Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Според българската поговорка, ако имаш 5 лв ги дай на майстор, искам да попитам някой във Варна оправя ли ги тези таралежи слаб съм с поялника и гаранция ще го оплескам ии ще вземам нов искам или не Според симптомите се насочвам че е таралеж, а именно че вчера изведнъж усили перката на макс и гася колата и не спира, бая поседя така, уж да се изключи и изключих буксата зад панела над климатика, че иначе акумулатора ще иде на кино. Та мисля че е таралежа и ако има някой във Варна да го поправи ще е добре ако не, май нов ще си вземам
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
@galinsa - може да се е отпоило краче на буксата към платака, малко вероятно ама де да знаеш
@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).
@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.
@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи
@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).
@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.
@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Добре, аз съм много навит и сам да се опитам да го поправя но.... добре, ще потърся тв техник, има един до насCyberloner написа:@galinsa - може да се е отпоило краче на буксата към платака, малко вероятно ама де да знаеш
@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).
@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.
@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Alex1990 написа:Добре, аз съм много навит и сам да се опитам да го поправя но.... добре, ще потърся тв техник, има един до насCyberloner написа:@galinsa - може да се е отпоило краче на буксата към платака, малко вероятно ама де да знаеш
@Dimitar_VN - проблем е, хубаво е там, където се е показала медта да сложиш няколко тънки жички(взимаш 2-3 вклана от многожилен проводник) и ги запояваш за пистата, защото в момента тя е по-слаба(намалена е площта на сечението и) и ако дойде по-голям ток може да си изгори като нищо. Отделно медта се окислява и е хубаво да е покрита с калай-олово. (С никел-злато е по-хубаво, ама не можеш да го направиш в домашни условия).
@Maverick1208 - с какъв припой го направи? Ако е безоловен, може да е порастнал някой мустак и да дава контакт и от там да сработва защита. Отделно щом не си залял с нищо, може да се е окислило нещо и да е прекъснало - трябва да го огледаш внимателно.
@ Alex1990 - вадиш, даваш го на първия сервизен техник на телевизори или каквато техника се сетиш, барабар с тая тема и някой лев и си готов, няма нищо сложно и всеки човек с малко внимание и повече търпение ще се оправи
Не открих някой който да иска да се занимава, на 3 места питах и в крайна сметка тез дни сам ще се опитам, ако го доразваля ще вземам ново да обобщя само, с горещ въздух разтапям силикона и презапоявам транзисторите, гледах някакви снимки, нооо основните в началото на темата на които разчитах не мога да ги отворя, след запояването пак мажа силикон и това е или пропускам нещо И все пак ако някой от Варна се занимава нека ми каже
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Само да ти кажа,че сам трудно ще го направиш като хората,а дори и някой про да ти го прави,пак не се знае колко ще кара
Има клипчета в тубата колкото искаш.
Според мен,най-добрия вариант е да си купиш ново и да не се занимаваш с глупости Мейлетата не са скъпи и карат по много,а даже имаш и гаранция
Има клипчета в тубата колкото искаш.
Според мен,най-добрия вариант е да си купиш ново и да не се занимаваш с глупости Мейлетата не са скъпи и карат по много,а даже имаш и гаранция
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
(bubsa) написа:Само да ти кажа,че сам трудно ще го направиш като хората,а дори и някой про да ти го прави,пак не се знае колко ще кара
Има клипчета в тубата колкото искаш.
Според мен,най-добрия вариант е да си купиш ново и да не се занимаваш с глупости Мейлетата не са скъпи и карат по много,а даже имаш и гаранция
Честно казано съм на това мнение и така и ще стане, просто ми беше любопитно да си поиграя, така и така вече е брак това реле, а има ли някаква хипотетична възможност да е друг проблема Свалих управлението на климатика за да видя дали ще спре перката, ами не че не спря, ама сякаш заработи някаква друга перка която е под барчето между седалките почнах да се чудя проблема от този таралеж ли е или управлението на климатика
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Здравейте и предварително се извинявам , ако се повтарям със въпроса ,който е : Съвместими ли са реостат регулаторите (таралежите) на ВMW 5 (E39) 2.5 TDS, 143 к.с., седан, 2000 г със този на ВMW 3 (E46) 2.2 i, 170 к.с., комби , 2002 г?
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Някой да знае точна цена на оригинален таралеж за Е46, или заместител който да си струва?!
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
bobeca111 написа:Някой да знае точна цена на оригинален таралеж за Е46, или заместител който да си струва?!
здравей колега , аз си взех от е39 и стана идеално на е46 купих го от мегапартс за 40 кинта и си реших проблема , поне за сега !
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Нов с гаранция е 70лв Не е оригинален,но става.Имам наблюдения над 2бр.Единия е на 3г,а другия май мина 4г и си работят идеално.И аз си купувах преди година и нещо,но продадох колата.
- goran-im
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 23.10.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 ; F10
- Детайли за колата: 520i M54B22 170hp touring 2000г.
528ix N20B20 245hp 2016г.
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
https://www.aliexpress.com/item/Heater- ... st=ae803_4
Доставиха ми го за 3 седмици. От време на време цената пада дори на 13,60 долара. Работи безотказно вече доста време! Цената си заслужава чакането, а и не мисля да пълним гушите на нашите кожодери по магазините, като така или иначе пак не са оригинални.
Доставиха ми го за 3 седмици. От време на време цената пада дори на 13,60 долара. Работи безотказно вече доста време! Цената си заслужава чакането, а и не мисля да пълним гушите на нашите кожодери по магазините, като така или иначе пак не са оригинални.
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Може ли някой да качи актуални снимки с проблемните спойки , тъй като наличните не са активни?!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Аз вече два пъти хващам перката да спира за по 3-4 секунди и пак тръгва... Таралежът е Sitronic...
Веднага смених филтрите, че бяха на около 12к километра...
Това което ми направи впечатление е, че нагрява червения кабел на буксата (не много, но явно не е от вчера, тъй като е станал леко кафяв в първите 2см). Тествах го при перка на макс - усеща се топъл...
Интересно ми е с какво е намазал някой преди мен буксата и пиновете - някаква паста (интересно с каква електропроводимост, смисъл и ефект) - само на нагорелия пин я няма...
Веднага смених филтрите, че бяха на около 12к километра...
Това което ми направи впечатление е, че нагрява червения кабел на буксата (не много, но явно не е от вчера, тъй като е станал леко кафяв в първите 2см). Тествах го при перка на макс - усеща се топъл...
Интересно ми е с какво е намазал някой преди мен буксата и пиновете - някаква паста (интересно с каква електропроводимост, смисъл и ефект) - само на нагорелия пин я няма...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ico PZ
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
Значи да знаете че не винаги след презапояване се оправят нещата,при мен не стана и продължи да си духа как той си иска смених го с нов не помня марката около 80-90 лв.беше и вече 6 година не съм имал проблем
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53
След 3 години с Е39 и мен ме сполетя проблема с липса на вентилация в купето. Не съм сигурен дали и при мен е ежко-бежко, но в дните преди да откаже, вентилацията в купето тръгваше 3-4 минути след като тръгна на някъде и после си работеше безпроблемно, докато един ден просто спря да духа независимо от степените. Утре ще вадя таралежа и може да хвърлим едно око вътре, би било хубаво ако се ремонтира толкова лесно. Иначе нов премиум бранд е 70-80лв, което е напълно приемливо, но сега ми стана интересно дали с няколко запоявания няма да си ги спестя . Какво друго може да причини такъв проблем освен таралежа?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани