Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от oci » 17 Юни 2016, 14:51

krasen9302 написа:Здравейте, колеги. Днеска си карах със включен климатроник на 16 градуса. Не съм имал проблеми да си сменя температурата сам, да почва или да спира сам. Но когато изгасих колата се чуваше някакво фучене, все едно охлажда нещо, и не спира дори и след 16тата минута. После стана по-леко и като пробвах да запаля не палеше, явно акумолатора беше към края си. Колата е е46 99та година. Въпросът ми е това от таралежа ли е и ако да - да ми препоръчате майстор във Варна на лични. Благодаря.


от къде го чуваш от вътре или от вън, ако вентилатора не спира на купето значи таралежа се е предал баш в жегите.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.10.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-320i,E36

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от radi_krastev » 22 Окт 2016, 15:28

Здравейте Колеги,да споделя моя проблем може да е от полза на някой.На вентилатора се загубиха високите степени,иначе всичко друго си работеше.След като пробвах с друго работещо управление разбрах че е от таралежа.Купих китайски(след доста чудене) но пинчетата на буксата не даваха добър контакт,и се отказах от него.След като се свързах с колегата Oci,той ми даде ремонтиран и се оправиха нещата(и да му благодаря естествено за оказана помощ в кратък срок)Колата е Е36,95 г. с климатроник дигитално управление.Моето мнение е че по-добре ремонтиран отколкото китайски.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от dreadx » 23 Окт 2016, 15:28

Да, коментирано е в темата. Няма смисъл да се купува китайски заместител, щом няма да контактува добре в буксата. Нали пак ще ти трябват известни познания в областта на електрониката, за да можеш да си направиш инсталацията така, че от лошия контакт да не се стопи буксата и да не стане още по-сложно. А ако се занимаваш с електроника, то пак няма да стигнеш до закупуването на китайски, защото няма да ти е проблем да изчовъркаш смолата на стария таралеж и да направиш 6 спойки.

/- въпреки, че това при теб с високите степени, може и да не е точно от спойки, а от едни други неща в таралежа - т.е. може да не се оправи със спойки./
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Silverlight » 24 Дек 2016, 17:20

Колеги това същият транзистор ли е? :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.08.2014
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: 550i

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от deathless » 17 Яну 2017, 19:22

Здравейте , колеги . Някой знае ли къде се намира таралежа на е60 2.2i 2004 . ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от oci » 18 Яну 2017, 11:02

deathless написа:Здравейте , колеги . Някой знае ли къде се намира таралежа на е60 2.2i 2004 . ?


На самия мотор на вентилатора.
Бая си е разглобяване.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.08.2014
Пол: Мъж
Кара: 520i
Мечтае да кара: 550i

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от deathless » 18 Яну 2017, 18:12

oci написа:
deathless написа:Здравейте , колеги . Някой знае ли къде се намира таралежа на е60 2.2i 2004 . ?


На самия мотор на вентилатора.
Бая си е разглобяване.


Благодаря колега !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от (bubsa) » 14 Май 2017, 15:53

Здравейте.
Как точно да запоя крачетата на таралежа за да няма повече проблеми с него?
Явно ще е нужен много фин поялник :roll: В основата на едното краче се вижда пукнатинка и сигурно там е проблема.Изображение

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Cyberloner » 14 Май 2017, 22:00

С фин поялник и оловен тинол просто ги повтори всичките.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от dreadx » 16 Май 2017, 8:24

Не е чак много фин поялник, нормален поялник си е - добре е да е малко по-мощен.
(важно е и това за оловния тинол - напоследък ги запояват с безоловен, затова се пукат спойките.)
Ако си някъде около Дианабад-Лозенец, може да минеш и да ти ги запоя за 2 мин. - пиши на лс.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от (bubsa) » 16 Май 2017, 10:15

Свърши се тая
Снощи го запоих,но явно не е както трябва.
На студено и на климатик си духа на всички степени,но на 26+ градуса като го сложа не усилва до край.
Може ли това да се получава,защото си беше жега като го пробвах?
Суъринта си усилваше на 20 градуса до край,но навън беше 15.

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Кара: е53

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Cyberloner » 16 Май 2017, 16:21

като е усилил сутринта на 20 защо не го пробва и на 26 :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.08.2017
Пол: Мъж

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от galinsa » 12 Авг 2017, 13:58

Като бутна леко буксата, като всичко е сглобено и е на мястото си парното тръгва,иначе няма парно и климатик. Буксата ли да сменям или и таралежа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 17.09.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: е39 525д

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Dimitar_VN » 02 Окт 2017, 13:40

Колеги проблем ли е, при махането на смолата да се нарани платката. Тук таме зелената повърхност се забели и се показа меден цвят отдоло?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 30.11.2010
Пол: Мъж

Re: Ремонт на таралеж Е39/Е46/Е53

Мнение от Maverick1208 » 02 Окт 2017, 20:29

Здравейте колеги, прочетох така полезния пост относно поправката на таралежа и моят си го направих по същият начин по който е описано.
Запоих тези крачета на таралежа и след процедурата си заработи перфектно и така два месеца.Днес ми отказа тотално, не тръгва да духа парното и незнам какво е станало?
Реших да се обърна за съвет към вас, защото сте по наясно с тези неща.
Това което мога да ви насоча е, че след като изчагъртих пастата за да стигна до платката и препоих спойките, не съм ги заливал със силикон или паста, монтирах таралежа директно така без изолационна паста, силикон. Дали от това може нещо да е станало, вие ще кажете?
Ако можете да ми дадете съвет, ще съм ви благодарен.
Колата е Е46 320д фейс.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook