Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Не знам кой го е вързал моето ,но днес си изписа PRE-HEATING 

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
тази индикация pre-heated я гледах скоро в опциите на коодиране със скенера..
но щом ти я изписва явно става друго. тези съобщения си ги генерира самото ИКЕ в което влиза и кабела лилав/кафяв за темературата на талбото..
наскоро колегата стони1 ми спомена че този цвят се дублира в инсталацията на някои Е39.. ако са го объркали при връзването ти може да е от него..
но щом ти я изписва явно става друго. тези съобщения си ги генерира самото ИКЕ в което влиза и кабела лилав/кафяв за темературата на талбото..
наскоро колегата стони1 ми спомена че този цвят се дублира в инсталацията на някои Е39.. ако са го объркали при връзването ти може да е от него..
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
kalingk написа:Аз пък го намерих.Това е за нави.ако слагаш нави иска и този кабел.Че мислех да не е за сервотроника.обаче той е от 1 пин на синята букса до 23 пин на малката черна букса на ГМ модула.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Някой може ли да ми каже този черен/бял кабел от 3-ти пин на бялата букса на таблото, така наречения spedo сигнал къде трябва да отиде. Чета че е към буксата на радиото. Аз си взех окабеляване от кола мисля 2002 г. Това значи ли че трябва да прекарам кабел от таблото отпред до буксата отзад при радио модула? Не мога да намеря точно описания на буксата на таблото. Ако някой който е прекарвал кабела даде мнение ще съм много благодарен!

А и още нещо. Как се разглобява тая тъпа букса на АБС-а, мъчих и мъчих и ще я счупя и не мога да се сетя как се разглобява


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
този сигнал скорост не е само между радиото и таблото иво. той идва до таблото и трябва да го имаш на старите буски
заложен е и в инсталациятана навигацията, круиз контрола чете от него пак и други...
довечера ще ти кажа на кои пин е на ИКЕ
заложен е и в инсталациятана навигацията, круиз контрола чете от него пак и други...
довечера ще ти кажа на кои пин е на ИКЕ
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Нямах го на старото табло, затова и като монтирах големия борд и ми остана този пин празен. А сега чета че за навито ще ми трябва. По принцип в пдф-а за монтаж който имам го дават да се свърже със буксата на радиото. Но пдф-а ми е за коли до 09.2000 г и на новите може да има разлика.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Борисов колата ти с кое табло беше? имаше ли борда малкия? или без него?
моята го имаше кабела на старата букса онези 26 пиновите бяла и черна за табло..
би трябвало да го има също в багажника там където си включил инсталацията на навито.. на онази бяла букса има такъв пин заради радиото.. и на ирис системите дори той влиза в касетофона ..
моята го имаше кабела на старата букса онези 26 пиновите бяла и черна за табло..
би трябвало да го има също в багажника там където си включил инсталацията на навито.. на онази бяла букса има такъв пин заради радиото.. и на ирис системите дори той влиза в касетофона ..
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
С големия борд съм, още миналата година го сложих но и на старата ми инсталация го нямах. А в багажника на тази захранващата също го нямам.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Ivo_Borisov написа:С големия борд съм, още миналата година го сложих но и на старата ми инсталация го нямах. А в багажника на тази захранващата също го нямам.
Като го нямаш този кабел, CAN интерфейс имаш ли?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Какъв е този интерфейс? На буксата на инсталацията която взех за радиото мисля че има такъв кабел, но е мисля при букса Б на радиото а не на основните пинове както в описанието на преди фейса. А чета че трябва да се прекара и този кабел.

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Въпросът ми беше свързан с колата. Има ли CAN-bus? Ако няма и нямаш проводник чер/бял, не виждам как ти работи скоростомера
Аз допускам, че колата ти има CAN-bus и голяма част от имформацията между DDE и IKE върви по тази шина.
CAN-bus излиза на основните пинове на радиото - 9 и 11.

Аз допускам, че колата ти има CAN-bus и голяма част от имформацията между DDE и IKE върви по тази шина.
CAN-bus излиза на основните пинове на радиото - 9 и 11.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Таблото ми работи и показва всичко но не знам каква роля играе този черен бял кабел за навито. То не ми и трябва да знам де, важното е да ми тръгне навито 
п.п. Намерих че на тази букса захранващата отзад трябва да го има на 3-ти пин, но е кафяв/бял. Утре ще го търся, трябва да го има, то аз търсех черен/бял затова не го намирам там.
А за какво всъщност служи?

п.п. Намерих че на тази букса захранващата отзад трябва да го има на 3-ти пин, но е кафяв/бял. Утре ще го търся, трябва да го има, то аз търсех черен/бял затова не го намирам там.
А за какво всъщност служи?

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
2000 г март. На инсталацията от старата ми кола намерих кабела на захранващата букса отзад но на тази ми е празен пин 3.

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
Така, то неволята си учи 
Буксата на абс модула не се разглобява. Просто се добавя липсващия пин. Преди това, като отворите буксата и я обърнете към страната която влиза в модула, ще видите отстрани една синя контра, има я и от двете страни. Дърпате към страната на буксата за да отворите контрата /то и няма как да иде по навън че е вътре ограничена от буксата/, махате гумената защита на липсващия пин и пъхвате вътре докато щракне. После си връщате контрата и си поставяте буксата на мястото. Това е


Буксата на абс модула не се разглобява. Просто се добавя липсващия пин. Преди това, като отворите буксата и я обърнете към страната която влиза в модула, ще видите отстрани една синя контра, има я и от двете страни. Дърпате към страната на буксата за да отворите контрата /то и няма как да иде по навън че е вътре ограничена от буксата/, махате гумената защита на липсващия пин и пъхвате вътре докато щракне. После си връщате контрата и си поставяте буксата на мястото. Това е



- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна на табло "High IKE" и монтаж на навигация
ооо Борисов.. на ПДФ-а има описание за коли след 2000
при мен е различно положението .. моята кола е друга година. връзвал съм кабели на АБС компа които е под жабката, а вероятно имаш КАН бъс и за това нямаш спиид сигнал на буксите..
при мен е различно положението .. моята кола е друга година. връзвал съм кабели на АБС компа които е под жабката, а вероятно имаш КАН бъс и за това нямаш спиид сигнал на буксите..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани