525 тдс и проблемите с нея

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 15 Дек 2005, 18:52

Като цяло моята одисея продължава. Днес пак започнаха същите мизерии които правеше преди (преди да ми почистят главата на дизеловата помпа преди 1.5 месеца) - гаснене, не може да поеме като се смени 2 или 3та скорост и тн. След 3 часово обикаляне по сервизите из Варна, и обяснения от рода - много сме заети или можем да свалим помпата и да я пратим някои да я види или сложи 2 литра бензин (колата е дизел) и може да промие "нещата", наи накрая бях препратен към някакъв човек в някакво село Яребиново или нещто от рода. Говорих по телефона с човека и като цяло сякаш разбираше наи много от всичките сервизи на които бях. Утре отивам за да ми смени главата на дизеловата помпа и се надявам да спре тресенето на празен ход при студена кола и мизериите като гаснене и тн.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Дек 2005, 19:59

Лично аз не бих се доверил на никой майстор, който работи на село....
Много съм патил от такива, дано при теб да не е така!
Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 16 Дек 2005, 0:35

Виж аз съм със същия проблем и на мен ми казаха, че е от помпата, давала ниско налягане, което идвало от кофтия дизел дето съм зареждал(Лукойл), който бил с много сяра. И ми казаха че още не късно за помпата, трябва да си карам с някакви добавки и да зареждам по-добра нафта и след време ще сменят горивния филтър. А ако след това не се оправи то е ясно нова помпа. Така че пробвай така и ти, ако не е много късно вече за твойта.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 16 Дек 2005, 11:55

Здравеите,

Ами ходих и уж човека оправи колата. Смени четвъртата дюза, която била протекла (наистина миришеше доста на нафта в колата, но мислех че е от предишния ремонт при които бяха разлели по двигателя). Излезе ми към 400лв нова дюза и колата за момента се успокои много - няма го тресенето и тн. Засега ще карам така и ще видя дали е добре.

За чаткането ми каза че е от Реиката. Ще потърся някоя по добра стара (към 500-600лв) и тогава ще я сменя.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.11.2005
Местоположение: варна

Мнение от em730iA » 20 Дек 2005, 15:48

здравейте.селото се казва яребична,а на него му викат Фори.аз сменях глава при него.уж всичко беше наред,но след 3 месеца ми издуха гарнитура,авно не я е стегнал както трябва,а няма гаранция.така че ви съветвам само в сигурни сервизи.аз от бмв сервиза до оазиса съм доволен.дават гаранция.
п.п.сервиза е във варна.
EMIL MG

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 20 Дек 2005, 17:10

Здраве да е
Не бях влизал във форума на Е39 но темата ми се видя интересна
Кидо поздрави за колата, хубава кола, със здраве да си я караш.
Направил си само разумни неща до момента сменил си каквото требва по колата , не брои парите те ще ти се изплатят с годините.
Остави какво казват за километрите колата не се чупи от каране.
300-500-700 000 км не са нищо за този мотор, некои хора не могат да направят все още разлика между Лада 2105 и БМВ 525 (нищо лично)
Този мотор е много здрав и капризен защото е направен да си изка хубавото гориво, масла, и обслужване.
Прави проблеми верно е но коя кола не прави.
Прочети форума -ако сам некои дето не е пипал и четеики форума никога нема да си купя БМВ гледаите колко е изписано само.
Ами кола е , ние сме хора и се пазим сами , и пак ходим на лекар, пак железото линема да се троши-вечни неща нема.
Може и нова да я вземеш и в германия да идеш на сервиз в БМВ и пак може да те обаркат.
Харесва ми че имаш желание и че те дразнят нещата дето не са наред.
Чукането отпред според мен е от окачването , по точно амортисорите, но докато не се види нема гарнции.
До сега съм купил само една кола дето е продадена след пълна профилактика но случея е частен, нема да го коментирам.
Набутал си се брато -български лаф, че кои от нас колеги си продава колата след като е доволен от нея и е сменил всичко кои?
Водната помпа е много добре че си я сменил , патилите знаят защо, виското също, за маслата нема да пиша, това са превантивни мерки.
Упоритост приятелю и малко пари но си струва.
За мен до тук не си сгрешил.
Good luck
и нищо лучно :P
Интересно мие примера с мерцедеса на 1000000км дали само ведаж му е сменено маслото а?
които кара толкова си сменя консумативите имаче не може да направи тези км , пак и не карал трабант преди това , нали купил си е мерцедес,
Ходих на автостоп до германия преди като бех щурав и ме взе един тир Скания , на 10 години , шофиора се гордееше с нея беше на 1050000км и с една глава дето духаше от водна страна отидохне и се върнахме с този камион , без ремонт по пътя, не са страшни километрите страшни са хората зад волана

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 23 Дек 2005, 23:27

Здравеите,

Съжелявам но моята агония с БМВ продължава. Както казах, последно смених някаква 4та електронна дуза и колата беше ок.

Заминах за банско. Колата - супер, разхода беще 7.5 от което бях много доволен.

На въщане от Банско - първо ми замина задната кора - имаще много лег - тоест грешна на времето. Проблема е че и единия ми амортисиор замина - сега е в масло и хлопа. Явно му е дошло и на него времето.

Но за съжаление и турбото ми замина.. по пътя от слънчев бряг за Варна като изпреварвах и нещо каза пааат и когато натисна гаста и се форсира над 1500 оборото се чува съскане на възхуд. Колата загуби тяга и на баир едвам карах с 15-20 км. На равно успявах с 60-80 да карам. След тежъко няколко часово каране се добрах до Варна. Идея нямам какво изпуши -- дали някоя гарнитура на турбото (ако има въобше такава или нещто друго не знам). Утре съм пак при Фори да я оправя...


Ремонти от покупката през септември 2005
Септември 2005

Нова водна помпа
Масло, филтри
Всички ремъци
2те вериги (не палеше като беше топла)
Някакъв съединител на перката за охлаждане
Всички ролки
Масло

Октомври 2005

Хидравлична помпа ремонтирана
Ремонт глава дизелова помпа
Носачи
Реиките натегнати
единия Накраиник (така мисля че се казваше)
Смяна антифриз

Декември 2005
Смяна 4та електронна дюза


Проблеми в момента:
- турбото се скапа
- единия амортисиор изтърва
- още тече нафта от някъде и мирише
- Хлопане отпред при завои и неравности - или е амортисиори или хидравлична реика

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 24 Дек 2005, 9:36

значи Kido, мисля че се убеди, че моя съвет в началото на този пост не е бил напразен.
Не съм технически експерт, но имам пректически опит с много коли и това, което ти се случва на тебе няма нищо общо с детските дефекти на Е39 или други негови особености. Който и модел да си беше взел в това състояние ....
:confused:
щеше да се стиге до това положение. Както вече казах "продай колата" :yes: ще ти намерим някоя читава! Весело изкарване на Нова Година!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 24 Дек 2005, 23:13

CheGevara написа:значи Kido, мисля че се убеди, че моя съвет в началото на този пост не е бил напразен.
Не съм технически експерт, но имам пректически опит с много коли и това, което ти се случва на тебе няма нищо общо с детските дефекти на Е39 или други негови особености. Който и модел да си беше взел в това състояние ....
:confused:
щеше да се стиге до това положение. Както вече казах "продай колата" :yes: ще ти намерим някоя читава! Весело изкарване на Нова Година!

а като и смени почти всичко имали смисъл да я продава :roll: ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 24 Дек 2005, 23:16

Kido написа:Проблеми в момента:
- турбото се скапа...
По отношение на турбото, си мисля, че може би по-вероятно е да си скъсал маркуча...., но и той е една цифра.... към 180 лв. оригинален, а неоригинален няма!
Ако е това, което предположих, мисля че MaxMan си го беше побългарил с някаква неръждавейка ли, к'во ли? ;)

ПП. Повечето от нещата, които си направил са си нормални за тези години на които е колата, още повече, както разбрах тя не е бикла поддържана добре!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 25 Дек 2005, 0:02

ICE написа:Ако е това, което предположих, мисля че MaxMan си го беше побългарил с някаква неръждавейка ли, к'во ли? ;)


Точно така. Спукан маркуч на турбото, се "ремонтира" като си купиш маркуч от VW- 1,9ТД, парче тръба ф50 ( при мен с алуминиева) и две скобички за маркучааааааааа. :mhihi:
И всичко е ОК.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 26 Дек 2005, 11:00

Здраве да е
Кидко радвам се че си видял как върви тази кола и че си струва да я караш нали?
Това че ти е изпуснал амортисора е нормално при 7-8 годишните коли(особенно в зимния сезон големи температурни деформации и си го усетил защото са ти били здрави много хора така и не разбират че нещо е станало), вътре има гумени изделия които работят в агресивна среда и си сдават багажа с времето , същото важи и за турбото.
Ремонтния комплект за него е около 100$ но пък ти гарантира едни 3500000 км безавариино каране, и достатъчно мощ 142кс
Не ти се е получило нощо нередно колата е 8 годишна все пак не си си купил нова карана от вдовица .
За съветите на колегите просто прочети колко са изписали самите те за ремонтите си по БМВ и колко от тях са оженили колите.
Капризна е колата но си струва. Ремонта и е скап защото е бмв при опел или лада не е тъка но знаеш как е при лагерните колички нали.
Не си сменил колянов вал или разпределителен , основни или биелни лагери , нещо което се чупи при лоша експлоатация.Самоо консумативи-ами продаи я ако ти свърши нафтата приятелю, само това не са казали.
Оправаи си маркуча и амортисора и газ до ламарината.
За 4 та дюза не си нито първия нито последния капризен възел е това при този мотор.
Аз не бих сменил колата
Good luck
не си търси кола подарък за нова година имаш си автомобил

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 27 Дек 2005, 11:51

Не си купувай амортисьори Boge от Стиви Ауто мойте изкара 4000 км и изтекоха и двата. Има тема по надолу за неволите амортисьорови.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 27 Дек 2005, 18:43

bat Jeko написа:...Оправаи си маркуча и амортисора и газ до ламарината.

За 4 та дюза,
не си нито първия, нито последния!!!
Капризен възел е това при този мотор!!!


Аз не бих сменил колата
Good luck
не си търси кола подарък за нова година, имаш си автомобил!!!
Слушай човека, много истина има в неговите постове! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 27 Дек 2005, 19:11

Мерси на всички за подпреката и съветите.

Току що всех колата от сервиса.. много и се радвам.

Проблемите са били:

- турбото - изпусквателния клапан заминал, станало голямо налягане и маркуча се скъсал- имам сменен клапан (100lv) и маркуч (50lv) (не са нови но били добри използвани)

- нафтата която миришеше в купето е била от помпата - уплътненията са били заминали - 150лв и ги смениха всички.

- сменен десен амортисиор - 230лв + 20лв за прахозащитник

- задна кора - 60лв (старата остана по снеговете)

Като цяло колата е добре сега. След няколко дена ще сменя и другия амортисиор и с това ще приключа засега. Леко бил заминал и лагера на колелото, но засега няма да го сменян (имало още хляб).

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook