525 тдс и проблемите с нея

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

525 тдс и проблемите с нея

Мнение от Kido » 30 Ное 2005, 18:43

Здравеите,

Ще изложа накратко проблемите и историята на колата.

БМВ 525 ТДС 11/97. Купих я преди 3 месеца внос от Италия. След покупката са ремонтирани/сменени:

1. Нова водна помпа
2. Масло, филтри
3. Всички ремъци
4. 2те вериги (не палеше като беше топла)
5. Хидравлична помпа ремонтирана
6. Някакъв съединител на перката за охлаждане
7. Носачи
8. Реиките натегнати
9. единия Накраиник (така мисля че се казваше)
10. Всички ролки

Това е сякаш за 3те месеца които я имам. Плюс около 1.5 седмици по сервизи. Както си представяте не съм много happy с покупката си.

Малко история и защо правих тези поправки:
1. След като я купих смених масло и филтри
2. Колата палеше трудно като беше студена и шумеше много - смениха веригите (оправи се паленето) и смениха ролките, ремъците и съединител на перката на охлаждането - пооправи се звъка на колата.
3. Започна да вие хидравликата и оправиха помпата
4. Колата започна да няма тяга - на 2ра - 3та забиваше муцуна и стои така 3-4 секунди. След това или тръгваше или направо гаснеше. В сервиза решиха че е от управлението на дизеловата помпа. Сложиха друго но не се оправи. След това видяха че управлението на дизеловата помпа мърда едно като лосче в самата помпа. Това лосче беше ръждясало и управлението не можеше да го бутне/дръпне. Махнаха раждата и този проблем се оправи. Пуснаха на стенд помпата и беще добра.


Текущи проблеми.
5. Колата тресе когато е на едно място и когато е студена. В сервиса се мъчиха няколко дена да я оправят - регулираха ниски обороти но като се загаси и запали пак и пак почва да тресе. Когато беше по топло пак правеше така, но пак регулираха оборотите и се пооправи.

6. Нещто трака отпред. Гледаха го дни - заради това тракане смениха носачи, затегнаха реики и смениха накраиник но нищто не помогна - пак си чатка. Според сервиса 100% не е от ходовата част. Чаткането се чува отпред но не когато се влезе в дупка а когато се завива. Ако се завие наляво, се чува 1 чат от ляво, ако се завива на дясно едно чат от дясно (не винаги се чува). Някои път се чува и когато има неравност по пътя и само едното колело се повдигне (ако има бабунка).

7. Градския разход е към 14.2. Това е само градски разход на малки растояния като е карана. Този разход не е според компютъра а изчислен гориво/км. Нормален ли е такъв разход ако се кара нормално?

8. Доста пуши когато се натисне повече.

Ако някои може да помогне с идеи благодаря предварително. Ако някои може да препоръча добър сервиз във Варна също благодаря.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 30 Ное 2005, 21:09

значи като чета поста ти си мисля, че има изход от ситуацията: ПРОДАЙ КОЛАТА!

... някой каза, че имало читави коли от Италия. Има, но са малко :roll: и ти не си улучил една от тях. Колата е поне на 200 000 км и е поддържана от една свиня :twisted: Съжалявам, че не ти помагам с поста ми, но просто незнам откъде да започна ... Пък и като гледам, ремонтите ти ще излезат повече от колата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 30 Ное 2005, 21:13

Просто не ми се занимава да почвам от начало. А има и пълно каско и тн. Карам като цяло малко - по 200км някъде на месец и то само в града обикновено. Просто искам да оправя тресенето което за сега е основния проблем. Не знам само това 14 на сто дали е нормално или не за такава кола.

А и сякаш не съм единствения проблеми - авер си взе същата 5 дена преди мен и има подобни проблеми - не пали като е топла, тресе и тн.

А и аз смених 1/2 от частите на колата (1600лв до тука) -- за какво да я продавам сега :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 30 Ное 2005, 23:30

Фанал си се на хорото карай я.Да знаеш,че е на повече от 200 000,но ти си сменил почти всичко,което трябва.
Я кажи само какъв цвят пуши,но като цяло при 525тдс се появяват твойте проблеми ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 01 Дек 2005, 0:31

тдс-а е много коварен мотор като тръгне да се троши!
Този разход ти е НЕРЕАЛЕН!
Тази кола гори 7-10!!!

За проблемите - нямам идея какво може да е това тракане-щом не е от ходовата част е сигурно забравено и аз незнам какво по нишите на купето като е мъчена преди теб някъде!
Тресенето - така е трудно има един страше майстор за тия-ако искаш пиши на ЛС да те пратя там-ще реши проблемите,
но съвета и на мен ми е: продавай - няма шанс да те радва тая кола :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 01 Дек 2005, 1:05

Bavarishe написа:Фанал си се на хорото карай я.Да знаеш,че е на повече от 200 000,но ти си сменил почти всичко,което трябва.
Я кажи само какъв цвят пуши,но като цяло при 525тдс се появяват твойте проблеми ;)


Ами не е черно - сиво сякаш. Преди пушеше повече защото и бяха пуснали повече нафта. Последно и намалиха нафтата (малко падна мощоста) и почна по малко да пуши.

Някои може ли да препоръча свястно място за тези тип коли във Варна?


Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 01 Дек 2005, 9:50

пич според мен колата е така да се каже издухана.Това е често срещан проблем при дизелите които са карани яко.Аз също подкрепям хората които казаха да я продадеш просто не си заслужава нервите, времето и парите които ще потрошиш занапред.
П.С.преди време ходихме с един авер да си купува Сеат Толедо и в една автокъща имаше Мерцедес Е-класа (очиларка) комби дизел (2.3 или 2.7 мисля че беше) който беше на 1 000 000 км :shock: (буквом-един милион километра) а на километража показваше 1хх ххх така че си прави сметката и твойта на колко може да е колкото и неприятно ми е да ти го кажа :(

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 01 Дек 2005, 11:11

Kido написа:Просто не ми се занимава да почвам от начало. А има и пълно каско и тн. Карам като цяло малко - по 200км някъде на месец и то само в града обикновено. Просто искам да оправя тресенето което за сега е основния проблем. Не знам само това 14 на сто дали е нормално или не за такава кола.

А и сякаш не съм единствения проблеми - авер си взе същата 5 дена преди мен и има подобни проблеми - не пали като е топла, тресе и тн.

А и аз смених 1/2 от частите на колата (1600лв до тука) -- за какво да я продавам сега :roll:

незнам какво наричаш "да почвам от начало"... Тази кола трябва да си я взел за не повече от 5500 ЕУР (+2500 лв ДДС) ... ремонта ти досега е 800 ЕУР, а какво те очаква за в бъдеще ... можеш да бъдеш сигурен, че няма да е по-малко от 2000-3000 лв. (смяна на помпа, евентуално някой сензори, гарнитури на двигателя, ходова част и т.н.).

Съвета ми е - ако можеш да и вземеш 16х-17х лв. ще бъде супер. Додай още 5-6х и си купи нещо по-запазено ....

Да не говорим, че проблемите с тресенето ги имаме всички и ясно решение на проблема няма! :roll:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 01 Дек 2005, 11:35

Eй ама му разказахте играта на човека. От сичко написано като проблеми само празния ход на студено като че ли остана и високия разход градско. Току виж с елементарно ултразвуково почистване на инжекторните дюзи, добавка от тази в Дкур оригиналната за БМВ и хубава нафта се пооправят нещата :roll: . А за разхода трябва да пробва на дълъг път какво ще излезе и тогава заключенията. Чаткането в завой и Ледения го има и не знае от какво е но не е тръгнал да си продава колата. Вярно че може да си е издухана колата, но със съвсем малко още трябва да се изключат останалите възможности и тогава да се мисли за продажба ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 01 Дек 2005, 11:47

Lucky написа:Eй ама му разказахте играта на човека. От сичко написано като проблеми само празния ход на студено като че ли остана и високия разход градско. Току виж с елементарно ултразвуково почистване на инжекторните дюзи, добавка от тази в Дкур оригиналната за БМВ и хубава нафта се пооправят нещата :roll: . А за разхода трябва да пробва на дълъг път какво ще излезе и тогава заключенията. Чаткането в завой и Ледения го има и не знае от какво е но не е тръгнал да си продава колата. Вярно че може да си е издухана колата, но със съвсем малко още трябва да се изключат останалите възможности и тогава да се мисли за продажба ;)


Определено няма да я продавам. Колата ми харесва. На дълъг път разхода пада до 7.5-8. Градското може би е високо защото я карам по 2-3 км и не може даже да загрее добре.

Чаткането не е проблем голям (като е студено почти го няма -- много странно). Тресенето - ще видя пак някои да го гледа. За разходя също.

Ако някои може да препоръча сервиз/маистор във варна ще съм благодарен.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 01 Дек 2005, 11:53

Kido написа:Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.

Виж в Tips&Tricks как се отключва менюто и там можеш да си нагодиш разхода

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 01 Дек 2005, 11:59

За Варна не знам, но в Бургас има Дкур за наливане на добавката, че се поразглобява малко горивопровода. При 2-3 км цикъл на каране сичко си е точно с разхода според мене. И аз съм с такъв цикъл и разхода ми е 15,5 ОМВ 100 дееба. Сигурно и почистване на дюзите може да направят там. Иначе се носят някви легенди за супер диагностичен стенд в Пловдив но още нямам никво инфо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 01 Дек 2005, 12:27

CheGevara написа:
Kido написа:Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.

Виж в Tips&Tricks как се отключва менюто и там можеш да си нагодиш разхода


CheGevara, да видях. Мерси. Само в описанието за отключване на таините менюта пищеш да се натисне първо ДЕСНИЯ бутон на километража, но аз имам само 1 и тои е ляв?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Дек 2005, 12:50

Lucky написа: Иначе се носят някви легенди за супер диагностичен стенд в Пловдив но още нямам никво инфо.

Ба ба освен да е този на Камора друг едва ли има.Всичко е пишман майстори. :twisted:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 01 Дек 2005, 14:45

Kido написа:
CheGevara написа:
Kido написа:Също, някои може ли да ми обясни защо има разлика е разхода на говори които показва компютъра и реалния? Компютъра показва около 12 а реално е над 14.

Виж в Tips&Tricks как се отключва менюто и там можеш да си нагодиш разхода


CheGevara, да видях. Мерси. Само в описанието за отключване на таините менюта пищеш да се натисне първо ДЕСНИЯ бутон на километража, но аз имам само 1 и тои е ляв?

ми незнам що така ... по принцип левия е за километрите а десния за борд компютъра .... ето го километража
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook