Ремонт на фарове HELLA-Е39 снимки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Ремонт на фарове HELLA-Е39 снимки
Моля за помощ как процедирам за да сменя счупените щипки които държат вътре регулирането на фаровете!
Мъча се от къде да тръгна,ама нъц да не счупя нещо!
Моля спешно трябва да ги сменя!
Давайте акъл!


Мъча се от къде да тръгна,ама нъц да не счупя нещо!
Моля спешно трябва да ги сменя!
Давайте акъл!



Последна промяна cucko на 09 Юни 2010, 14:28, променена общо 1 път
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
Развиваш болченцата на машинката за регулиране и рефлектора излиза от кутията на фара.Вкарваш ябълките в гнездата и после ги прибираш като ги навиваш.После малко трудно се навива второто болтче на машинката,но не е невъзможно а и не е проблем да я оставиш с по едно болтче 

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
Да бе,верно че бели не продават по оторизираните сервизи,все са розови.Тези да не са нещо китайско? Я кажи наистина колко пари ги взе и от къде?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
Аз розови си купих. 64 кинта и то от неоторизиран дилър.
- rosssii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320
- Мечтае да кара: М5
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
значи ако всичките крачета за счупени (2бр.) то се даржи само на машинката за регулиране на фара а тя се сваля като се заварти оста на моторчето с клещи на 90 градоса и после се слага по същия начин.никакви болчета всичко е до цаката и успех.а има човек от форума които продава комплекти по 47 лева и са алуминиеви
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
rosssii написа:значи ако всичките крачета за счупени (2бр.) то се даржи само на машинката за регулиране на фара а тя се сваля като се заварти оста на моторчето с клещи на 90 градоса и после се слага по същия начин.никакви болчета всичко е до цаката и успех.а има човек от форума които продава комплекти по 47 лева и са алуминиеви
Само дето тези алуминиевите са за фейс лифтовия фар и са 47 лв за брой

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
Купих ги от колегата laviatan 22 лв. комплект за един фар
Като цяло изглеждат хубави!
Все пак не е като да карате със счупени които ще видите на снимките!
Общо взето и на тези ще им дойде време когато остареят ще почнат да се ронят но като ми трябват спешно фарове реших да направя ремонт по най-бързия начин че ще пътувам и извън Бг. затова ми трябва хубаво светене!
По-нагоре колегата който каза че трябва да се развият болчетата ме накара да размишлявам как да ги развия...взех че се сетих че тази пластмаска която е закрепена по остта на машинката е за тази цел!(по-надолу ще ви покажа)
Сваляте фара който се закрепва с 2 горни и 2 долни болтове!Откачате всички букси,включително и на мигача и започвате да издърпвате фара от страна на бъбреците и с помоща на другата ръка откопчавате блендата която е защипана в другия край при мигача!
Фара е свален и е готов за разглобяване!Откопчавате щипките му като внимавате да не ги счупите(3 отгоре 3 отдолу и 1 отстрани)
До тук фара е разделен на 2 части!
Започвате да сваляте бласта и стойката му!


След това сваляте крушката на дългата светлина!

Сваляте маншона му!

Откопчавате със завъртане при късата крушка на фара!

Също махате маншона му!

След това взимате клещи и внимателно завъртате пластмасовия държач към машинката(тук за вместо да развивам болтчета при което е труден достъпа му просто завъртам тази пластмаса както при крушките!)


Ето вече разделяме на още една част и тук можете да видите че имам свупени 2 щипки за регулиране на фара!

А ето за кой пластмасов държач развъртах!И колегата който спомена за болтчетата му!


Започваме да махаме счупените!

Като въртим на обратно на часовниковата стрелка!

Сложихме вече новите!Използвах малко грес за да може болтовете да направят резба по пластмасата,а на главите ги намокрих с малко слюнка!

Слагаме рефлектора на мястото му и закопчаваме пластмасовия държач!


И внимателно защипваме рефлектора за да може главата да влезе в гнездото си!
Слагате стъплото и защипвате!
Извършвате поставяне на бласта със стойката,маншоните и сте готови да го върнете на мястото си!
Отивате на реглаж и карате като ден с кеф!


Като цяло изглеждат хубави!
Все пак не е като да карате със счупени които ще видите на снимките!
Общо взето и на тези ще им дойде време когато остареят ще почнат да се ронят но като ми трябват спешно фарове реших да направя ремонт по най-бързия начин че ще пътувам и извън Бг. затова ми трябва хубаво светене!
По-нагоре колегата който каза че трябва да се развият болчетата ме накара да размишлявам как да ги развия...взех че се сетих че тази пластмаска която е закрепена по остта на машинката е за тази цел!(по-надолу ще ви покажа)
Сваляте фара който се закрепва с 2 горни и 2 долни болтове!Откачате всички букси,включително и на мигача и започвате да издърпвате фара от страна на бъбреците и с помоща на другата ръка откопчавате блендата която е защипана в другия край при мигача!
Фара е свален и е готов за разглобяване!Откопчавате щипките му като внимавате да не ги счупите(3 отгоре 3 отдолу и 1 отстрани)
До тук фара е разделен на 2 части!
Започвате да сваляте бласта и стойката му!


След това сваляте крушката на дългата светлина!

Сваляте маншона му!

Откопчавате със завъртане при късата крушка на фара!

Също махате маншона му!

След това взимате клещи и внимателно завъртате пластмасовия държач към машинката(тук за вместо да развивам болтчета при което е труден достъпа му просто завъртам тази пластмаса както при крушките!)


Ето вече разделяме на още една част и тук можете да видите че имам свупени 2 щипки за регулиране на фара!

А ето за кой пластмасов държач развъртах!И колегата който спомена за болтчетата му!


Започваме да махаме счупените!

Като въртим на обратно на часовниковата стрелка!

Сложихме вече новите!Използвах малко грес за да може болтовете да направят резба по пластмасата,а на главите ги намокрих с малко слюнка!

Слагаме рефлектора на мястото му и закопчаваме пластмасовия държач!


И внимателно защипваме рефлектора за да може главата да влезе в гнездото си!
Слагате стъплото и защипвате!
Извършвате поставяне на бласта със стойката,маншоните и сте готови да го върнете на мястото си!
Отивате на реглаж и карате като ден с кеф!

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39 снимки
Браво
И на мен ми беше много чудно как са го измислили това разглобяването на рефлектора и за това развих направо болтченцата на машинката на реголажа на фара.Но и сякаш на моя фар беше малко по различно
Сменях ги тези врътки преди една година и не си спомням вече.А и моя нямаше нито ксенон нито лупа...сега вече има де ама това е друга бира
Браво колега,добро обяснение 




Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39
cucko написа:... реших да направя ремонт по най-бързия начин...
И не си спести труда да го опишеш по най-добрия начин ...

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39 снимки
Браво колега.
Без този незаменим естествен лубрикант нищо не "влява". 



cucko написа:... а на главите ги намокрих с малко слюнка!


- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39 снимки
Тамата си е за полезни 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- SCRAPY
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 11.10.2007
- Местоположение: Shumen
- Кара: 330xd 2011
Re: Ремонт на фарове HELLA-Е39 снимки
Колега, всичко което си описал е чудесно, само че аз нищо не можах да направя след като свалих фаровете - просто стъклата са като заварени не искат да се махат. Залепени са и не мога да ги отворя. Някой има ли идея какво може да се направи. Колата е новия фейс след 2001 ако това има значение.
shu
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани