BMW 525 TDS ниските обороти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
The Tiger написа:добре де,знам,че турбината се вкл. на 2200 оборота,но аз като тръгвам на 1-ва м/у 1000-1200 съска много приятно на 2-ра от 1100 до към 1300 пак си съска и на 3-та пак към 1200-1300 пак прави така и направо ми пълни душата та защо при тези обороти съска
да не да имам чип,та да ми се включва турбината по-рано при мой приятел на 525тдс е39 си сложи чип,и сега това дърпане при него не е от 2200-,а от 1700-1800 оборота нагоре.от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад
едвали съска на 1000-1200 оборота , че на първа с този въртяш момент си лепи това си е нормално, но едвали съска.
Чипа просто задържа повече да работи турбината всмисъл до повече обороти преди да изпъсне клапата а не по рано включване на турбината.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Мисля, че турбината също така включва по-рано, иначе откъде ще дойде по-големия въртящ момент, при още по-ниски обороти?BAYRON написа:Чипа просто задържа повече да работи турбината всмисъл до повече обороти преди да изпъсне клапата а не по рано включване на турбината.
Пичове, без да се обиждате, ама говорите абсолютни тъпотии, как този чип(софтуер) ще накара турбината да включва по-отрано и уестгейта й да разтоварва.........това с тая "клапа" е абсолютно механичен процес с една тъпа пружина и шлаух от нагнетателния "охлюв", който просто влиза във въпросния уестгейт и при надналягане превъзмогва пружината и толкова....Този клапан е свързан с вилка към "байпас-вратичката" на топлия "охлюв", тя може да се отвори и сама при надналягане на изгорелите газове...Бе то това е доста дълго и широко за обяснение, но в общи линии процеса е такъв
Когато сложиш чип единственото ,което правиш, е че даваш предварение на помпата и повече гориво просто обогатяване, нищо повече..за това и някой беше писал по-горе ,че автомобилът ПУШИ, ами това е съвсем нормално-просто има повече сажди, още повече, ако му е изхвърлен оксидатора(съвсем условно наречен катализатор при дизелите). Тааа какво се получава тогава ми ДВГ-то с чип има доста повече газове, поради по-горе написаното, тези газове "напъват" турбината повече, а тя точно на ТДС-са почва да свири като жътварска стомна.Та по този начин КПД-то на турбината и съответно на ДВГ-то се увеличава.Този процес най-ламерски обяснено е причината за доста по-голям въртящ момент, даже и в доста по-ниски обороти
Давайте сега, имам доста правописни грешки-поправете ги с червено.....ако нещо не ви кефи направо изтрийте поста ми......
Когато сложиш чип единственото ,което правиш, е че даваш предварение на помпата и повече гориво просто обогатяване, нищо повече..за това и някой беше писал по-горе ,че автомобилът ПУШИ, ами това е съвсем нормално-просто има повече сажди, още повече, ако му е изхвърлен оксидатора(съвсем условно наречен катализатор при дизелите). Тааа какво се получава тогава ми ДВГ-то с чип има доста повече газове, поради по-горе написаното, тези газове "напъват" турбината повече, а тя точно на ТДС-са почва да свири като жътварска стомна.Та по този начин КПД-то на турбината и съответно на ДВГ-то се увеличава.Този процес най-ламерски обяснено е причината за доста по-голям въртящ момент, даже и в доста по-ниски обороти
Давайте сега, имам доста правописни грешки-поправете ги с червено.....ако нещо не ви кефи направо изтрийте поста ми......
DTM..300Ci....Намери си пропуските на турбопътищата
П.С.-престанете да употребявата "турбината включва" тя работи още дори докато палите Щом има газове от изпускателния колектор, значи турбината се върти единствения случай да не се е "включила" е да е счупена Друг е въпроса кога се чувства наличието й.Защото това ваше "включване" означава ,че "турбалан" е превъзмогнала вакуума в смукателния колектор и е започнала да "надува".ТУЙ ТО
П.С.-престанете да употребявата "турбината включва" тя работи още дори докато палите Щом има газове от изпускателния колектор, значи турбината се върти единствения случай да не се е "включила" е да е счупена Друг е въпроса кога се чувства наличието й.Защото това ваше "включване" означава ,че "турбалан" е превъзмогнала вакуума в смукателния колектор и е започнала да "надува".ТУЙ ТО
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани