525 тдс и проблемите с нея
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
525 тдс и проблемите с нея
Здравеите,
Ще изложа накратко проблемите и историята на колата.
БМВ 525 ТДС 11/97. Купих я преди 3 месеца внос от Италия. След покупката са ремонтирани/сменени:
1. Нова водна помпа
2. Масло, филтри
3. Всички ремъци
4. 2те вериги (не палеше като беше топла)
5. Хидравлична помпа ремонтирана
6. Някакъв съединител на перката за охлаждане
7. Носачи
8. Реиките натегнати
9. единия Накраиник (така мисля че се казваше)
10. Всички ролки
Това е сякаш за 3те месеца които я имам. Плюс около 1.5 седмици по сервизи. Както си представяте не съм много happy с покупката си.
Малко история и защо правих тези поправки:
1. След като я купих смених масло и филтри
2. Колата палеше трудно като беше студена и шумеше много - смениха веригите (оправи се паленето) и смениха ролките, ремъците и съединител на перката на охлаждането - пооправи се звъка на колата.
3. Започна да вие хидравликата и оправиха помпата
4. Колата започна да няма тяга - на 2ра - 3та забиваше муцуна и стои така 3-4 секунди. След това или тръгваше или направо гаснеше. В сервиза решиха че е от управлението на дизеловата помпа. Сложиха друго но не се оправи. След това видяха че управлението на дизеловата помпа мърда едно като лосче в самата помпа. Това лосче беше ръждясало и управлението не можеше да го бутне/дръпне. Махнаха раждата и този проблем се оправи. Пуснаха на стенд помпата и беще добра.
Текущи проблеми.
5. Колата тресе когато е на едно място и когато е студена. В сервиса се мъчиха няколко дена да я оправят - регулираха ниски обороти но като се загаси и запали пак и пак почва да тресе. Когато беше по топло пак правеше така, но пак регулираха оборотите и се пооправи.
6. Нещто трака отпред. Гледаха го дни - заради това тракане смениха носачи, затегнаха реики и смениха накраиник но нищто не помогна - пак си чатка. Според сервиса 100% не е от ходовата част. Чаткането се чува отпред но не когато се влезе в дупка а когато се завива. Ако се завие наляво, се чува 1 чат от ляво, ако се завива на дясно едно чат от дясно (не винаги се чува). Някои път се чува и когато има неравност по пътя и само едното колело се повдигне (ако има бабунка).
7. Градския разход е към 14.2. Това е само градски разход на малки растояния като е карана. Този разход не е според компютъра а изчислен гориво/км. Нормален ли е такъв разход ако се кара нормално?
8. Доста пуши когато се натисне повече.
Ако някои може да помогне с идеи благодаря предварително. Ако някои може да препоръча добър сервиз във Варна също благодаря.
Ще изложа накратко проблемите и историята на колата.
БМВ 525 ТДС 11/97. Купих я преди 3 месеца внос от Италия. След покупката са ремонтирани/сменени:
1. Нова водна помпа
2. Масло, филтри
3. Всички ремъци
4. 2те вериги (не палеше като беше топла)
5. Хидравлична помпа ремонтирана
6. Някакъв съединител на перката за охлаждане
7. Носачи
8. Реиките натегнати
9. единия Накраиник (така мисля че се казваше)
10. Всички ролки
Това е сякаш за 3те месеца които я имам. Плюс около 1.5 седмици по сервизи. Както си представяте не съм много happy с покупката си.
Малко история и защо правих тези поправки:
1. След като я купих смених масло и филтри
2. Колата палеше трудно като беше студена и шумеше много - смениха веригите (оправи се паленето) и смениха ролките, ремъците и съединител на перката на охлаждането - пооправи се звъка на колата.
3. Започна да вие хидравликата и оправиха помпата
4. Колата започна да няма тяга - на 2ра - 3та забиваше муцуна и стои така 3-4 секунди. След това или тръгваше или направо гаснеше. В сервиза решиха че е от управлението на дизеловата помпа. Сложиха друго но не се оправи. След това видяха че управлението на дизеловата помпа мърда едно като лосче в самата помпа. Това лосче беше ръждясало и управлението не можеше да го бутне/дръпне. Махнаха раждата и този проблем се оправи. Пуснаха на стенд помпата и беще добра.
Текущи проблеми.
5. Колата тресе когато е на едно място и когато е студена. В сервиса се мъчиха няколко дена да я оправят - регулираха ниски обороти но като се загаси и запали пак и пак почва да тресе. Когато беше по топло пак правеше така, но пак регулираха оборотите и се пооправи.
6. Нещто трака отпред. Гледаха го дни - заради това тракане смениха носачи, затегнаха реики и смениха накраиник но нищто не помогна - пак си чатка. Според сервиса 100% не е от ходовата част. Чаткането се чува отпред но не когато се влезе в дупка а когато се завива. Ако се завие наляво, се чува 1 чат от ляво, ако се завива на дясно едно чат от дясно (не винаги се чува). Някои път се чува и когато има неравност по пътя и само едното колело се повдигне (ако има бабунка).
7. Градския разход е към 14.2. Това е само градски разход на малки растояния като е карана. Този разход не е според компютъра а изчислен гориво/км. Нормален ли е такъв разход ако се кара нормално?
8. Доста пуши когато се натисне повече.
Ако някои може да помогне с идеи благодаря предварително. Ако някои може да препоръча добър сервиз във Варна също благодаря.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
значи като чета поста ти си мисля, че има изход от ситуацията: ПРОДАЙ КОЛАТА!
... някой каза, че имало читави коли от Италия. Има, но са малко и ти не си улучил една от тях. Колата е поне на 200 000 км и е поддържана от една свиня Съжалявам, че не ти помагам с поста ми, но просто незнам откъде да започна ... Пък и като гледам, ремонтите ти ще излезат повече от колата...
... някой каза, че имало читави коли от Италия. Има, но са малко и ти не си улучил една от тях. Колата е поне на 200 000 км и е поддържана от една свиня Съжалявам, че не ти помагам с поста ми, но просто незнам откъде да започна ... Пък и като гледам, ремонтите ти ще излезат повече от колата...
Просто не ми се занимава да почвам от начало. А има и пълно каско и тн. Карам като цяло малко - по 200км някъде на месец и то само в града обикновено. Просто искам да оправя тресенето което за сега е основния проблем. Не знам само това 14 на сто дали е нормално или не за такава кола.
А и сякаш не съм единствения проблеми - авер си взе същата 5 дена преди мен и има подобни проблеми - не пали като е топла, тресе и тн.
А и аз смених 1/2 от частите на колата (1600лв до тука) -- за какво да я продавам сега
А и сякаш не съм единствения проблеми - авер си взе същата 5 дена преди мен и има подобни проблеми - не пали като е топла, тресе и тн.
А и аз смених 1/2 от частите на колата (1600лв до тука) -- за какво да я продавам сега
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Фанал си се на хорото карай я.Да знаеш,че е на повече от 200 000,но ти си сменил почти всичко,което трябва.
Я кажи само какъв цвят пуши,но като цяло при 525тдс се появяват твойте проблеми
Я кажи само какъв цвят пуши,но като цяло при 525тдс се появяват твойте проблеми
ТДС - Турбо Див Селянин
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
тдс-а е много коварен мотор като тръгне да се троши!
Този разход ти е НЕРЕАЛЕН!
Тази кола гори 7-10!!!
За проблемите - нямам идея какво може да е това тракане-щом не е от ходовата част е сигурно забравено и аз незнам какво по нишите на купето като е мъчена преди теб някъде!
Тресенето - така е трудно има един страше майстор за тия-ако искаш пиши на ЛС да те пратя там-ще реши проблемите,
но съвета и на мен ми е: продавай - няма шанс да те радва тая кола
Този разход ти е НЕРЕАЛЕН!
Тази кола гори 7-10!!!
За проблемите - нямам идея какво може да е това тракане-щом не е от ходовата част е сигурно забравено и аз незнам какво по нишите на купето като е мъчена преди теб някъде!
Тресенето - така е трудно има един страше майстор за тия-ако искаш пиши на ЛС да те пратя там-ще реши проблемите,
но съвета и на мен ми е: продавай - няма шанс да те радва тая кола
Bavarishe написа:Фанал си се на хорото карай я.Да знаеш,че е на повече от 200 000,но ти си сменил почти всичко,което трябва.
Я кажи само какъв цвят пуши,но като цяло при 525тдс се появяват твойте проблеми
Ами не е черно - сиво сякаш. Преди пушеше повече защото и бяха пуснали повече нафта. Последно и намалиха нафтата (малко падна мощоста) и почна по малко да пуши.
Някои може ли да препоръча свястно място за тези тип коли във Варна?
Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
пич според мен колата е така да се каже издухана.Това е често срещан проблем при дизелите които са карани яко.Аз също подкрепям хората които казаха да я продадеш просто не си заслужава нервите, времето и парите които ще потрошиш занапред.
П.С.преди време ходихме с един авер да си купува Сеат Толедо и в една автокъща имаше Мерцедес Е-класа (очиларка) комби дизел (2.3 или 2.7 мисля че беше) който беше на 1 000 000 км (буквом-един милион километра) а на километража показваше 1хх ххх така че си прави сметката и твойта на колко може да е колкото и неприятно ми е да ти го кажа
П.С.преди време ходихме с един авер да си купува Сеат Толедо и в една автокъща имаше Мерцедес Е-класа (очиларка) комби дизел (2.3 или 2.7 мисля че беше) който беше на 1 000 000 км (буквом-един милион километра) а на километража показваше 1хх ххх така че си прави сметката и твойта на колко може да е колкото и неприятно ми е да ти го кажа
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Kido написа:Просто не ми се занимава да почвам от начало. А има и пълно каско и тн. Карам като цяло малко - по 200км някъде на месец и то само в града обикновено. Просто искам да оправя тресенето което за сега е основния проблем. Не знам само това 14 на сто дали е нормално или не за такава кола.
А и сякаш не съм единствения проблеми - авер си взе същата 5 дена преди мен и има подобни проблеми - не пали като е топла, тресе и тн.
А и аз смених 1/2 от частите на колата (1600лв до тука) -- за какво да я продавам сега
незнам какво наричаш "да почвам от начало"... Тази кола трябва да си я взел за не повече от 5500 ЕУР (+2500 лв ДДС) ... ремонта ти досега е 800 ЕУР, а какво те очаква за в бъдеще ... можеш да бъдеш сигурен, че няма да е по-малко от 2000-3000 лв. (смяна на помпа, евентуално някой сензори, гарнитури на двигателя, ходова част и т.н.).
Съвета ми е - ако можеш да и вземеш 16х-17х лв. ще бъде супер. Додай още 5-6х и си купи нещо по-запазено ....
Да не говорим, че проблемите с тресенето ги имаме всички и ясно решение на проблема няма!
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Eй ама му разказахте играта на човека. От сичко написано като проблеми само празния ход на студено като че ли остана и високия разход градско. Току виж с елементарно ултразвуково почистване на инжекторните дюзи, добавка от тази в Дкур оригиналната за БМВ и хубава нафта се пооправят нещата . А за разхода трябва да пробва на дълъг път какво ще излезе и тогава заключенията. Чаткането в завой и Ледения го има и не знае от какво е но не е тръгнал да си продава колата. Вярно че може да си е издухана колата, но със съвсем малко още трябва да се изключат останалите възможности и тогава да се мисли за продажба
Lucky написа:Eй ама му разказахте играта на човека. От сичко написано като проблеми само празния ход на студено като че ли остана и високия разход градско. Току виж с елементарно ултразвуково почистване на инжекторните дюзи, добавка от тази в Дкур оригиналната за БМВ и хубава нафта се пооправят нещата . А за разхода трябва да пробва на дълъг път какво ще излезе и тогава заключенията. Чаткането в завой и Ледения го има и не знае от какво е но не е тръгнал да си продава колата. Вярно че може да си е издухана колата, но със съвсем малко още трябва да се изключат останалите възможности и тогава да се мисли за продажба
Определено няма да я продавам. Колата ми харесва. На дълъг път разхода пада до 7.5-8. Градското може би е високо защото я карам по 2-3 км и не може даже да загрее добре.
Чаткането не е проблем голям (като е студено почти го няма -- много странно). Тресенето - ще видя пак някои да го гледа. За разходя също.
Ако някои може да препоръча сервиз/маистор във варна ще съм благодарен.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Kido написа:Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.
Виж в Tips&Tricks как се отключва менюто и там можеш да си нагодиш разхода
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
За Варна не знам, но в Бургас има Дкур за наливане на добавката, че се поразглобява малко горивопровода. При 2-3 км цикъл на каране сичко си е точно с разхода според мене. И аз съм с такъв цикъл и разхода ми е 15,5 ОМВ 100 дееба. Сигурно и почистване на дюзите може да направят там. Иначе се носят някви легенди за супер диагностичен стенд в Пловдив но още нямам никво инфо.
CheGevara написа:Kido написа:Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.
Виж в Tips&Tricks как се отключва менюто и там можеш да си нагодиш разхода
CheGevara, да видях. Мерси. Само в описанието за отключване на таините менюта пищеш да се натисне първо ДЕСНИЯ бутон на километража, но аз имам само 1 и тои е ляв?
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Lucky написа: Иначе се носят някви легенди за супер диагностичен стенд в Пловдив но още нямам никво инфо.
Ба ба освен да е този на Камора друг едва ли има.Всичко е пишман майстори.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Kido написа:CheGevara написа:Kido написа:Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.
Виж в Tips&Tricks как се отключва менюто и там можеш да си нагодиш разхода
CheGevara, да видях. Мерси. Само в описанието за отключване на таините менюта пищеш да се натисне първо ДЕСНИЯ бутон на километража, но аз имам само 1 и тои е ляв?
ми незнам що така ... по принцип левия е за километрите а десния за борд компютъра .... ето го километража
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани