Форсиране при студен старт 528и

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от Hip-hopotam » 22 Мар 2020, 11:14

Много лададжииско е това дето ти е казал майстора.
Моята 28ца поне по бележки по вратите и т.н. Е карана с 0w40 в Германия, аз съм я пробвал с различни вискозотети 5в40,10в40,5в50 и сега отново 0в40. Стигам до извода че най-добрия вариант е 5в40, не че с 0в40 имам проблеми, но гледам само в студените сезони да карам с такова.
Мнението ми е 5в40 и смяна на 10000км максимум ако няма много градско каране. На моето каране около 30-35км/ч средна скорост между смените на масло гледам на 8-9000км да го сменям. В момента съм с Равенол, което е доста висок клас масло и мисля да карам около 10000км.
Скоро имах случай с клиентска кола ситроен ц3 1.4 бензин на 120000км реални. Маслото е сменяно от мен преди 18000км и три години, Тотал 5в40. Лампата на маслото светеше на празен ход и мотора тракаше.
Източих го, свалих картера за проверка,не видях нещо притеснително по лагерите, разглобих маслената помпа и там всичко беше наред. Почистих цедката,която не беше причина за проблема, сглобих, налях ново масло и всичко е наред до ден днешен.
П. С. По тематА. Бях с 523ка която строукнах на 528 и след слагането на комп от 2.8 и аз почнах да се форсирам на студен старт, но не мисля че е причина да се притеснявам и да го мисля.Явно е софтуерно зададено.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от drifty » 22 Мар 2020, 11:37

Гледал съм старите м20-ки как на студен старт работят на 1600-1700 оборота, а повечето ми познати, дето ме возят в разни други марки, повечето работят на 1500 оборота студени.

Иначе, аз също от 10 на 40 минах на 5 / 40 и нямам тракане на повдигащи при студен старт. И аз като колегата съм с висок клас масло Равенол и пак макс 10 000км или 1 година. Никакъв шанс да я оставя повече от това. 15 на 50 е или 15 / 40 са много гъсти масла, въобще не са подходящи за м52.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 823
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbonetic » 23 Мар 2020, 14:19

georgi_1986 написа:30к км или 24месеца, това ми каза майстора, а за повдигачите той ми сподели, че е проблем на марката. Повдигачите на БМВ не задържали масло и на студен старт тракали и препоръчва малко по гъсто масло 15в40 или 15в50, но това вече до година ще го мисля.


Смени майстора по-добре :D ..Как може да каже да караш 30к км с,10в40 та то след 6000 км е за хвърляне..А това за повдигачите ме разсмя :D

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 30.07.2020
Пол: Мъж
Кара: 320i '99
Мечтае да кара: 320i '89
Детайли за колата: Stahlgrau

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от str86 » 17 Яну 2021, 10:55

Здравейте, карам е46 м52б20ту 99г. и имам същия проблем с форсирането. Наблюдава се при температура на въздуха под 8 драдуса. При по топло време работи нормално на 1000 оборота, т. нар. автоматичен смукач. след което спадат на 750. Компютъра на колата е оригиналния.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook