Е39 525TDS vs 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Е39 525TDS vs 520i
Засилил съм се към Е39 и колебанието ми е между 525тдс и 520и.Тдс-а го карах и ме изкефи, макар че беше автоматик.Аз имам е36 320 и притеснението ми е беше,че тдса ще е много по-спънат.
Интересува ме мнението на хора карали някой от двата модела,всяква информация и впечатления ще са ми от полза.
Благодаря предварително
Интересува ме мнението на хора карали някой от двата модела,всяква информация и впечатления ще са ми от полза.
Благодаря предварително
Ако вътриш повече от 50к км на година и има от каде да наливаш евтина нафта TDS-а, иначе 520-ката. Просто за по-малък пробег не можеш да избиеш повечето пари за подръжка и за самата кола (тдс-а)
520-ката не върви кой знае колко повече от тдс-а ... ма ако си рацер пак по-добре бензина
520-ката не върви кой знае колко повече от тдс-а ... ма ако си рацер пак по-добре бензина
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
И аз мисля, че трябва доста километри да навърташ, за да избиеш дизела. Като гледам, шом си се спрял на петица, значи експлоатационните разходи не те притесняват особено, така че си прецени сам колко километри мислиш да въртиш и дали ще ги плащаш ти или служебно.
Иначе бензина си е бензин със всичките му предимства - все пак 520и си е с легендарните 6 в редица.
Моето лично мнение е, че дизела трябва да си е автоматик, особено в града е супер удобно.
Иначе бензина си е бензин със всичките му предимства - все пак 520и си е с легендарните 6 в редица.
Моето лично мнение е, че дизела трябва да си е автоматик, особено в града е супер удобно.
Touring & windsurf club
ТДС-а не е спънат,не харчи много нафта, 9-10л/100км за 2500 кубика мисля че е добре.Това за колко километра ще го избиеш ...... не мога да го коментирам.А поддръжката не му е толкова скъпа все пак,имам познат с Фита Браво и на него частите са му по-скъпи /някой/ от колкото на Е39.Не говориме за някакви генерални ремонти де,само текущите термостатче,тампонче,биалетка и т.н.
Въпроса е на теб какво ти харесва повече
Въпроса е на теб какво ти харесва повече
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
МАЧКАТОР написа:По-мощно и по-бързо, ама друг пътe39 FEN написа:според мен 520 е по добро, по мо6но е,по барзо,е верно расхода е малко по големличен опит
А разходът ,не е по-голям , а много по-голям
Дай за ги пуснем а


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И аз бих искал да се пусна със сток TDS,атомобила ми е без каквито и да било подобрения,тежко комби Е34,дълги тромави скорости ....
П.С. TDS-те ги най-обичам
Георги Пенчев
П.С. TDS-те ги най-обичам


Георги Пенчев
Моето комби е още по-тежко, а е и автоматикPenchev написа:И аз бих искал да се пусна със сток TDS,атомобила ми е без каквито и да било подобрения,тежко комби Е34,дълги тромави скорости ....
П.С. TDS-те ги най-обичам![]()
![]()
Георги Пенчев







- sikar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е60 LCI 530 xd MT
МАЧКАТОР написа:Моето комби е още по-тежко, а е и автоматикPenchev написа:И аз бих искал да се пусна със сток TDS,атомобила ми е без каквито и да било подобрения,тежко комби Е34,дълги тромави скорости ....
П.С. TDS-те ги най-обичам![]()
![]()
Георги Пенчевпринципно нямам против гонки , ама просто смисълът е точно никакъв, защото ТДС-о ми има доста корав чип и ще ви отупам кожухчетата яко, не веднъж съм се пробвал с М50-тки и разликата е фрапираща
![]()
![]()
А сток двете коли са абсолютен кантар, е сега зависи дали задкормилното устройство е снощен, или принципно си е левачо
Имал съм три години М50-тка(естествено с рошав чип-163 истински коня и 218нютона)-много як мотор , ама динамика никаква до 3500оборота........после почва да цвили като някоя умрела хонда , да - после понавървява , ама чак пък да ВЪРВИ е доста смело твърдение за тоя шлеп...трябват нютони колеги, не коне, нютониии, е за това дизалакът е по-разумен варянт откъм динамика и ускорение......Защото с еднакъв товар от примерно-300кг. дизелът ще отфука със страааашна сила бензинопила с неговите куци 190нютона и 150 коня при 20 000оборота.... Спорът е безсмислен пичове
![]()
Както каза спора е безмислен.Давй да стартираме,пък след финала ще ми обясняваш за коне и нютон метри.А може и графика да ми начертаеш,да стане по нагледно

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
хайде вие двамата си отворете нова тема да се разберете кога и къде или кореспондирайте на ЛС.
между другото резултата от гонката ме интересува

между другото резултата от гонката ме интересува

41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани