
То е ясно, че ще се иде да се погледне, но просто информативно питам 



enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Проблем с аларма
Единия вариянт е както е казал колегата кофти (нови) батерии, ако е мнооого мръсна поне при мен пак се прави на модерна и трябва да съм близо до задното стъкло а може и GM модула да е почнал да дава фира
извади и клемите и я рестартирай и вярвам че ще се сети защо е станала кола 


Последна промяна espressto на 04 Апр 2012, 18:38, променена общо 1 път
Re: Проблем с аларма
И така,
днеска все едно не е имало изобщо проблем
Нямам обяснение за отстраняването му.
Тая кола ще ме побърка.

днеска все едно не е имало изобщо проблем

Тая кола ще ме побърка.



enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с аларма
Ако откачиш акумулатора когато е активирана алармата пак почва да свири, в сирената има акумулатор също.
Най-вероятно батерията на ключа прави номера независимо че е нова. Не се знае от кога е станала батерия тази батерия. Случвало ми се е чисто нова батерия да се разреди до 0V за два дена. Така че много зависи от батерията колко е читава а може и мястото където контактува батерията на платката да се е окислило.

Най-вероятно батерията на ключа прави номера независимо че е нова. Не се знае от кога е станала батерия тази батерия. Случвало ми се е чисто нова батерия да се разреди до 0V за два дена. Така че много зависи от батерията колко е читава а може и мястото където контактува батерията на платката да се е окислило.

Re: Проблем с аларма
Смених ги и тях колега
Резултат - нулев.
Днеска пак ми направи същия номер.
Като открия решение на проблема, ще пиша 

Днеска пак ми направи същия номер.


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Проблем с аларма
Проблема е решен
Колата си беше забравила ключа. Препрограмирахме го и няма никакви проблеми.
Новите батерии бяха менте. Трябва да дават около 3 волта напрежение. Новите едната даваше 2.98, а другата 0.14. Правете си сметката за оригиналните
Върнах старите и ги премерихме - и двете на 3,07-3,10в.



Новите батерии бяха менте. Трябва да дават около 3 волта напрежение. Новите едната даваше 2.98, а другата 0.14. Правете си сметката за оригиналните



enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Проблем с аларма
Колеги явно може да се окаже, че проблема не е в ключа, а някъде другаде. Днеска ми го направи пак тоя номер. Нямаше нищо необичайно. Заключих си я и след около 1 час не ръчи да се отключи повече
От предния път бях видял как става препрограмирането на ключа и се получи, но след около час време пак същата история..
Иначе си дава на контакт, пали си - няма проблеми. Кой модул отговаря за алармата и възможно ли е да е тръгнал? 




enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Проблем с аларма
Паленето (имобилайзера) няма нищо общо с алармата и дистанционното на ключа. И да извадиш батерията пак ще пали
Провери платката в ключа да не е спукана, да няма прекъсната (отлепена) пътечка, окислени контакти и т.н. Пробвай и с друг ключ ако имаш
Алармата е вградена в GM - модула но не вярвам да е от там.
Провери платката в ключа да не е спукана, да няма прекъсната (отлепена) пътечка, окислени контакти и т.н. Пробвай и с друг ключ ако имаш
Алармата е вградена в GM - модула но не вярвам да е от там.
Re: Проблем с аларма
Колега проверих и ключа, и бушони и не мога да си обясна как става тоя номер.
Обучавам го - колата се заключа и отключа - всичко 6 за сега. След 2-3 часа слизам до колата, натискам копчето за отключване - не реагирва. Отключвам я с ключа (алармата ест се разписква, но въпреки това не мога да я изключа), махам бушона отзад за алармата и спира да свири, като аварийките мигат постоянно. Обучавам го наново - колата се заключва и отключва. Натискам копчето за заключване - работи, за отключване - работи. Изминат още 2-3 часа (а единия път даже ми се случи да я оставя за 15 мин, заключих я и после ситуцията съм я описал по горе) и се повтаря и повтаря.. Иначе до сега не е имало никакви проблеми с аларми (да се включва сама и т.н.).
Почвам да вдигам ръце от тая кола

Обучавам го - колата се заключа и отключа - всичко 6 за сега. След 2-3 часа слизам до колата, натискам копчето за отключване - не реагирва. Отключвам я с ключа (алармата ест се разписква, но въпреки това не мога да я изключа), махам бушона отзад за алармата и спира да свири, като аварийките мигат постоянно. Обучавам го наново - колата се заключва и отключва. Натискам копчето за заключване - работи, за отключване - работи. Изминат още 2-3 часа (а единия път даже ми се случи да я оставя за 15 мин, заключих я и после ситуцията съм я описал по горе) и се повтаря и повтаря.. Иначе до сега не е имало никакви проблеми с аларми (да се включва сама и т.н.).

Почвам да вдигам ръце от тая кола


enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с аларма
Дали проблема не е в ключа? Щом като го обучиш и няма проблем.
Пробвай с резервния!


32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани