Мига лампата на маслото 2 част

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 21.05.2004
Местоположение: gr Sofia

Мига лампата на маслото 2 част

Мнение от Bobaka » 30 Дек 2005, 10:06

Здравейте,първо да Ви честитя Коледа,а сега искам да попитам за тая пуста лампа на маслото която така грозно ми присветва :help: Колата е Е39 520-1996г с Ванос и аломиниевия блок
Значи когато в колата са пуснати повечето консуматори оборотите малко падат и при тръгване с малко газ лампата на маслото свети.Ходих при един майстор и той предполага че е Ваноса но не е 100% сигурен.После се консултира с о6те няколко души и единия каза че е имал такъв случай и проблема е бил с радиатора за охлаждане на маслото(имало някаква гумичка от която течало по малко масло и от там падало налягането :shock: ) Забравих за кажа ,че това става само когато двигателе е загрял до работна температура.Аз моля компетентните все пак да помислят малко и да дадат някаква диагностика.Благодаря Ви за помоща предварително.
И Батето е бил трезвен някога.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 30 Дек 2005, 15:58

Здравей, каквото и да правиш първо трябва да се премери налягането на маслото.възможно е датчика на маслото да не мери вярно,маслената помпа да не прави достатъчно налягане,голям луфт в основните и/или биелните лагери, или пак оборотите да ти падат толкова много 4е да пада и налягането.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Яну 2006, 15:28

520i с маслен радиатор :shock: :shock: Не е истина :shock:

Ако все пак има такова нещо,има вероятност да е уплътнение в допълнителната система,защото и тя си има термостат и когато маслото тръгне към масления охладител при слабо място е нормално налягането на мазилната система да падне и датчика да го отчете :idea:

Колко литра моторно масло събира автомобила в частност :?:

Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 03 Яну 2006, 18:25

според моито скромно мнение имаш проблем с налягането на маслото, което от една страна се дължи на факта, че като ти загрее колата маслото се втечнява.
моят съвет е да смениш маслото с по гъсто и да отидеш да ти измерят налягането на маслената помпа-маи беше 2-2.5 атмосфери(но не съм сигурен)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Re: Мига лампата на маслото 2 част

Мнение от VALIO_P » 30 Яну 2006, 14:34

Bobaka написа:Значи когато в колата са пуснати повечето консуматори оборотите малко падат и при тръгване с малко газ лампата на маслото свети.

Кажи какво стана с твоя проблем. Питам защото и аз имах подобен и засега мисля , че съм го решил.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Plovdiv

Мнение от itzouk » 08 Фев 2006, 20:05

ETW_You_ написа:Çäðàâåé, êàêâîòî è äà ïðàâèø ïúðâî òðÿáâà äà ñå ïðåìåðè íàëÿãàíåòî íà ìàñëîòî.âúçìîæíî å äàò÷èêà íà ìàñëîòî äà íå ìåðè âÿðíî,ìàñëåíàòà ïîìïà äà íå ïðàâè äîñòàòú÷íî íàëÿãàíå,ãîëÿì ëóôò â îñíîâíèòå è/èëè áèåëíèòå ëàãåðè, èëè ïàê îáîðîòèòå äà òè ïàäàò òîëêîâà ìíîãî 4å äà ïàäà è íàëÿãàíåòî.



àç îò îïèò çíàì ÷å å òî÷íî ãîëÿì ëóôò îñíîâíèòå è áèåëíèòå ëàãåðè à ñúùî è ñïåêàíè ìàñëåíè ñåãìåíòè íî ïðè ñåãìåíòèòå å ïðèäðóæåíî ñ áÿë ïóøåê îñîáåíîïðè ñòóäåí ìîòîð,íå ìèñëÿ ÷å êàòî ñìåíèø ìàñëîòî ùå ñå îïðàâè, ïîíå çà äúëãî íàìèðèñâà ìè íà îñíîâåí ðåìîíò ïðè÷èíàòà âåðîÿòíî å äúëãà ðàáîòà íà ìîòîðà ñíåäîñòàòú÷íî íèâî íà ìàñëî

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 08 Фев 2006, 23:56

bate borko написа:според моито скромно мнение ... да отидеш да ти измерят налягането на маслената помпа-маи беше 2-2.5 атмосфери(но не съм сигурен)
Oil pressure bar/rpm 4.0 !!! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 15.01.2006

Мнение от FASH1ON » 09 Фев 2006, 12:53

А масло гори ли ти??

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Фев 2006, 13:03

Аз ли съм изветрял или ти никъде не си написал вискозитета на маслото, марката, и на колко километра е това масло в колата?

Също така, от колко вереме караш/имаш колата и какъв пробег имаш с нея?
Колко смени на маслото си и направил и какви масла си ползвал (винаги една и съща марка или различни).
С предишното масло имаше ли го проблема?
Ако не си сменял още маслото - защо?
И в началото когато взе колата, правеше ли така?

Това май са основните неща, които трябва да се изяснят, преди ние "докторите" да започнем с диагнозите! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 10 Фев 2006, 13:46

Както писах по-горе при мен имаше същия проблем. Като купих колата сипах масло 5W30 и след около 3-4х. км. след продължително каране /смятам във връзка с повишената темп. на маслото/ на празен ход примигваше. Въпреки това не мога да кажа, че имах пов. разход на масло или пушене. В момента карам с 10W40 и за ок. 15000 км. /две смени на маслото/ май само 1 -2 пъти за кратко примигна лампата и то лятото. Иначе колата работи перфектно , тихо, много бързо ускорява и докато усетя ме дръпва ограничителя на оборотите - не съм и усетил кога е достигнала червената зона. Така и не разбрах от какво беше проблема , но и не мисля да го търся повече.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook