Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от plam81 » 02 Дек 2011, 19:57

Не знам какво е съвпадението, но откакто смених минала седмица плюшения салон с кожа колата дигна разхода с 2л почти. :mhihi:
Историята е следната .Откачих акумулатора да не стане бела с AIR BAG-а и започнах да си свалям седалките.След смяната ги закачих отново и нямаше нищо нередно. Но от тогава насам разхода се покачва, а другото което стана е, че ми се заключиха скритите менюта. Помагайте колеги :(
Да допълня че 2 дни след това нямаше ток да запали, подадох от колата на брат ми (същата като моята) запалих и от тогава насам нямам проблеми с него. А с разхода.
Данни те са по-показания на борда като се има в предвид, че всяка неделя я допълвам резервоара и ми показва точно..сега като направя 100км пак ще я допълня.
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от cls6666 » 02 Дек 2011, 20:03

Най-вероятно е от студеното,порцията на горивото е повече съответно и повече харчи поне при мен е така
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от plam81 » 02 Дек 2011, 20:36

cls6666 написа:Най-вероятно е от студеното,порцията на горивото е повече съответно и повече харчи поне при мен е така

Колега то времето не се е променило драстично от миналата седмица, и дестинацията е една и съща :)
Само разхода се увеличава, чудя се дали е възможно да е от акумулатора нещо свързано.
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от kalingk » 02 Дек 2011, 20:43

Като се сваля акумулатора,и се закачи пак/поне при мен е така,а мисля,че при всички е така/,борда ми отчита 30/100 при първоначално палене след закачване на акумулатора и започва да пада с изминаване на километрите.Най вероятно не си обърнал внимание отначало и когато борда още не е изчислил реалният разход на колата си видял разход различен от този,който очакваш.А относно скритите менюта,те май се заключват веднага след като врътнеш ключа на 0 и след това,ако ровиш пак из тях пак трябва да ги отключиш/при мен е така-с малкият борд съм/.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от cls6666 » 02 Дек 2011, 20:50

то времето не се променило рязко ,но като слезе под +3 ми се вдигат оборотите малко под 1000,а миналата година като беше -5 и над 1000,след като поработи си слизат както са били винаги,покарай малко и засечи някъкъв разход
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от im0tep » 02 Дек 2011, 21:07

kalingk написа:Като се сваля акумулатора,и се закачи пак/поне при мен е така,а мисля,че при всички е така/,борда ми отчита 30/100 при първоначално палене след закачване на акумулатора и започва да пада с изминаване на километрите.Най вероятно не си обърнал внимание отначало и когато борда още не е изчислил реалният разход на колата си видял разход различен от този,който очакваш.А относно скритите менюта,те май се заключват веднага след като врътнеш ключа на 0 и след това,ако ровиш пак из тях пак трябва да ги отключиш/при мен е така-с малкият борд съм/.


Това е истината ! То голямо шашкане заради показанията на този борд компютър дори без да си сверил разхода с метода "Пълно-Пълно" !

Относно заключването на менюто,при малкия борд си го отключваш всеки път а при големия се отключва веднъж и остава така.Във важните теми е описано как се отключва менюто

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от plam81 » 02 Дек 2011, 21:21

Благодаря колеги за отговорите върнахте ми надеждата, че пак ще се оправи икономичния тдс. Който аз много си харесвам :)
Менютата винаги са ми били отключени с големия БК -съм.
След 100км пак ще заредя до горе на същата бензиностанция и ще докладвам :) :bchug:
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 4.11.2007
Местоположение: city of СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E53 3.0D

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от CHUKANSKI » 02 Дек 2011, 22:10

като откачиш акумулатора,трябва да си ги отключиш наново,предния пат кой ти ги отключи?ако не намериш някои тия дни като минавам ще ти ги отключа!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от sadex5 » 02 Дек 2011, 23:55

Всяка кола с кожен салон гори повече от такава без :) Сигурно ти е харесала много така и си натискал газта повече и затова :) Компютъра е направен за немските домакини, да не закъсват за бензин, не му вярвай.
Със здраве да си го ползваш и да му се радваш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от plam81 » 03 Дек 2011, 10:10

sadex5 написа:Всяка кола с кожен салон гори повече от такава без :) Сигурно ти е харесала много така и си натискал газта повече и затова :) Компютъра е направен за немските домакини, да не закъсват за бензин, не му вярвай.
Със здраве да си го ползваш и да му се радваш

Мерси ще пусна снимки тези дни ;)
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от Bavarcho » 03 Дек 2011, 14:25

Абсолютно нормално, особенно ако си минал от обикновен салон на рекаро! Рекарото дава много по-стабилно и спортно осещане и от там караш по-бързо!
:mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от plam81 » 03 Дек 2011, 21:53

Така и така доста колеги се включиха поне да покажа как стана. Другите са в галерията.

Изображение
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от toni » 04 Дек 2011, 1:10

Корите, в горната част, не можа ли да оставиш старите само да смениш кожата. Видях колата от която си взел салона и си видял предполагам, че и таблото е същия бледо сив, или е бежов не мога да определя. Така идват различен цвят, кората горе и таблото, и поне на мен не ми се връзва така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 21.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
Мечтае да кара: F10

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от balcanbas » 04 Дек 2011, 2:17

Колега, нали знаеш как се дава ток на Е39... палиш колата която дава тук и трябва да работи 5-6 мин ... през това време, ти не палиш получаващата ток, чак след като махнеш кабелите въртиш ключа и палиш ....
Помисли си, какъв бензин си сипвал, може да е от него.
Ама просто не виждам логика и изобщо някаква вероятна причина, за да се получи така .... и звучи малко несериозно да ти се вдигне разхода, точно след като си сменил салона :mhihi:
Салона ти, с подгрев ли е,ел седалки ли са ? Щото, това си е един сериозен консуматор и е напълно възможно да ти се повиши разхода, но не чак толкова.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 8.02.2011
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d
Мечтае да кара: BMW Alpina B7

Re: Проблем с разхода след смяна на салона в купето :(

Мнение от PavelPavlov » 04 Дек 2011, 10:33

Колега, и аз очаквам разликата да идва от това че след рестарт комютъра показва доста по-голям разход в началото...

balcanbas написа:Колега, нали знаеш как се дава ток на Е39... палиш колата която дава тук и трябва да работи 5-6 мин ... през това време, ти не палиш получаващата ток, чак след като махнеш кабелите въртиш ключа и палиш ....


Това пък от къде на къде? Освен че не е правилно, може да е дори опасно за колата ти...
Процедурата описана в Owner's Handbook-а:

Do not depart from the procedure described below, or else personal injury could result or one or both vehicles be damaged.
1 Check that the other vehicle's battery has a voltage of 12 V and approximately the same capacity in Amp/h (this should be printed on the battery)
2 Do not disconnect the flat battery from the car's electrical system
3 The two vehicles' bodies must not touch – risk of short-circuit
4 Use one jumper lead to connect the positive terminal of the other battery to the jump-starting connection in your car's engine compartment. The cap over this connection is marked Batt. + (see illustration). Pull the cap up to remove it. This Figure illustrates, by way of example, the jump start point on the BMW 520i, 523i
and 528i. For other models, see description of engine compartment, starting on page 150
5 Connect the negative terminals of the two batteries as follows: Make the first connection to the negative terminal of the donor battery or to earth (ground) on the engine or body of the donor vehicle, and then to earth (ground) on the vehicle which you wish to start. On your BMW a special nut is provided for this purpose on the suspension strut housing; see arrow in illustration
!!! Connect the jumper leads in the correct order when you are assisting the driver of another vehicle as well, so that no sparks occur at the battery and possibly cause injury!!!
6 If the donor vehicle's battery is not strongly charged, run its engine
7 Start the engine of the affected vehicle in the usual way, and allow it to run as well as the other vehicle's engine. If an initial attempt to start the
engine fails, wait several minutes until the flat battery has been recharged to a slightly greater degree
8 Before disconnecting the jumper leads from your BMW, switch on the lights, heated rear window and maximum heater blower speed and then keep the engine running for at least 10 seconds, in order to avoid voltage peaks reaching the electrical consumers from the voltage regulator
9 Disconnect the jumper leads in the opposite order from that in which they were originally attached. Have the battery recharged (depending
on the cause of the fault).

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook