Виско или ел. перка е по-добре ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Незнам...така усещам....
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Чисто ново виско, оригинално, за 540-ката, първите 20 секунди вие като някой койот, после грам не се чува
Досега винаги съм го чувал първите 2-3 секунди, ама това, чисто новото, вие поне 20. Някой друг може ли да сподели как е при него

Досега винаги съм го чувал първите 2-3 секунди, ама това, чисто новото, вие поне 20. Някой друг може ли да сподели как е при него

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
zAcK написа:Чисто ново виско, оригинално, за 540-ката, първите 20 секунди вие като някой койот, после грам не се чува![]()
Досега винаги съм го чувал първите 2-3 секунди, ама това, чисто новото, вие поне 20. Някой друг може ли да сподели как е при него
при мен (на 528и) си се чува доста често, бях писал преди време в една от другите теми (за V12-ките


иначе разлика във вървежа, не ми е направило впечатление да има.

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
zAcK написа:Чисто ново виско, оригинално, за 540-ката, първите 20 секунди вие като някой койот, после грам не се чува![]()
Досега винаги съм го чувал първите 2-3 секунди, ама това, чисто новото, вие поне 20. Някой друг може ли да сподели как е при него
Със сигурност е повече от 2-3 секунди, но май не са 20. Брой ги 10 за статистиката. И не е чисто ново.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
При мен ако тръгна веднага на студен мотор си го чувам поне 2-3мин. Лятото в голямите жеги само в задръстванията.
- iskamdatikaja
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: каруца
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
chris71ano написа:Наскоро си говорихме с един приятел автомонтьор-ралиджиячовек разбиращ от коли накратко и ми каза че виското сериозно отнема от мощността на двигателя... дори повече от климатик. Та се замислям дали да не си преправя колата с ел. перка. Какви са предимствата и недостатъците при едно сравнение между виско и ел.
Карай си с перка и виско и не се занимавай с глупости



- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
Защо толкова плюете ел. перката не знам, аз само с позитиви съм останал към ел.перката
Сега някой ще ми изскочи с изречението "ти знаеш ли какви коли излизат с виско", ми не мисля да си губя времето да търся а Вие щом знаете е по просто да ги напишете и да спрете с нареждането към хората които са за ел. перка!!!
Няма силя която да ме убеди, че виското не товари двигателя, просто защото е още една маса което трябва да се задвижи (завърти)
Дали ще си махна виското - не, защото така са решили от БМВ, дали ще си махна на някоя от другите ми коли ел. перката и да си сложа виско - не, пак защото така са решили съответните производители
Кое е по добре - за мен лично е без значение, стига всичко да е изрядно и да работи както е замислено!!!
Сега някой ще ми изскочи с изречението "ти знаеш ли какви коли излизат с виско", ми не мисля да си губя времето да търся а Вие щом знаете е по просто да ги напишете и да спрете с нареждането към хората които са за ел. перка!!!
Няма силя която да ме убеди, че виското не товари двигателя, просто защото е още една маса което трябва да се задвижи (завърти)
Дали ще си махна виското - не, защото така са решили от БМВ, дали ще си махна на някоя от другите ми коли ел. перката и да си сложа виско - не, пак защото така са решили съответните производители

Кое е по добре - за мен лично е без значение, стига всичко да е изрядно и да работи както е замислено!!!

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Виско или ел. перка е по-добре ...
не е токова просто колкто изглежда всичко с това виско
не случаино го ползват от БМВ от 300 години..
то е много по чувствително и охлажда и поддържа някакви температурни граници постоянно. нищо не се завърта принудително защото то си се върти почти без никакво усилие увлечено от мотора и в това време си охлажда без дори да товари мотора.. когато се стегне за малко това отново не прави кой знае какъв товар..
Ел. перката е много по късна реакция на загрявнето на мотора както и много по голям товар за алтернатора които стяга много повече от така страшното виско..
но всеки си знае какво иска д аима под капака..
то ако не беше по добро нямаше да го има на БМВ двигателите от 5 поколения назад
не случаино го ползват от БМВ от 300 години..
то е много по чувствително и охлажда и поддържа някакви температурни граници постоянно. нищо не се завърта принудително защото то си се върти почти без никакво усилие увлечено от мотора и в това време си охлажда без дори да товари мотора.. когато се стегне за малко това отново не прави кой знае какъв товар..
Ел. перката е много по късна реакция на загрявнето на мотора както и много по голям товар за алтернатора които стяга много повече от така страшното виско..
но всеки си знае какво иска д аима под капака..
то ако не беше по добро нямаше да го има на БМВ двигателите от 5 поколения назад
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани