Технически данни и цени на Е39 и Е60

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от CheGevara » 28 Авг 2005, 19:08


Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Сеп 2005, 10:11

Леко уточнение относно Дино диаграмата за Е39 520i - това е с новия мотор М54 2171 кубика щото като видях едни 20 магарета в повече от мойте :shock: и се попритесних че съвсем ми е заминал мотора

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Апр 2007, 0:35

Къде са E60 540i & 550i?

Можеш ли да качиш данни?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Мнение от 7BREYTON » 14 Май 2007, 0:42

Последна промяна 7BREYTON на 11 Май 2010, 9:53, променена общо 1 път

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 30 Юни 2008, 15:00

95 Представяне на четвъртата генерация на5 серия (E39) Мотори: 2.0 литров 150 к.с., 2.5 литров 170 к.с., 2.8 литров 193 к.с. и 2.5 литров турбодизел с 143 к.с., предни и странични въздушни възглавници серия

3/96 Нови V8 мотори 3.5 литров 235 к.с. и 4.4 литров 286 к.с.

3/97 Представяне на новата генерация на комби модела touring

9/97 6 Еърбега серия

9/98 Нов 6-цилиндров дизел 530d с 184 к.с. и М5 с 5.0 литровV8 мотор и 400 к.с.

9/99 Система за стабилност DSC II опция, от 528i нагоре серия

2/00 3.0 литров турбодизел в 530i вече 193 к.с.

9/00 Фейслифт и нови 6-цилиндрови мотори: в 520i един 2.2 литров с 170 к.с., в 525i един 2.5 литров с 192 к.с., в 530i - 3.0 литров с 231 к.с.

7/03 Представяне на следващия модел при лимузината (5/04: touring)

Спорт или комфорт, често пъти това е въпросът. Петицата свързва двете “par excellence”
Последна промяна Bavarcho на 04 Юни 2012, 13:08, променена общо 1 път
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4699
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Мнение от Bavarcho » 25 Юли 2008, 18:20

Малко данн на англииски и руски


BMW 520 1998 мод год (м52в20)
данные производителя

Кузов, масса:
седан, 4-дверн., 5-местн.; масса снаряженная 1470 кг, полная 1995 кг.

Двигатель:
6-цил. рядный; (80x66 мм), 1991 см3; степень сжатия 11:1; 110 кВт (150 л.с.) при 5900 об/мин; 55.2 кВт/л (75.1 л.с./л); 190 Нм (19.4 кгм) при 3500 об/мин, бензин 95 (И).

Конструкция двигателя:
4 клапана на цил. V-обр. 39.5°; 2 верхн. распред. вала (цепь); головка и блок цил. из легк. сплава; 7-опорн. колен. вал; масло 6.5 л; электрон. сист. впрыска, MS 41.0. Батарея 70 Ач, генератор 90 A; жидкостн. охлаждение, объем 10.5 л.

Трансмиссия:
(задний привод). 5-ступенч. коробка передач: I. 4.23; II. 2.52; III. 1.66; IV. 1.22; V. 1; задн. ход 4.04; гл. передача 3.46.

Шасси:
несущий кузов с передним и задним подрамником; передняя и задняя независимые подвески, передний мост на сдвоенных рычагах и амортизационных стойках, тяги; сзади многорычажная подвеска с продольными, поперечными и диагональными рычагами, винтовые пружины спереди и сзади, телескоп. амортизаторы.

Ходовая часть:
диск. тормоза на всех колесах (вентилир. спереди), диам. передн. дисков 29.6 см, задних 29.8 см, AБС Bosch; стоян. тормоз на задние колеса; рулевой механизм "винт-гайка" с усилителем, топл. бак 70 л; шины 205/65 VR 15, обод 6.5 J.

Размеры:
база 283 см, колея 151.5/153 см, дорожн. просвет 12 см, диам. поворота 11.3 м, багажник 460 дм3, длина 477.5 см, ширина 180 см, высота 143 см.

Показатели:
Vмакс. (з-д) 220 км/ч, V при 1000 об/мин на 5-й передаче 34.2 км/ч; 0-100 км/ч 10.2 с; 1км с места 31.1 с; уд. масса 12.8 кг/кВт (9.4 кг/л.с.); расход EU 6.9/12.6 л/100 км.

Test in ams 09/1996
Gewicht 1496 kg
0 - 80 km/h 6,7 s
0 - 100 km/h 9,9 s
0 - 120 km/h 13,7 s
0 - 130 km/h - s
0 - 140 km/h 19,5 s
0 - 160 km/h 26,5 s
0 - 180 km/h - s
0 - 200 km/h - s
400 m, stehender Start - s
1 km, stehender Start 31,0 s
Vmax 220 km/h
100 - 0 km/h (kalt) 39,8 m
100 - 0 km/h (warm) 40,2 m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m - km/h
Slalom 36 m - km/h
ISO Ausweichtest - km/h
Testverbrauch 10,8 L/SB
Grundpreis 54.500 DM

Bemerkungen:
Bereifung: 205/65 R 15 V.

BMW 523i (м52в25)
данные производителя

523i с мех. коробкой передач
Кузов, масса:
седан, 4-дверн., 5-местн.; масса снаряженная 1475 кг, полная 1985 кг.
Двигатель:
6-цил. рядный; (84x75 мм), 2494 см3; степень сжатия 10.5:1; 125 кВт (170 л.с.) при 5500 об/мин; 50.1 кВт/л (68.1 л.с./л); 245 Нм (25 кгм) при 3500 об/мин, бензин 95 (И).
Конструкция двигателя:
4 клапана на цил. V-обр. 39.5°; 2 верхн. распред. вала (цепь); головка и блок цил. из легкого сплава; 7-опорн. колен. вал; масло 6.5 л; электрон. сист. впрыска Siemens MS 42.0. Батарея 70 Ач, генератор 80 A; жидкостн. охлаждение, объем 10.5 л.
Трансмиссия:
(задний привод). 5-ступенч. коробка передач: I. 4.23; II. 2.52; III. 1.66; IV. 1.22; V. 1; задн. ход 4.04; гл. передача 3.07.
Шасси:
несущий кузов с передним и задним подрамником; передняя и задняя независимые подвески, передний мост на сдвоенных рычагах и амортизационных стойках, тяги; сзади многорычажная подвеска с продольными, поперечными и диагональными рычагами, винтовые пружины спереди и сзади, телескоп. амортизаторы.
Ходовая часть:
диск. тормоза на всех колесах (вентилир. спереди), диам. передн. дисков 29.6 см, задних 29.8 см, AБС Bosch; стоян. тормоз на задние колеса; рулевой механизм "винт-гайка" с усилителем, топл. бак 70 л; шины 205/65 VR 15, обод 6.5 J.
Размеры:
база 283 см, колея 151.5/153 см, дорожн. просвет 12 см, диам. поворота 11.3 м, багажник 460 дм3, длина 477.5 см, ширина 180 см, высота 143 см.
Показатели:
Vмакс. (з-д) 228 км/ч, V при 1000 об/мин на 5-й передаче 37.6 км/ч; 0-100 км/ч 8.5 с; 1км с места 29.2 с; уд. масса 11.4 кг/кВт (8.3 кг/л.с.); расход EU 7.2/13.1 л/100 км.



Test in ams 06/1996
Gewicht 1493 kg
0 - 80 km/h - s
0 - 100 km/h 8,2 s
0 - 120 km/h - s
0 - 130 km/h - s
0 - 140 km/h 15,2 s
0 - 160 km/h 20,7 s
0 - 180 km/h - s
0 - 200 km/h - s
400 m, stehender Start - s
1 km, stehender Start 29,0 s
Vmax 228 km/h
100 - 0 km/h (kalt) - m
100 - 0 km/h (warm) - m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m - km/h
Slalom 36 m - km/h
ISO Ausweichtest - km/h
Testverbrauch 10,8 L/SB
Grundpreis 58.500 DM

Bemerkungen:
Bereifung: 205/65 R 15 V.

BMW 528iA E39 Limousine - 1996 (Serie)

Test in ams 09/1996

Gewicht 1595 kg
0 - 80 km/h 6,4 s
0 - 100 km/h 9,0 s
0 - 120 km/h 12,0 s
0 - 130 km/h - s
0 - 140 km/h - s
0 - 160 km/h 21,9 s
0 - 180 km/h - s
0 - 200 km/h - s
400 m, stehender Start - s
1 km, stehender Start 29,6 s
Vmax 234 km/h
100 - 0 km/h (kalt) 40,2 m
100 - 0 km/h (warm) 40,2 m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m - km/h
Slalom 36 m - km/h
ISO Ausweichtest - km/h
Testverbrauch 11,6 L/SB
Grundpreis 68.900 DM

Bemerkungen:
Bereifung: 225/60 R 15 W.

BMW 535 (м62в35)
данные производителя

535iA 1998 мод год
Кузов, масса:
седан, 4-дверн., 5-местн.; масса снаряженная 1610 кг, полная 2150 кг.
Двигатель:
8-цил. V-обр. 90° (84x78.9 мм), 3498 см3; степень сжатия 10:1; 180 кВт (245 л.с.) при 5800 об/мин; 51.5 кВт/л (70 л.с./л); 345 Нм (35.2 кгм) при 3800 об/мин, бензин 95 (И).
Конструкция двигателя:
4 клапана на цил. V-обр. 39.5°; 2x2 верхн. распред. вала (цепи); головка и блок цил. из легк. сплава; 5-опорн. колен. вал; масло 7.5 л; электрон. сист. впрыска Bosch Motronic M 7.2. Батарея 90 Ач, генератор 140 A; жидкостн. охлаждение, объем 12 л.
Трансмиссия:
(задний привод). 5-ступенч. коробка передач: I. 4.21; II. 2.49; III. 1.66; IV. 1.24; V. 1; задн. ход 3.85; гл. передача 2.93.
Шасси:
несущий кузов с передним и задним подрамником; передняя и задняя независимые подвески, передний мост на сдвоенных рычагах и амортизационных стойках, тяги; сзади многорычажная подвеска с продольными, поперечными и диагональными рычагами, винтовые пружины спереди и сзади, телескоп. амортизаторы.
Ходовая часть:
диск. тормоза на всех колесах (вентилир. спереди и сзади), диам. передн. дисков 32.4 см, задних 29.8 см, AБС Bosch; стоян. тормоз на задние колеса; рулевой механизм "винт-гайка" с усилителем, топл. бак 70 л; шины 225/55 WR 16, обод 7 J.
Размеры:
база 283 см, колея 151.5/153 см, дорожн. просвет 12 см, диам. поворота 11.3 м, багажник 460 дм3, длина 477.5 см, ширина 180 см, высота 143 см.
Показатели:
Vмакс. (з-д) 250 км/ч, V при 1000 об/мин на 5-й передаче 40.6 км/ч; 0-100 км/ч 6.9 с; 1км с места 27.1 с; уд. масса 8.9 кг/кВт (6.6 кг/л.с.); расход EU 8.5/16.9 л/100 км.


Test in ams Testjahrbuch 1997
Gewicht 1665 kg
0 - 80 km/h 5,4 s
0 - 100 km/h 7,5 s
0 - 120 km/h 10,4 s
0 - 130 km/h - s
0 - 140 km/h - s
0 - 160 km/h 17,8 s
0 - 180 km/h - s
0 - 200 km/h 30,8 s
400 m, stehender Start - s
1 km, stehender Start 27,8 s
Vmax 247 km/h
100 - 0 km/h (kalt) 38,2 m
100 - 0 km/h (warm) 40,6 m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m - km/h
Slalom 36 m - km/h
ISO Ausweichtest - km/h
Testverbrauch 13,2 L/SB
Grundpreis 77.900 DM

Bemerkungen:
Bereifung: 225/55 R 16 W (Pirelli P 6000).

540



Motorart V 8
Hubraum 4398 ccm
Aufladung Sauger
PS - UMin 286 PS - 5400/Min
Nm - UMin 440 Nm - 3600/Min
Motorlage/Antrieb Frontmotor/Heck
Gдnge/Schaltung 6/manuell

Test in ams 01/1999
Gewicht 1726 kg
0 - 80 km/h 4,6 s
0 - 100 km/h 6,4 s
0 - 120 km/h - s
0 - 140 km/h - s
0 - 160 km/h 15,0 s
0 - 180 km/h - s
0 - 200 km/h 24,2 s
1 km, stehender Start 26,1 s
Vmax 250 km/h
100 - 0 km/h (kalt) 40,1 m
100 - 0 km/h (warm) 40,4 m
Nordschleife - min
Hockenheim, kleiner Kurs - min
Querbeschleunigung - g
Slalom 18 m 60,6 km/h
Slalom 36 m - km/h
ISO Ausweichtest 124,9 km/h
Testverbrauch 13,2 L/SP
Grundpreis 98.200 DM

Bemerkungen:
Bereifung: 225/55 R 16 W (Conti Eco Contact CP).
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 17.04.2010
Пол: Мъж

Re: Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от BMW\-- » 25 Окт 2010, 19:31

Къде e E39 525tds ?

Можеш ли да качиш данни?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Sofia
Кара: e38 730d

Re: Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от badly_boy » 28 Окт 2010, 13:20

Не видях също и за 3.0 дизел 184 к.с. данни... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 3.07.2010
Пол: Мъж
Кара: в насрещното :)
Мечтае да кара: BMW 520i e39
Детайли за колата: черно бмв с черни джанти , затъмнена джамове,регестрация и фарове ! ;)

Re: Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от bmwporn » 22 Ное 2010, 15:42

Начало на производство: март 1996
Край на производство: май 2000
Вид купе: 4 врати / седан (E39)
Двигател
Тип двигател: L6
Разположение на двигателя: Отпред, надлъжно
Мощност (к.с.) 143
При (обороти в мин.): 4600
Работен обем (см3): 2498
Въртящ момент (Нм/Обороти): 280 / 2200
Принудително пълнене: intercooler
Максимална скорост (км/ч): 211
Ускорение до 100 км/ч (сек.): 10
Вид Гориво: Дизел
Разход на гориво в смесен цикъл (литра на 100 км.): 8.3
Разход на гориво в градски цикъл (литра на 100 км.): 12
Разход на гориво в извънградски цикъл (литра на 100 км.): 6.3
Брой клапани на цилиндър: 2
Газоразпределителна система: ohc
Горивна система: Моноинжекцион
Диаметър на цилиндъра (мм): 80
Ход на буталото(мм): 83
Вредни CO2 емисии (г/км): 220
Степен на сгъстяване: 22
Задвижване
Вид задвижване: Задни колела
Tрансмисия
Скоростна кутия: Ръчна
Брой предавки: 5
Спирачна система
Отпред: Дискове вентилирани , 296 мм
Отзад: Дискове, 298 мм
Габарити
Дължина (мм): 4780
Широчина (мм): 1800
Височина (мм): 1440
Междуосие (мм): 2830
Предна следа (мм): 1520
Задна следа (мм): 1530
Други
Брой места: 5
Размер гуми: 205/65VR15
Собствено тегло (кг): 1485
Максимално допустима маса (кг): 2020
Обем багажник (литри): 460
Обем резервоар (литри): 70
Диаметър на завиване (метри): 11
Аз падам на колене само пред БМВ ... !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от Alexch » 06 Юли 2011, 14:06

Колеги, мъчи ме следният въпрос: :mhihi:
Собственото тегло на автомобила, което е посочено в спецификациите, предполагам е тегло на базов модел без екстрите (с ръчна скоростна кутия и без климатик)?! Тогава, колко горе-долу е теглото на Е39 с климатроник, шибедах, ел. стъкла и там другите обичайни екстри?
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 27.04.2007
Мечтае да кара: на Marina Bay Street Circuit

Re: Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от shumisho » 19 Авг 2011, 9:04

Alexch написа:Колеги, мъчи ме следният въпрос: :mhihi:
Собственото тегло на автомобила, което е посочено в спецификациите, предполагам е тегло на базов модел без екстрите (с ръчна скоростна кутия и без климатик)?! Тогава, колко горе-долу е теглото на Е39 с климатроник, шибедах, ел. стъкла и там другите обичайни екстри?


е39 м54б25 1530 кг с нови дискове 324мм, 20л. бензин и без ел. седалки, монитори и навигации ;)
ПП: Опа, и с мен....70кг...значи около 1500 без мен и с пълен резервоар ;)

ПП2: Дано съм бил полезен... Ако е спам, няма да се разсърдя :)

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Технически данни и цени на Е39 и Е60

Мнение от boksioraE39 » 08 Дек 2013, 18:19

Alexch написа:Колеги, мъчи ме следният въпрос: :mhihi:
Собственото тегло на автомобила, което е посочено в спецификациите, предполагам е тегло на базов модел без екстрите (с ръчна скоростна кутия и без климатик)?! Тогава, колко горе-долу е теглото на Е39 с климатроник, шибедах, ел. стъкла и там другите обичайни екстри?


E39 530d 1680kg.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook