малко помощ за едно 525да не върви и гори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
малко помощ за едно 525да не върви и гори
Здравейте колеги от скоро съм собственик на такъв автомобил 525ДА
но това което ми прави впечатление е че разхода и никак не е нисък!
Коата е 525да, и върви леко мудно някак си като и подам газ и се чуди какво да направи
като сипя нафта и там където ми изписва колко км мога да мина с това гориво започва да спада адски бързо, примерно ако ми иизписва че мога да мина още 150км след 3км буквално ми изписва вече че може да мине 90км което е
това само докато карам
като спра на едно мясно заковава и не мърда примерно ако е изписало че може да се мине 113км стой на толкова докато не тръгна и тръгна ли започва да спада
Някой може ли да ми помогне за да се диагностицира от къде би могъл да бъде проблема
Аз предполагам инжектор понеже я гледах на диагностика и стойностите коити показваше бяха различни
първи например -1
вотри 1
трети -1
четвърти -1
пети 1
шести 5,5
и ми се струва че той е сдал багажа понеже знам е допустима стойност е 4
Другото което мога да кажа че турбото на колата е рециклирано преди 1ден всичко вътре вкл. охлюва
почистени търбо пътища (въздупните) + интеркулера
Ще съм благодарен на всякаква помощ и бих се радвал ако някой колега от София наясно с тези автомобили и мотори се съгласи утре на 27.11.2011 да се видиме и да погледне колата за да може да даде предположение
но това което ми прави впечатление е че разхода и никак не е нисък!
Коата е 525да, и върви леко мудно някак си като и подам газ и се чуди какво да направи
като сипя нафта и там където ми изписва колко км мога да мина с това гориво започва да спада адски бързо, примерно ако ми иизписва че мога да мина още 150км след 3км буквално ми изписва вече че може да мине 90км което е
като спра на едно мясно заковава и не мърда примерно ако е изписало че може да се мине 113км стой на толкова докато не тръгна и тръгна ли започва да спада
Някой може ли да ми помогне за да се диагностицира от къде би могъл да бъде проблема
Аз предполагам инжектор понеже я гледах на диагностика и стойностите коити показваше бяха различни
първи например -1
вотри 1
трети -1
четвърти -1
пети 1
шести 5,5
и ми се струва че той е сдал багажа понеже знам е допустима стойност е 4
Другото което мога да кажа че турбото на колата е рециклирано преди 1ден всичко вътре вкл. охлюва
почистени търбо пътища (въздупните) + интеркулера
Ще съм благодарен на всякаква помощ и бих се радвал ако някой колега от София наясно с тези автомобили и мотори се съгласи утре на 27.11.2011 да се видиме и да погледне колата за да може да даде предположение
Последна промяна PNR на 28 Ное 2011, 23:22, променена общо 1 път
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: малко помощ за едно 525да разход
Отклонението на 6-та дюза наистина е извън нормите. Не е лошо да я свалиш и да я дадеш да ти я проверят на стенд и евентуално да ти сменят разпръсквач. Иначе разхода може да е и от друго. Една пълна диагностика, както и гледане на параметрите ще е доста полезно за откриване на проблема. Успех, колега! 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: малко помощ за едно 525да разход
Най-сигурния начин за разхода е зареждане пълно-пълно и мериш.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: малко помощ за едно 525да разход
колкото е по-малко горивото в резервоара, толкова по-странни показания ще виждаш на борда ...
- RED EYES_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 39
- Мечтае да кара: E 39 M-POWER
Re: малко помощ за едно 525да разход
Колега пали машината утре и при NAPSTERS- Милен или при sachs- Ники там ще ти направят колата.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: малко помощ за едно 525да разход
Така да кажа какво е развитието към момента:
Първо искам да изкажа отново благодарности към колегата Dimitroff
, дойде в неделя вечер да закачим колата заедно с него и да попрегледаме малко живи данни, какво се случва и в движение.
Така това което се видя е следното:
шеста дюза както и аз съм написал дава отклонение от нормалните стойсноти които трябва да показва и сигурно ще бъде за смяна!
турбото пренадува (ще трябва да търся проблема може би в пробив по турбо пътищата въпреки, че не се чува да свисти от някъде и предположихме, че може и да е от разкачен маркуч на вакумните пътища до търбото, небаланисрано турбо (надявам се да не е ) или аз също предполагам че може да е и от не регулиран вакумен клапан на турбото)
И според мен едно от нещата които гарантирано спомагат за високия разход е темепратурен тачик за компа не работи като хората тъй като в нормално загряло положение на колата 90градуса той показва през цялото време 15-16 което гарантирано спомага страшно много за високия разход днес се надявам да оспея да го сменя него поне за да видя какво ще стана и ще продължа по останалите две неща (дюза турбо(пътища))
Първо искам да изкажа отново благодарности към колегата Dimitroff
, дойде в неделя вечер да закачим колата заедно с него и да попрегледаме малко живи данни, какво се случва и в движение.Така това което се видя е следното:
шеста дюза както и аз съм написал дава отклонение от нормалните стойсноти които трябва да показва и сигурно ще бъде за смяна!
турбото пренадува (ще трябва да търся проблема може би в пробив по турбо пътищата въпреки, че не се чува да свисти от някъде и предположихме, че може и да е от разкачен маркуч на вакумните пътища до търбото, небаланисрано турбо (надявам се да не е ) или аз също предполагам че може да е и от не регулиран вакумен клапан на турбото)
И според мен едно от нещата които гарантирано спомагат за високия разход е темепратурен тачик за компа не работи като хората тъй като в нормално загряло положение на колата 90градуса той показва през цялото време 15-16 което гарантирано спомага страшно много за високия разход днес се надявам да оспея да го сменя него поне за да видя какво ще стана и ще продължа по останалите две неща (дюза турбо(пътища))
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: малко помощ за едно 525да разход
Качвам и малко скрииншотове от ИНПА за по лесно даване на мнение от разстояние
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна PNR на 28 Ное 2011, 23:23, променена общо 1 път
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: малко помощ за едно 525да разход
Само искам да кажа че днес смених датчика за темепратурата на двигателя с чисто нов оригинален на БМВ и сега поне температурата на двигателя реагира но пак не достига до температурата на водата, което ми се струва странно.
Понеже си мисля че двете температури се взимат от този датчик разположен на едно и също място може и да бъркам разбира се
но и вие можете да видите сами 42,7 на двигателя и 82 охладителната
Ще се радвам ако някой може да предложи нещо и да помогне
Само да кажа че след смяната на датчика автомобила все още не върви, това ще го гледам утре предполагам че може да има прекъсване по вакумните пътища до турбот (дано да е това) или пък клапана който е преди турбото вакумния да е сдал багажа ще пробвам с подмяна с този от ЕГР клапана те са еднакви и да видя дали ще има няква реакция
Ако имам някакъв резултат утре ще пища отново
Понеже си мисля че двете температури се взимат от този датчик разположен на едно и също място може и да бъркам разбира се
но и вие можете да видите сами 42,7 на двигателя и 82 охладителната
Ще се радвам ако някой може да предложи нещо и да помогне
Само да кажа че след смяната на датчика автомобила все още не върви, това ще го гледам утре предполагам че може да има прекъсване по вакумните пътища до турбот (дано да е това) или пък клапана който е преди турбото вакумния да е сдал багажа ще пробвам с подмяна с този от ЕГР клапана те са еднакви и да видя дали ще има няква реакция
Ако имам някакъв резултат утре ще пища отново
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
