Датчика на външната температура показва +40 гадуса
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Датчика на външната температура показва +40 гадуса
Здравейте,
от 2 дена при температура на въздуха навън от 15-20 градуса, когато двигателя загрее вече показва външна температура 40 градуса, особено ако се пусне перката за охлаждане, външната температура расте много бързо - мисля, че духа топъл въздух на датчика. Температурата на двигателя е нормална, или поне така показва на таблото вътре. Т.е. излиза, че температурата на двигателя в свързана с термометъра на външния въздух. Това дали е само досадна безобидна грешка, или има нещо нередно в работата на двигателя? Помислих си - да не би антифриза да е намалял и по-бързо да загрява, сложих 1/2л. вода в резервоарчето и сега е малко по-добре, но пак външната температура, която показва расте и намалява странно. Дали причината е в количеството на антифриза?
от 2 дена при температура на въздуха навън от 15-20 градуса, когато двигателя загрее вече показва външна температура 40 градуса, особено ако се пусне перката за охлаждане, външната температура расте много бързо - мисля, че духа топъл въздух на датчика. Температурата на двигателя е нормална, или поне така показва на таблото вътре. Т.е. излиза, че температурата на двигателя в свързана с термометъра на външния въздух. Това дали е само досадна безобидна грешка, или има нещо нередно в работата на двигателя? Помислих си - да не би антифриза да е намалял и по-бързо да загрява, сложих 1/2л. вода в резервоарчето и сега е малко по-добре, но пак външната температура, която показва расте и намалява странно. Дали причината е в количеството на антифриза?
Според мен няма за какво да се притесняваш
Това, което си направил с антифриза е ненужно и няма нищо общо с така създадената ситуация.....просто датчикът за външна температура си е заживял свой собствен живот и толкоз
П.С.-имам наблюдение ,че почти всички марки и модели страдат от този ,не чак толкова голям проблем, е малко е дразнещ, ама голяма работа
Това, което си направил с антифриза е ненужно и няма нищо общо с така създадената ситуация.....просто датчикът за външна температура си е заживял свой собствен живот и толкоз
П.С.-имам наблюдение ,че почти всички марки и модели страдат от този ,не чак толкова голям проблем, е малко е дразнещ, ама голяма работа
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
смяна на датчика ... намира се на предния подкалник от страната на пътника. наведи се и ще го видиш - мисля даже че е обърнат към гумата, не по посока на движение
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Може да не се налага смяна а просто да се отскубнал от гнездото и да е влезнал вътре в двигателния отсек и наистина да се загрява от двигателя. Особено ако при студен двигател на контакт дава нормална температура ще да е нещо такова. Ако не е това чак тогава следва изваждане за нов.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани