Форсиране при студен старт 528и

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от Morridin » 30 Мар 2016, 9:39

Не съм сигурен дали изобщо е проблем. И не е само при 28-цата. Моята е с м62б44 и съм по същия начин сутрин - като запаля, отива до 14--1500 за няма и половин секунда, после пада до около 800-850 и след около минута (на място) мотора се..."успокоява" за започва да си работи нормално. Сменил съм вериги, обтегачи, водна помпа (2 пъти), преди месец масло, филтри, гарнитури на капаците, "гумички" и т.н. Колега с 30-ка е по същия начин - качва до около 1400-1500 и после пада. И двете коли са автоматици, не знам дали има общо...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от spacepl » 30 Мар 2016, 10:27

... ох не знам, не знам ..... Един път го прави на +8 друг път не го прави на -1. Пробвал съм вечер да изтрия адаптациите на мотора и сутринта да тръгне на чисто и пак го прави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 823
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbonetic » 30 Мар 2016, 18:38

При мен го няма това нещо м52b25tu .Тези обороти ми се виждат доста за първоначално палене :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Бавно....
Детайли за колата: 40-ска с газ ;)

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от Morridin » 31 Мар 2016, 8:01

Ъпдейт - не били 1400-1500, ами най-ми били 1100-1200. Чудя се дали не е нещо от вАНУСа, моя си трака доволно и трябва да ходя при бат Илко....Ама това май месец...май ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 11.11.2009
Пол: Мъж

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от kr1s0 » 31 Мар 2016, 22:08

Прочетох всички мнения в темата, и се чудя, някой реално има ли някакъв проблем с мотора,обороти на ПХ, освен това "форсиране" при палене и последващото успокояване?
Аз не мисля, че има каквото и да е било проблемно в това нещо.Моята В28 го прави също, след това заковава на оборотите си.Не е единствената кола, която съм карал и прави така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от meha » 01 Апр 2016, 16:24

На М52Б20 и Б23 оборотите при студен старт са по-ниски около 1100 и веднага ги коригира на 750-800!

На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !

Не търсете проблем без да го имате!

А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!

Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет :mhihi:

Край :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от georgi_1986 » 04 Апр 2016, 18:59

При мен се форсираше до 1800 об. само в голям студ -8, -10 градуса, но средата на януари смених алтернатора, махнах валео-то и сложих бош. След смяната почна на първо палене да вдига до 1800-2000об. независимо от температурата и на +15 го правеше винаги. Наскоро сложих пак валео-то и в подземния гараж запалих без проблем както едно време 1100-1200об. температурата там беше около 8гр. Когато палех с бош-а напрежението се вдигаше бавно в рамките на 5-6сек. от 12 до 14+ волта, а с Валео веднага след стартера зарежда 14+

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от meha » 04 Апр 2016, 19:44

georgi_1986 написа:Когато палех с бош-а напрежението се вдигаше бавно в рамките на 5-6сек. от 12 до 14+ волта, а с Валео веднага след стартера зарежда 14+


Това и аз съм го забелязал с на мойта кола, Бош алтернатор 120 (или 140 не помня) ампера ,след стартиране му трябват 5-6 секунди и тогава почва да зарежда на 14.3V .
Kaкто и също,че прави пикове,ако работи на празен ход всичко е ок,пипна ли обаче леко газта за секунда колкото да се вдигнат оборотите в момента в който падат същото става и с волтовете :dunno: и след това се нормализира....всичко става за около3 сек някъде..... :dunno:
Алтенатора съм го ревизирал само с лагери и почистване(имаше четки и колектора имаше още да кара) .Няма омасляване и т.н Всички ролки са чисто нови оригинални+ ремъците и обтегачите,ама :dunno: Иначе колкото и да товаря с консуматори (всички фарове,халогени,усилени,стопове,вентилатор парно и климатик,подгряване седалки на макс,подгряване на волана,реотан задно стъкло,музика пада най много на 13.5V на празен ход.Пипна ли газта 14.3.
Може да тествам с едно ново реле :roll:

Иначе за оборотите.....сутринта и аз в гаража като я запалих се държеше като 20-ска .....вдигна на около 1200 и след това ги свали......днес на 25С и цял ден навънка на слънце....ги вдигна към 1500 май :dunno:
Преди няколко дена изтрих адаптациите на мотора и кутията,но и преди да го направя се държеше еднакво.
:dunno: :dunno: :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от spacepl » 04 Апр 2016, 22:04

... в този ред на мисли - моя генератор е за ремонт. На тихи обороти ми мигат всички светлинки. Също така без консуматори си държи 14,2 ,но пусна ли парното, дългите и реотаните и пада на 13,0-13,2. Та май тази седмица ще го дам да го правят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от meha » 05 Апр 2016, 7:01

spacepl написа:... в този ред на мисли - моя генератор е за ремонт. На тихи обороти ми мигат всички светлинки. Също така без консуматори си държи 14,2 ,но пусна ли парното, дългите и реотаните и пада на 13,0-13,2. Та май тази седмица ще го дам да го правят.


Toва нещо и аз съм го забелязал със светлинките ,но бях с акумулатор 75Ач който като палех и гаснеше навигацията поради силен пад,та го смених с 90 и сега не съм се заглеждал,но няма да се учудя ако пак премигват на празен ход :mhihi:

Пламене ти с какъв алтернатор си Бош или Валео? Ако си с Бош имаш ли такива пикове за каквито споделяме с колегата?

Все повече почвам да клоня да инвестирам едно ново реле и колектор :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от spacepl » 05 Апр 2016, 7:52

Ами шава и при мен. Клипчето е от преди 3-4 години, сега нещата са по-зле, но можеш да добиеш някаква представа като пускам/спирам фаровете какво се получава. Не съм му обръщал внимание на марката на генератора, тия дни ще го видя какъв е.



ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от maxpower » 14 Апр 2016, 9:18

При мене го оправих, намалих времето на инжекторите при стартиране и ниска температура :yes: електроника ms41 m52 единичен ванос
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от Sesko » 19 Апр 2016, 16:03

meha написа:На М52Б20 и Б23 оборотите при студен старт са по-ниски около 1100 и веднага ги коригира на 750-800!

На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !

Не търсете проблем без да го имате!

А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!

Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет :mhihi:

Край :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :D
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от Z3Ro* » 19 Апр 2016, 17:25

Sesko написа:
meha написа:На М52Б20 и Б23 оборотите при студен старт са по-ниски около 1100 и веднага ги коригира на 750-800!

На Б28 ги вдига до 1500-1800 и това е НОРМАЛНО !

Не търсете проблем без да го имате!

А колегите дето са с транспалтиран Б28 и електроника от Б20,много ясно че ще се държи като Б20 паленето!

Идеята е да развърти маслото по-бързо при големия мотор!
Дори при F сериите 535/550и или 750/760 като ги запалиш и фучи кат самолет :mhihi:

Край :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :D


Аз бензинови БМВ-та с големи мотори не съм карал, но имам досег до един Аутбек 3.0 и един Лексус RX300 - и двата мотора се форсират при първи студен старт до към 1800 оборота. Чел съм, че е нормално за по-големите мотори, както и колегата е написал...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 823
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbonetic » 24 Апр 2016, 15:55

На мерцедесите ми при първоначално палене отиват на 1500 ,а на другия дори стигат до 2000.Единия е Ц180 другия Ц200 метан.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook