Вентилатора прави каквото си иска ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Вентилатора прави каквото си иска ...
Тъй като по чуждите форуми се среща много често искам да споделя тук решението на един проблем, който е много неприятен (питайте Dr.Schnaps
) особено през големите горещини и големите студове.
Проблем:
Вентилатора на парното/климатика си променя скоростта независимо от температурите. Понякога спира и след около 30 мин. тръгва отново. При работа на пълни обороти спира след 20 сек. и не реагира много време след това. Климатика (компресор, изпарител) както и парното си работят без проблем.
Решение:
Проблема се крие за съжаление пак в електрониката. Развален е един подобно на таралеж уред който на немски се казва "Gebläse Endstufe" (Вентилаторен ограничител). Намира се отдясно на конзолата зад радиото/CD-то. За да стигнете до него, се преместете от дясната страна на шофьора. Отстрани на конзолата има едно покритие с цвета на тапицерията, което се държи на 1 болт близо до краката на пътника. След като го развиете, измъкнете покритието в посока на задните седалки. Не е нужно да се маха жабката (но ако имате желание, го направете). След това бръкнете зад пластмасовата тръба на климатика и ще напипате един щепсел, който е точно този на таралежа. Измъкнете го и ВНИМАНИЕ: от долната страна таралежа е хванат с една пластина. Просто я натиснете надолу и дърпайте навън. Той се държи само на нея, която служи за контра. Не се лъжете по дупките за болтове по него - не е закрепен с такива. Новия се пъха докато пластината щтракне. Нов струва 55 EUR, и решава всички проблеми с вентилатора! На схемата е под номер 3!

Проблем:
Вентилатора на парното/климатика си променя скоростта независимо от температурите. Понякога спира и след около 30 мин. тръгва отново. При работа на пълни обороти спира след 20 сек. и не реагира много време след това. Климатика (компресор, изпарител) както и парното си работят без проблем.
Решение:
Проблема се крие за съжаление пак в електрониката. Развален е един подобно на таралеж уред който на немски се казва "Gebläse Endstufe" (Вентилаторен ограничител). Намира се отдясно на конзолата зад радиото/CD-то. За да стигнете до него, се преместете от дясната страна на шофьора. Отстрани на конзолата има едно покритие с цвета на тапицерията, което се държи на 1 болт близо до краката на пътника. След като го развиете, измъкнете покритието в посока на задните седалки. Не е нужно да се маха жабката (но ако имате желание, го направете). След това бръкнете зад пластмасовата тръба на климатика и ще напипате един щепсел, който е точно този на таралежа. Измъкнете го и ВНИМАНИЕ: от долната страна таралежа е хванат с една пластина. Просто я натиснете надолу и дърпайте навън. Той се държи само на нея, която служи за контра. Не се лъжете по дупките за болтове по него - не е закрепен с такива. Новия се пъха докато пластината щтракне. Нов струва 55 EUR, и решава всички проблеми с вентилатора! На схемата е под номер 3!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Hex написа:Леле, добре че я изкара, че се чудих защо така се получава при нашата е39-ка. Сложете я в "Детски болести при Е39 ... и за каращите дизел!!!"
Готово!

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани