Помощ - tds-a не ще да върви като преди

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.11.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 525D

Помощ - tds-a не ще да върви като преди

Мнение от tds » 17 Ное 2005, 21:16

Не знам какво й стана на машината, но от няколко дена го няма този ефект на изстрелване, характерно за 525 тдс-а.
Колата си върви прилично, но нищо повече, а преди просто излиташе, като стигне 2000 оборота.
Сега като мине 2000 просто нищо не се случва, продължава със съвсем малко по-висока тяга да ускорява
Нищо особено не ставало през последните дни, единствено че бяхме до Варна, т.е. доста извънградско.
Някакви идеи какво може да е станало ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 17 Ное 2005, 22:07

Не съм експерт по двигателите, но не се ли включва турбото на тези обороти? Като че ли не работи по някаква причина?
'02 BMW 525d

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 17 Ное 2005, 23:18

турбо,а един приятел с 524тд имаше подобен проблем и се оказа някъв потенциометър на педала на газта ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 18 Ное 2005, 19:27

има един датчик на горивниа филтър незнам как се казва ,но тдс-а без него става кам 100 кс. :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 18 Ное 2005, 20:38

Аз имах подобен проблем, колата пушеше яко, вървеше слабо, все едно е сдухана вече. Оказа се маркуча на турбото, беше сцепен и турбонадува отиваше в атмосферата а не в двигателя :mhihi: . Но това беше при мене ......

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 18 Ное 2005, 20:43

:idea: .... а може просто да е дошло времето за профилактика: масло, филтри (горивен, особено въздушен) и т.н.
Възможен отговор е и лоша нафта!
Загледай я отзад (а най-добре помоли някой приятел да кара зад теб) - пуши ли?
ПП. Как се случи този проблем - 'ей така изведнъж или постепенно?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 18 Ное 2005, 23:10

shnitzera написа:има един датчик на горивниа филтър незнам как се казва ,но тдс-а без него става кам 100 кс. :shock:
Оууу ,дааааа, лекува се доста лесно-пускаш го във ваничка със спирт, за да се разложат саждите и маслото във вакуумната му част, продухва се със сгъстен въздух и гааааз :mhihi: Значи този датчик е нещо като мап-сензор, мери вакуум/налягане в смукателния колектор :winky:
А иначе при неизправен "мап" моторът пак си е 143коня, само че със завързани краченца :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Ное 2005, 3:54

значи твоята кола има ламбда сонда аз карам тдс-но мойта няма та въпроса за сондата е коментиран ако си го чел от 95 нагоре мисля тдс-и има такава сонда провери я!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 20 Ное 2005, 13:31

BAYRON написа:значи твоята кола има ламбда сонда аз карам тдс-но мойта няма та въпроса за сондата е коментиран ако си го чел от 95 нагоре мисля тдс-и има такава сонда провери я!
ТДС-а няма ламбда сонда, единствената разлика между Е34(36) ТДС и Е39 ТДС е смукателния колектор и наличието на дебитомер при по-новите ;) Има и още дребни разлики, но те са незначителни :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 7.11.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 525D

Мнение от tds » 20 Ное 2005, 20:40

10х за отговорите :)
Аз се притеснявах да не е отишло турбото, защото съм чувал че на някои дизели турбото им изкарвало по 100-200 к километра :shock: А ново турбо е доста скъпичко май :(
ПП. Как се случи този проблем - 'ей така изведнъж или постепенно?

Изведнъж. Сега се сещам, че преди няколко месеца пак беше станало така, но се оправи от самосебе си тогава

А относно пушека, когато колата е студена, при първото палене за кратко излиза син пушек, после става черен и след 2-3 сек изчезва напълно. Иначе като е в движение не съм забелязал да пуши ( в огледалото поне :) ) , но знае ли човек :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

я

Мнение от simoniko » 22 Ное 2005, 18:51

разкачи дебитомера и я пробвай дали ще тръгне както преди!
Намира се под възд. филтър , имо букса!
Ако има разлика във вървенето пиши ЛС ще ти кажа как да действаш!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: я

Мнение от ICE » 25 Ное 2005, 2:14

simoniko написа:разкачи дебитомера и я пробвай дали ще тръгне както преди!
Намира се под възд. филтър , имо букса!
Ако има разлика във вървенето пиши ЛС ще ти кажа как да действаш!
:idea: Мисля че ако го напишеш тук, а не на ЛС, повече хора ще могат да се възползват!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook