Е39 520i задавена?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е39 520i задавена?
Здравейте,
колата е Е39 520 бензин, 1998 със сингъл ванос
преди 2 дни една сутрин колата отказа да запали след като предната вечер я бяй палил само за има няма 1 минута за да я преместя. Освен това беше с малко гориво, около 10 литра. Стартера въртеше и двигателя покашляше от време на време, но не запали и така докато падна акумулатора. Изчетох всички теми по темата във форума и започнах препоръчаните от вас проверки.
1. Долях гориво
2. Проверих бушоните
3. Бензиновата помпа жужи при контакт
4. Пробвах с резервния ключ за да елиминирам имобилайзер като вариант
5. Изчаках едно денонощие да се оправи от само себе си (да се изпари бензин, да се стечат масла и т.н.)
6. Свалих и заредих акумулатора
7. Днес след около 10 опита (усещаше се, че с всеки опит е все по-близо до паленето)
8. Замириса яко на неизгорели газове
9. Запали, отначало немощно и несугурно и с малко тресене като липса на цилиндър и след 10ина секунди изравни оборотите и ги закова. След като загря малко, я форсирах да се продуха и я покарах 15ина минути на по-високи обороти.
10. Върви много добре, имам чувството, че по-добре от преди, но това го отдавам на еуфорията и по-високите от нормално обороти които подържах.
Според моите наблюдения на лаик ми звучи като задавена. Тук идва и въпроса на века, какво точно означава задавена кола? Свещи ли се зацапват, пренасища се с гориво ли, дюзи ли се запушват? Еднократен проблем свързан с експлоатацията ли е или трябва да се вземат мерки за да не се повтаря? Трябва ли да сменя свещите - лично съм я взел от Германия на 70,000 а сега е на 130,000 и никога не съм ги сменял, май са си оригиналните (бях решил този сезон да го направя). Ако е желателно и/или задължително да ги сменя, бихте ли ми препоръчали с какви?
Благодаря на всички предварително за полезните мнения
колата е Е39 520 бензин, 1998 със сингъл ванос
преди 2 дни една сутрин колата отказа да запали след като предната вечер я бяй палил само за има няма 1 минута за да я преместя. Освен това беше с малко гориво, около 10 литра. Стартера въртеше и двигателя покашляше от време на време, но не запали и така докато падна акумулатора. Изчетох всички теми по темата във форума и започнах препоръчаните от вас проверки.
1. Долях гориво
2. Проверих бушоните
3. Бензиновата помпа жужи при контакт
4. Пробвах с резервния ключ за да елиминирам имобилайзер като вариант
5. Изчаках едно денонощие да се оправи от само себе си (да се изпари бензин, да се стечат масла и т.н.)
6. Свалих и заредих акумулатора
7. Днес след около 10 опита (усещаше се, че с всеки опит е все по-близо до паленето)
8. Замириса яко на неизгорели газове
9. Запали, отначало немощно и несугурно и с малко тресене като липса на цилиндър и след 10ина секунди изравни оборотите и ги закова. След като загря малко, я форсирах да се продуха и я покарах 15ина минути на по-високи обороти.
10. Върви много добре, имам чувството, че по-добре от преди, но това го отдавам на еуфорията и по-високите от нормално обороти които подържах.
Според моите наблюдения на лаик ми звучи като задавена. Тук идва и въпроса на века, какво точно означава задавена кола? Свещи ли се зацапват, пренасища се с гориво ли, дюзи ли се запушват? Еднократен проблем свързан с експлоатацията ли е или трябва да се вземат мерки за да не се повтаря? Трябва ли да сменя свещите - лично съм я взел от Германия на 70,000 а сега е на 130,000 и никога не съм ги сменял, май са си оригиналните (бях решил този сезон да го направя). Ако е желателно и/или задължително да ги сменя, бихте ли ми препоръчали с какви?
Благодаря на всички предварително за полезните мнения
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е39 520i задавена?
Сменяй свещите! 60 000км пробег + не се знае колко още. Тия свещи не са вечни.
- bmw_n00b
- ентусиаст
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Е39 520i задавена?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT ето това са свещите за твоята кола. Няма смисъл да се зарибяваш по "мощни" свещи, просто ги сменяй редовно. Може и друга да е причината, може и акумулатора да е бил поумрял, я някой датчик да се обажда... Смени ги първо, а после ще гледаш.
- Stennli
- младши ентусиаст
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Re: Е39 520i задавена?
Много ме съмнява проблема да е само свещи.Свеща ако се прецака си остава прецакана,пък и няма да се развалят изведнъж всичките,ще му прекъсва 1месец предварително.Като запали едва ли ще работи добре после.Докато въртя колега миришеше ли на бензин?Има ли газова уредба?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита
Re: Е39 520i задавена?
Благодаря за мненията. Сменям свещите още в петък. Доколкото разбрах трябва да търся японски NGK BKR6EK, защото четох, че имало и френски ама не били много добри? Ауто Хелп май били вносителите на NGK?
Ако колата работи нормално, на диагностика има ли смисъл да ходя, ще покаже ли нещо или само когато е закъсала ще покаже грешка?
Нямам газова и да, миришеше на неизгорели газове докато се опитваше да запали
Ако колата работи нормално, на диагностика има ли смисъл да ходя, ще покаже ли нещо или само когато е закъсала ще покаже грешка?
Нямам газова и да, миришеше на неизгорели газове докато се опитваше да запали
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Е39 520i задавена?
Това е доста често срещан проблем на М52. По американските форуми има доста писано, палиш за малко, гасиш и на другия ден ядове. Не се проявява постоянно, но явно е често явление - доста хора са писали какви ли не обяснения, но май никой за сега не е открил от какво точно е. Не ми се търси сега, но ето последното място където четох за проблема:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/854393
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/854393
- sadex5
- ентусиаст
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Е39 520i задавена?
Това от последното мнение на човека го изпитах на гърба си. Тези О пръстени са голяма отврат.Веднъж имах кола, която тресеше студена, като загрее си беше нормално всичко. Смених квото се сетите по нея, и пак си остана проблема. За майтап размених мястото на два инжектора и се оправи. И се сетих за тъпите О пръстени, смених и тях и поведението на мотора се промени.
Re: Е39 520i задавена?
Четох и аз по американските форуми за този проблем с палене и гасене в рамките на една минута и според мен е поради факта, че колата още работи на смукач и не е загряла, а се гаси в този момент и влиза прекалено много гориво и зацапва свещите. Така поне аз си го обяснявам без да съм експерт.
Сега на въпроса със свещите, от Аутохелп им излиза, че NGK BKR6EK са за Е34, а за Е39 им дава NGK BKR6EKUP по 25лв. Моля, някой който е сменял да ме посъветва кои са точните свещи? Колата е 1998, 150кс, сингъл ванос. Благодаря.
Сега на въпроса със свещите, от Аутохелп им излиза, че NGK BKR6EK са за Е34, а за Е39 им дава NGK BKR6EKUP по 25лв. Моля, някой който е сменял да ме посъветва кои са точните свещи? Колата е 1998, 150кс, сингъл ванос. Благодаря.
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Е39 520i задавена?
И на мен ми се е случвало същото нещо като на колегата. Паля за няколко минути вечер (да я преместя само) и на другата сутрин... блокаж, пали от 10тия път и тресе все едно мотора ще излети през капака. Дави ли се, какво става... незнам, свещи, лули, датчици колянов, разпределителен вал всичко съм сменял скоро и си е ок, о пръстените на дюзите също смених преди има няма 2 месеца и пак го прави това при кратко палене, гасене и престой после......... , други коли съм имал преди това и дизели и бензини такова чудо не се е случвало, явно м52ките си имат собствено мнение по въпроса.....
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Е39 520i задавена?
Това според мен е от о-ринговете на ваноса или от повдигачите ... И при мен е ставало обаче не толкова гадно , че да не запали колата. Има само някакво тресене и после се оправя като позагрее малко.
- Karlo
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Е39 520i задавена?
Колеги, и на мен ми се случи това нещо - при запалване на студено, два пъти колкото да се премести кола. След това не иска да запали, върти и отвреме-навреме съвсем леко претриса. Извадих и обгорих свещите със запалка, след поставянето обратно почти запали на първо въртене. Но не запали, и последващите опити са пак само въртене. Преди това колата нямаше никакви симптоми и проблеми със студен старт. Последно време не се кара често.
Въпросът е - има ли какво да направя без намеса на майстори?
Въпросът е - има ли какво да направя без намеса на майстори?
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Е39 520i задавена?
Пробвай на скорост да запалиш и виж после дали ще се оправи. Това ако има ток на свещите и помпата бензиновата работи. Ако запали на скорост, ще имаш насока вече.
- Karlo
- младши ентусиаст
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Re: Е39 520i задавена?
drifty написа:Пробвай на скорост да запалиш и виж после дали ще се оправи. Това ако има ток на свещите и помпата бензиновата работи. Ако запали на скорост, ще имаш насока вече.
Не става и с бутане...
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Е39 520i задавена?
Гориво и ток има ли?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани