BMW 525 TDS ниските обороти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 17 Сеп 2005, 17:02

The Tiger написа:добре де,знам,че турбината се вкл. на 2200 оборота,но аз като тръгвам на 1-ва м/у 1000-1200 съска много приятно :lol: на 2-ра от 1100 до към 1300 пак си съска и на 3-та пак към 1200-1300 пак прави така и направо ми пълни душата 8) та защо при тези обороти съска :?:
да не да имам чип,та да ми се включва турбината по-рано :roll: при мой приятел на 525тдс е39 си сложи чип,и сега това дърпане при него не е от 2200-,а от 1700-1800 оборота нагоре.от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад

едвали съска на 1000-1200 оборота , че на първа с този въртяш момент си лепи това си е нормално, но едвали съска.
Чипа просто задържа повече да работи турбината всмисъл до повече обороти преди да изпъсне клапата а не по рано включване на турбината.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 17 Сеп 2005, 18:10

BAYRON написа:Чипа просто задържа повече да работи турбината всмисъл до повече обороти преди да изпъсне клапата а не по рано включване на турбината.
Мисля, че турбината също така включва по-рано, иначе откъде ще дойде по-големия въртящ момент, при още по-ниски обороти? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 18 Сеп 2005, 14:41

:shock: Пичове, без да се обиждате, ама говорите абсолютни тъпотии, как този чип(софтуер) ще накара турбината да включва по-отрано и уестгейта й да разтоварва.........това с тая "клапа" е абсолютно механичен процес с една тъпа пружина и шлаух от нагнетателния "охлюв", който просто влиза във въпросния уестгейт и при надналягане превъзмогва пружината и толкова....Този клапан е свързан с вилка към "байпас-вратичката" на топлия "охлюв", тя може да се отвори и сама при надналягане на изгорелите газове...Бе то това е доста дълго и широко за обяснение, но в общи линии процеса е такъв :idea:


Когато сложиш чип единственото ,което правиш, е че даваш предварение на помпата и повече гориво :arrow: просто обогатяване, нищо повече..за това и някой беше писал по-горе ,че автомобилът ПУШИ, ами това е съвсем нормално-просто има повече сажди, още повече, ако му е изхвърлен оксидатора(съвсем условно наречен катализатор при дизелите). Тааа какво се получава тогава :arrow: ми ДВГ-то с чип има доста повече газове, поради по-горе написаното, тези газове "напъват" турбината повече, а тя точно на ТДС-са почва да свири като жътварска стомна.Та по този начин КПД-то на турбината и съответно на ДВГ-то се увеличава.Този процес най-ламерски обяснено е причината за доста по-голям въртящ момент, даже и в доста по-ниски обороти :idea:

Давайте сега, имам доста правописни грешки-поправете ги с червено.....ако нещо не ви кефи направо изтрийте поста ми......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 18 Сеп 2005, 15:04

DTM..300Ci....Намери си пропуските на турбопътищата :idea:



П.С.-престанете да употребявата "турбината включва" тя работи още дори докато палите :idea: Щом има газове от изпускателния колектор, значи турбината се върти :idea: :arrow: единствения случай да не се е "включила" е да е счупена :idea: Друг е въпроса кога се чувства наличието й.Защото това ваше "включване" означава ,че "турбалан" е превъзмогнала вакуума в смукателния колектор и е започнала да "надува".ТУЙ ТО :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 20 Окт 2005, 19:51

МАЧКАТОР написа:....

:yes: БРАВО,по-добре не може да бъде обяснено :yes:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook