Проблем с блока на масления филтър ПОМОЩ!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
кв. Гевгелийски бл.1 ул Бачево и ул Попчево.
Блока е много дълъг, няма как да го сбъркаш. моргата е в подземниа паркинг в края на блока
http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=9fd1f ... x=30&iy=58
Блока е много дълъг, няма как да го сбъркаш. моргата е в подземниа паркинг в края на блока
http://www.bgmaps.com/map.asp?sid=9fd1f ... x=30&iy=58
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
BatkatA написа:Незнам дали те могат да се набият наново или просто целия блок трябва да се смени ...
///
на е 39 незнам как са но по принцип тези тапи се вадят малко гадно и се сменят с нови които се подмазват с силикон
ч тапа е от 1 до 10 кинта горе долу с смяната някаде ще ти излезне към 30 златни левчета
пп ако се замажат с течен метал става също
ч тапа е от 1 до 10 кинта горе долу с смяната някаде ще ти излезне към 30 златни левчета
пп ако се замажат с течен метал става също
0889429419
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани