Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колега , колата изглежда добре , но за почти толкова пари може да се намери Е60 или Е90 помисли си добре преди да я платиш. Имам познат който преди 3г. купи подобно Е39 за около 11к само , че ръчка. Сега иска да го продава защото доста е старичка вече колата и започват да се обаждат някой работи та се чуди дали ще може да му вземе 6к. Е60 съм карал и съм се возил , по стабилна по тиха и по бърза е от Е39. Не забравяй , че Е39 е концепция на 21г. 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:Е60 съм карал и съм се возил , по стабилна по тиха и по бърза е от Е39.
И много по-грозна също



- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
In_Memoriam написа:dak написа:Е60 съм карал и съм се возил , по стабилна по тиха и по бърза е от Е39.
И много по-грозна същоЗа стабилност и бързина чакай от стокова кола
Извинявам се за off-а но не се сдържах , Е60 да е по грозна от Е39 !?!? това можеш да го кажеш ако си се качвал в някакви тоталки Е60-ки ... както и да е , това си твое мнение. В предния си пост исках да кажа , че купувайки Е39 за 10К+ не е добра инвестиция , модела си е доста дърт вече (не ме разбирай погрешно , аз много си харесвам колата и с кеф си я поддържам но не съм сляп все пак) , а относно стокова кола ... ми те 99% от хората карат стоковици


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Не е само мое мнение. В нета има публикувани достатъчно статистики какво смятат потребителите за колите от ерата на Бенгъл, може да се поинтересуваш. И ти не ме разбирай погрешно, но някои хора може просто повече да харесват предходния модел от серията поради ред причини, различни от финансови и думата "инвестиция" не е фактор. Иначе Е60 също не е особено добър избор за инвестиция като гледам какво се случва с цените им
Лампата ако много мига означава, че е време за по-читави гуми, а не че колата е самолет. Моята не мига често ама пък редовно правя изненади на разни печки 



- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Z3Ro* написа:Да, изглежда добре колата, но с това "wood trim" при справката по ВИН, която колегата е дал, означава, че лаисните вътре в купето са сменени. Отделно при цена 10к, с лоши гуми и без обслужване, тази кола ще подмине 12к лесно, да не кажа, че 14к са малко - ако се вземат зимни гуми и джанти, и се прибави обслужването на мотора и кутията...
Знаех си ,че като пропуснах да напиша как прилежно съм я обслужил от-до ще удара камък

За сметка на това пък, няма нито една друга,която да не е обслужена .

И ако имаше 39-ки с М-пакет в прилично състояние и набор екстри у чужбинско за по 2500-3000 евра ...щях да домъкна още 2-3

- thefastest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 15.04.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.5xi
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=f7um0m Не знам дали е обсъждана колата но ако може някой да изкаже мнение за въпросната кола, ще съм блатодарен

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
thefastest написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471191567797276&slink=f7um0m Не знам дали е обсъждана колата но ако може някой да изкаже мнение за въпросната кола, ще съм блатодарен
Изгнила отдолу и е за маховик!
Колеги, аз се разочаровам всеки ден. Само кошници...
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
In_Memoriam написа: Лампата ако много мига означава, че е време за по-читави гуми, а не че колата е самолет. Моята не мига често ама пък редовно правя изненади на разни печки
Гумите ако не се лъжа бяха на година и нещо , марката беше Бриджстоун , човека има средства



thefastest написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471191567797276&slink=f7um0m Не знам дали е обсъждана колата но ако може някой да изкаже мнение за въпросната кола, ще съм блатодарен
Предния номер е подвит и липсва дясната пръскалка на фара , от долу (дясно) висят някакви кори (най вероятно и претърпяла леко ПТП

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:In_Memoriam написа: Лампата ако много мига означава, че е време за по-читави гуми, а не че колата е самолет. Моята не мига често ама пък редовно правя изненади на разни печки
Гумите ако не се лъжа бяха на година и нещо , марката беше Бриджстоун , човека има средстваколата върви доста , като и гледам километража се плаша мисля че е някъде около 270 кс. На четвърта мига лампата само на определени места където асфалта е по мазен. Е60-ката си по мислена от Е39 , след като се интересуваш знаеш и за разликите в шасито и за всичко останало . От там идва и по доброто поведение като цяло. Много хора не харесват интериора на Е60 но тук много зависи от оборудването
А всеки има право да харесва каквото си иска. Нормално всяка по нова кола да създава повече грижи заради повечето екстри
има повече електроника и по сложни и капризни системи заради еконормите. То затова има хора дето още си карат ладите , там няка какво да се повреди просто.
Ако е възможно да не изказваме просто предположения и мечти, а да говорим с реални факти.
The aerodynamically designed body and features of the E39 gave the 528i and 540i, 0.28 and 0.31 drag coefficients respectively. Torsional rigidity was also increased over the E34, by 40 percent. The chassis was so stiff that the rigidity was unchanged for the E60 model. This added stiffness allows the suspension to work with more accuracy. It also allows total engineering of ride quality through the suspension; rather than in combination with body flex.
Аз имам други наблюдения колко е измислена Е60, по-точно М5-цата и още по-точно кутията й и разни други възли от конструкцията, но това е тема на друг разговор. Щом си впечатлен от 270 коня дизел нямам какво да допълня


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
"E39 could handle and ride so well because of several reasons. Firstly, its chassis was made immensely strong - 80 percent stiffer in torsion than its predecessor! Тhis was by far the stiffest car then. So stiff that BMW found it unnecessary to raise chassis rigidity anymore in the subsequent E60."
Ей го цифром и словом за прословутото Е60 шаси
http://blogs.youwheel.com/2014/04/25/ca ... sive-list/
С две думи - Е39 почти 2 пъти и половина по-устойчина на усукване от Е36 М3. А Е60 понеже е "много по-мислена" е само 200нютона на градус по-утойчива (ъъъ... под 1%)
Смех. Поне има доволно пластмаса 
Ей го цифром и словом за прословутото Е60 шаси

http://blogs.youwheel.com/2014/04/25/ca ... sive-list/
С две думи - Е39 почти 2 пъти и половина по-устойчина на усукване от Е36 М3. А Е60 понеже е "много по-мислена" е само 200нютона на градус по-утойчива (ъъъ... под 1%)


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колега , може да са само 200 нм но като добавим и конструкцията на бумбетата където ляга опората на амортисьорите плюс разпънката и нещата си идват доста на място и доста се усещат тези неща при каране ! За пластмасата съм съгласен но пак зависи от оборудването и какво от това че има пласмаса , за сметка на това по купето се използва алуминии което според мен е плюс. Все пак не може да тежи колата 2т. Не мога да разбера защо ме нападате. По вашата логика Ф10 е още по голям боклук ... 

Последна промяна dak на 22 Авг 2016, 23:30, променена общо 2 пъти
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:Колега , може да са само 200 нм но като добавим и конструкцията на бумбетата където ляга опората на амортисьорите плюс разпънката и нещата си идват доста на място и доста се усещат тези неща при каране ! За пластмасата съм съгласен но пак зависи от оборудването и какво от това че има пласмаса , за сметка на това по купето се използва алуминии което според мен е плюс. Все пак не може да тежи колата 2т. Не мога да разбера защо ме нападате. По вашата логика Ф10 е още по голям боклук ...
Бъркаш дименсиите ли или така ми се струва?

Каква е конструкцията на бомбетата, ама така инженерно го обясни, че да се разберем. Коя Е39-ка тежи два тона?
Аз нямам нищо против F10, просто щото не е бенгълче


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
In_Memoriam написа:dak написа:In_Memoriam написа: Лампата ако много мига означава, че е време за по-читави гуми, а не че колата е самолет. Моята не мига често ама пък редовно правя изненади на разни печки
Гумите ако не се лъжа бяха на година и нещо , марката беше Бриджстоун , човека има средстваколата върви доста , като и гледам километража се плаша мисля че е някъде около 270 кс. На четвърта мига лампата само на определени места където асфалта е по мазен. Е60-ката си по мислена от Е39 , след като се интересуваш знаеш и за разликите в шасито и за всичко останало . От там идва и по доброто поведение като цяло. Много хора не харесват интериора на Е60 но тук много зависи от оборудването
А всеки има право да харесва каквото си иска. Нормално всяка по нова кола да създава повече грижи заради повечето екстри
има повече електроника и по сложни и капризни системи заради еконормите. То затова има хора дето още си карат ладите , там няка какво да се повреди просто.
Ако е възможно да не изказваме просто предположения и мечти, а да говорим с реални факти.
The aerodynamically designed body and features of the E39 gave the 528i and 540i, 0.28 and 0.31 drag coefficients respectively. Torsional rigidity was also increased over the E34, by 40 percent. The chassis was so stiff that the rigidity was unchanged for the E60 model. This added stiffness allows the suspension to work with more accuracy. It also allows total engineering of ride quality through the suspension; rather than in combination with body flex.
Аз имам други наблюдения колко е измислена Е60, по-точно М5-цата и още по-точно кутията й и разни други възли от конструкцията, но това е тема на друг разговор. Щом си впечатлен от 270 коня дизел нямам какво да допълня
Глупости колега , не че съм впечатлен , казах че колата си върви доволно добре , много повече от повечето коли и става 270 кс. с един елементарен ремап без допълнителни инвестиции. Просто го сравнявам с Е39 530д .
Знам какво е истински бърза кола , не съм на 15г.
Nickelback написа:dak написа:Колега , може да са само 200 нм но като добавим и конструкцията на бумбетата където ляга опората на амортисьорите плюс разпънката и нещата си идват доста на място и доста се усещат тези неща при каране ! За пластмасата съм съгласен но пак зависи от оборудването и какво от това че има пласмаса , за сметка на това по купето се използва алуминии което според мен е плюс. Все пак не може да тежи колата 2т. Не мога да разбера защо ме нападате. По вашата логика Ф10 е още по голям боклук ...
Бъркаш дименсиите ли или така ми се струва?![]()
Каква е конструкцията на бомбетата, ама така инженерно го обясни, че да се разберем. Коя Е39-ка тежи два тона?
Аз нямам нищо против F10, просто щото не е бенгълчеНе знам дали е боклук. И Е60 не знам дали е боклук, просто не ме кефи визуално, а и както се оказва не блести по поведение спрямо Е39


То се вижда , оребрени са и не съм сигурен дали не бяха алуминиеви ! Никъде не съм казал че е39 тежи 2т. казах , че в е60 се използват по леки материали за да олекоти купето а не стане 2т.
Последна промяна dak на 22 Авг 2016, 23:41, променена общо 1 път
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:То се вижда , оребрени са !

И все пак не мисля, че има коренно различно поведение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани