E 39 - 525 tds, прекъсва, глъхне, забива!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

E 39 - 525 tds, прекъсва, глъхне, забива!!!

Мнение от filipf » 07 Яну 2006, 13:02

Здравейте и за много години, пожелавам на всички ентусиасти и сектанти :mhihi: :mhihi: :mhihi: само добри емоции с любимата марка през новата година.
Сега за проблема, който имам - чета във форума, че някои колеги имат сходен проблем но не съм сигурен дали и моят е същият а именно колата глъхне за по 3 - 4 сек. а по някой път дори гасне, до тук ясно какво е според това което чета във форума ама при мен като глъхне колата почти винаги ми светва лампата за подгляване, казвам почти защото по някой път не светва тази лампа. Мислех, че е от ключа за запалване понеже колата я крадоха преди време и тия от Евро Инс :evil: :evil: :evil: си оставиха ръцете по нея и леглото на ключалката за дапалване играе и има лек луфт но после се сетих че веднъж ми се случи преди да я откраднат, да заглъхне и да светнелапата за подгряване. Имам съмнения да не е нещо от компютъра, който трупа грешка и в даден момент се получава така, но и за това не съм сигурен защото този проблем не е цикличен - или по точно може да карам и 500 км. без да глъхне или загасне но може и за 20 км да загасне 2 пъти. Имам и втори въпрос - когато откраднаха колата, и свиха компютъра който управлява мултифункционалният волан(сега ще поръчвам този блок в Дару - около 300лв.) и същевременно като намерих колата видях че свети една червена лампа със знак ( ! ) - дали тази лампа и липсата на мулти блока имат нещо общо - първоначално реших че са накладки но проверих и не са, датчиците работат а ферадо има колко щеш.

Моля колегите, които са имали подобни проблеми да споделат какъв е случая при тях - светкала ли им е лампата за подгряване като им глъхне колата, а на тези които им е светкала тая лампа ( ! ) да споделят каква е била причината.
Благодаря предварително :!: :!: :!:
Последна промяна filipf на 07 Яну 2006, 19:59, променена общо 1 път

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Яну 2006, 14:19

Относно компа за управление на мулти-волана, вероятно ще си го намериш и втора ръка доста по-евтино (и в комбинация с някаква фактура, може дори да изкарш някой лев, който със сигурност ще го наместиш по колата), но ако тези от ЕвроИнс ти го плащат...давай от Дару!
Относно глъхненето, коя година е колата, на какви км., скоро да е обслужвана. Колко км са навъртяли с колата от кражбата насам?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 07 Яну 2006, 15:11

Колата е 97г. след кражбата са навъртяни около 6000км. Проблема е че ми я откраднаха пет дни след като я купих и не знам точно какво е било състоянието преди да я откраднат - в смисъл че не съм я карал достатъчно дълго преди да я откраднат за да разбера какви точно проблеми има по колата. Когато я купих и смених консумативи и накрайник по предницата, лагер на главина отзад - друго нямаше за правенe ( освен агренажна верига - заради топлия старт, което отложих за по нататък именно поради причината че очаквах да излезе нещо друго по колата ), поне така излеждаше. Има друг интересен момент - когато намерих колата (след кражбата) отидох в Камор, заради клаксона, който не работеше поради липсата на мулти блока ( тогава не знаех че липсва )и направиха диагностика - след което ми казаха че за да видят защо не ми работи клаксона трябвало да се смени някакъв лайт модул за светлините защото не бил от тази кола по VIN и им давало че има дефект и в таблото :shock: :shock: :shock: , значи човека почна да ми обяснява как този лайт модул имал отношение към мулти волана заштото можело да е бил взет от кола която няма мулти волан а диагностиката неможело да продължи защото някакъв алгоритъм имало за диагностициране (предполагам на стенда)който давал че таблото има дефект и не можел да продължи след това, та трябвало да поръчам ново табло и нов лайт модул за да продължат диагностиката след като ги сменат - цена около 2600лв без ддс :shock: :shock: :shock: ,
при което аз отивам в Дару и там за нула време ми направиха диагностика и ми съобщиха че ми липсва мулти блока през който минавала и масата за клаксона. Между другото в Камор ми казаха че лайт модула показвал че колата е на 400 000км. но колко са на тази и колко преди да го сложат на тази никой не знае. Таблото работи и работеше перфектно преди да откраднат колата. Мулти волана също :!:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Яну 2006, 15:22

Ако те интересува истината за твоята кола ми напиши VIN кода (последните 7 знака - две букви + 5 цифри), например BS22634 ili BG12345
ще ти кажа номерата на таблото и лайт модула. Така сам ще можеш да си ги провериш дали ти отговарят, щото тези от Камор са :puke: и мноог много не разбират, поне не толкова колкото в ДаруКар.... засега!
:idea: Принципно можеш да смениш таблото със старо (а също и лайт модула) и ще сработят с колата!!!
За първото иди в Дару за да кажат на главния мозък, че ти е сменено таблото, а за второто - Plug-and-Play, т.е. слагаш и забравяш, НО запомни, че тези части трябва да са със същите part number-и като старите ти!!!
ПП. Трябва да си с големия компютър, нали?!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: Някой знае ли?

Мнение от ICE » 07 Яну 2006, 15:26

filipf написа:.. видях че свети една червена лампа със знак ( ! ) !:
Лампата за ръчната спирачка!!!
:idea: Феродо, което е от вътрешната страна на дисковете!
търси повредата в копчето на ръяната, датчик, ниско ниво на спирачната течност!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 07 Яну 2006, 16:15

Vin - bs08001
За компютъра - съм с малкия дисплей на таблото!
По повод на лампата - всичко което казваш е проверено и няма проблем :shock: :shock: :shock:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 07 Яну 2006, 17:30

здравей колега,

Номера на упр. устройство за волана е 61358352494. Струва 94.50 ЕУР.

По проблема за гасенето виж тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

Този на коляновия вал го смених миналата година, тъй като просто изгасваше колата. Както си караш прекъсва, а пък на място просто изгасва. Оказа се, че датчика просто от време на време спира, да дава информация и компютъра гаси мотора.
След като смениха датчика всичко се оправи.


мисля, че проблема ти е същият!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 07 Яну 2006, 17:48

CheGevara написа:

здравей колега,

Номера на упр. устройство за волана е 61358352494. Струва 94.50 ЕУР.

По проблема за гасенето виж тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

Цитат:
Този на коляновия вал го смених миналата година, тъй като просто изгасваше колата. Както си караш прекъсва, а пък на място просто изгасва. Оказа се, че датчика просто от време на време спира, да дава информация и компютъра гаси мотора.
След като смениха датчика всичко се оправи.


мисля, че проблема ти е същият!


Мисля, че проблемът при мен като че ли е друг - при мен колата на место не е глъхнала или гаснала никога, когато глъхне всякаш ти се е включило подгряването на нафтата и в момента който изгасне лампата колата поема - имам чувството че наистина се включва подгряването.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 07 Яну 2006, 19:12

ЗАБРАВИХ!

имам твойто устройство при мен на склад! Купих го преди 1 год. за един приятел (от форума), който остана без мултифунгционален волан и още стои при мене. Устройството не е развалено и е купено за upgrade! Ето ти снимка ....

Купил съм го за 30 ЕУР и толкова го давам-60 лв. Ако имаш интерес, ми пиши на ЛС откъде да го вземеш!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Яну 2006, 19:21

Предполагам пак аз ще съм свръзката!!! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 11 Яну 2006, 18:34

filipf , аз имах подобен проблем с глъхнене и гаснене. При мен беше обикновено при сменя от 1ва на 2ра, или 2ра- на трета. Освен глъхненето и гасненето което не винаги го прави, другото беще че при вкарване на 2ра примерно от 1ва и като подадеш гас не беше плавно леко пак забиваше. Уж в момента е оправено - смениха ми 4тата елект. дуза. Не съм 100% дали беше от нея но сега е ок колата (поне засега).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 11 Яну 2006, 18:41

На стенд ли ги проверяват тиа дюзи :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 11 Яну 2006, 18:48

filipf написа:На стенд ли ги проверяват тиа дюзи :?:


Не. Аз бързах тогава и нямах време за станд да търся из Варна. Отидох при Фори(механик) и тои каза - 4тата ти дюза е цялата в масло и изтича от нея гориво - заминават така и трябва да се сменят. Дадох 450лв за нова. Препоръчвам да сложиш 2ра ръка(ако ще я сменяш) - към 100-150лв са.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 11 Яну 2006, 18:56

Над дюзите има една пластмаса в която минават кабелите( ако не се лъжа),та там беше ли ти омаслено - то е най отгоре на мотора не може да не ти е направило впечатление :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 11 Яну 2006, 19:55

Kido написа:
filipf написа:На стенд ли ги проверяват тиа дюзи :?:


Не. Аз бързах тогава и нямах време за станд да търся из Варна. Отидох при Фори(механик) и тои каза - 4тата ти дуза е цялата в масло и изтича от нея гориво - заминават така и трябва да се сменят. Дадох 450лв за нова. Препоръчвам да сложиш 2ра ръка(ако ще я сменяш) - към 100-150лв са.
имам четварта дюза перфектна 100 лв

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook