Въпрос за циркулационна помпа?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Въпрос за циркулационна помпа?
Колеги, на последната диагностика, ми казаха че дава грешка в отоплителната система, "Right warm circuit error". Майстора ми каза че най вероятно става въпрос за електричеката помпа, която е с двата клапана за парното - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18 - ето за това става въпрос под номер 1 на схемата.
Въпросите ми са: как мога да разбера дали наистина не работи тази помпа, и дали само клапаните са се прецакали и понеже ми се вижда доста скъпа нова, и предполагам няма реплика (неоригинална) подлежи ли на рециклиране и ремонт.
Благодаря за всички компетентни отговори предварително.
Въпросите ми са: как мога да разбера дали наистина не работи тази помпа, и дали само клапаните са се прецакали и понеже ми се вижда доста скъпа нова, и предполагам няма реплика (неоригинална) подлежи ли на рециклиране и ремонт.
Благодаря за всички компетентни отговори предварително.

- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
като загрее голата на 90 градуса (или повече
) изгаси, върни на контакт (тррррр так так) пусни си парното на средните духалки примерно и гледай дали духа топло, ако от дясно спре да духа след някоя минута,а от ляво продължава значи не върти вода в десния кръг.

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега, ако не ти работи тази помпа, при престой на угасен двигател виж дали функционира бутона REST, т.е дали след като угасиш двигателя и той е топъл и натиснеш бутона дали почва да духа топло, ако работи помпата трябва да духа доста време топло, ако не работи духа топло в началото и за секунди истива. Поне при мен беше така успех!
ПП: След като натиснеш REST, вдигни капака и се заслушай помпата се чува като работи!
ПП: След като натиснеш REST, вдигни капака и се заслушай помпата се чува като работи!
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
spacepl написа:като загрее голата на 90 градуса (или повече) изгаси, върни на контакт (тррррр так так) пусни си парното на средните духалки примерно и гледай дали духа топло, ако от дясно спре да духа след някоя минута,а от ляво продължава значи не върти вода в десния кръг.
Колега,на мен точно десния кръг не ми върти и цяла зима карах с парно само от ляво ! Подлежи ли на ремонт тая пуштина? Иначе като съм на място си ми духа топло ,няма проблем....ама само от ляво...в дясно винаги е студено

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ми да ти кажа честно, незнам дали се ремонтира, ама можеш да си издебнеш някой новобранец в продава и да я вземеш на добра цена
без да му обесняваш много-много

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
А някой запознат ли е на каква цена вървят тези помпи ( не в оторизиран сервиз) да знам за какво да се боря с някои в "продава" 

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
spacepl написа:ми да ти кажа честно, незнам дали се ремонтира, ама можеш да си издебнеш някой новобранец в продава и да я вземеш на добра ценабез да му обесняваш много-много
Хахахаха тва ми хареса, но така се прави между другото

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
im0tep написа:А някой запознат ли е на каква цена вървят тези помпи ( не в оторизиран сервиз) да знам за какво да се боря с някои в "продава"
ми има доста хора които определят цената според вида/тежеста/сложността на детайла, ама почни от 50-60


ПС: линка да е без снимка

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
И новата и тя ако не работи...
Смеееххх
Аз все си мисля,че трябва да подлежи на ремонт тая помпа...нали бачка по електронен път?


Аз все си мисля,че трябва да подлежи на ремонт тая помпа...нали бачка по електронен път?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
със частите втора употреба винаги имама момент на изненада
според мен проблема е точно в електромагнитния клапан, не съм оглеждал помпата детайлно, но мисля че помпата е една и чрез клапаните се определя на къде да отива водата.

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
spacepl написа:като загрее голата на 90 градуса (или повече) изгаси, върни на контакт (тррррр так так) пусни си парното на средните духалки примерно и гледай дали духа топло, ако от дясно спре да духа след някоя минута,а от ляво продължава значи не върти вода в десния кръг.
Ще го пробвам това.

**Novobraneca написа:Колега, ако не ти работи тази помпа, при престой на угасен двигател виж дали функционира бутона REST, т.е дали след като угасиш двигателя и той е топъл и натиснеш бутона дали почва да духа топло, ако работи помпата трябва да духа доста време топло, ако не работи духа топло в началото и за секунди истива. Поне при мен беше така успех!
ПП: След като натиснеш REST, вдигни капака и се заслушай помпата се чува като работи!
Наистина духа около минута топло (няма и толкова) и почва студено. Веднъж опитах точно това което казваш, пуснах REST-a, отворих капака и слушах, ама нищо не се чуваше.... всъщност само чух, че капачката ми на радиатора църка, та я смених

Значи май наистина помпата е за смяна, и клапаните и те покрай нея, сега само остава някой да каже подлежи ли на рециклиране.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
spacepl написа:колега, виж бушона за помпата ако съвсем не вибрира, а тя вибрира малко
Виж за това не се бях сетил колега, търсих из форума, а и не само нашия, но така и не открих кой от всички бушони е за помпата. Всъщност намерих само на руски описание на бушоните, но не пише кой е за помпата, има едни бушони - "стояночное отопление" - ноемера 23, 46, 47, но дали са това


27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани