Форсиране при студен старт 528и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Форсиране при студен старт 528и
Много лададжииско е това дето ти е казал майстора.
Моята 28ца поне по бележки по вратите и т.н. Е карана с 0w40 в Германия, аз съм я пробвал с различни вискозотети 5в40,10в40,5в50 и сега отново 0в40. Стигам до извода че най-добрия вариант е 5в40, не че с 0в40 имам проблеми, но гледам само в студените сезони да карам с такова.
Мнението ми е 5в40 и смяна на 10000км максимум ако няма много градско каране. На моето каране около 30-35км/ч средна скорост между смените на масло гледам на 8-9000км да го сменям. В момента съм с Равенол, което е доста висок клас масло и мисля да карам около 10000км.
Скоро имах случай с клиентска кола ситроен ц3 1.4 бензин на 120000км реални. Маслото е сменяно от мен преди 18000км и три години, Тотал 5в40. Лампата на маслото светеше на празен ход и мотора тракаше.
Източих го, свалих картера за проверка,не видях нещо притеснително по лагерите, разглобих маслената помпа и там всичко беше наред. Почистих цедката,която не беше причина за проблема, сглобих, налях ново масло и всичко е наред до ден днешен.
П. С. По тематА. Бях с 523ка която строукнах на 528 и след слагането на комп от 2.8 и аз почнах да се форсирам на студен старт, но не мисля че е причина да се притеснявам и да го мисля.Явно е софтуерно зададено.
Моята 28ца поне по бележки по вратите и т.н. Е карана с 0w40 в Германия, аз съм я пробвал с различни вискозотети 5в40,10в40,5в50 и сега отново 0в40. Стигам до извода че най-добрия вариант е 5в40, не че с 0в40 имам проблеми, но гледам само в студените сезони да карам с такова.
Мнението ми е 5в40 и смяна на 10000км максимум ако няма много градско каране. На моето каране около 30-35км/ч средна скорост между смените на масло гледам на 8-9000км да го сменям. В момента съм с Равенол, което е доста висок клас масло и мисля да карам около 10000км.
Скоро имах случай с клиентска кола ситроен ц3 1.4 бензин на 120000км реални. Маслото е сменяно от мен преди 18000км и три години, Тотал 5в40. Лампата на маслото светеше на празен ход и мотора тракаше.
Източих го, свалих картера за проверка,не видях нещо притеснително по лагерите, разглобих маслената помпа и там всичко беше наред. Почистих цедката,която не беше причина за проблема, сглобих, налях ново масло и всичко е наред до ден днешен.
П. С. По тематА. Бях с 523ка която строукнах на 528 и след слагането на комп от 2.8 и аз почнах да се форсирам на студен старт, но не мисля че е причина да се притеснявам и да го мисля.Явно е софтуерно зададено.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Форсиране при студен старт 528и
Гледал съм старите м20-ки как на студен старт работят на 1600-1700 оборота, а повечето ми познати, дето ме возят в разни други марки, повечето работят на 1500 оборота студени.
Иначе, аз също от 10 на 40 минах на 5 / 40 и нямам тракане на повдигащи при студен старт. И аз като колегата съм с висок клас масло Равенол и пак макс 10 000км или 1 година. Никакъв шанс да я оставя повече от това. 15 на 50 е или 15 / 40 са много гъсти масла, въобще не са подходящи за м52.
Иначе, аз също от 10 на 40 минах на 5 / 40 и нямам тракане на повдигащи при студен старт. И аз като колегата съм с висок клас масло Равенол и пак макс 10 000км или 1 година. Никакъв шанс да я оставя повече от това. 15 на 50 е или 15 / 40 са много гъсти масла, въобще не са подходящи за м52.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 826
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Форсиране при студен старт 528и
georgi_1986 написа:30к км или 24месеца, това ми каза майстора, а за повдигачите той ми сподели, че е проблем на марката. Повдигачите на БМВ не задържали масло и на студен старт тракали и препоръчва малко по гъсто масло 15в40 или 15в50, но това вече до година ще го мисля.
Смени майстора по-добре ..Как може да каже да караш 30к км с,10в40 та то след 6000 км е за хвърляне..А това за повдигачите ме разсмя
- str86
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 30.07.2020
- Пол: Мъж
- Кара: 320i '99
- Мечтае да кара: 320i '89
- Детайли за колата: Stahlgrau
Re: Форсиране при студен старт 528и
Здравейте, карам е46 м52б20ту 99г. и имам същия проблем с форсирането. Наблюдава се при температура на въздуха под 8 драдуса. При по топло време работи нормално на 1000 оборота, т. нар. автоматичен смукач. след което спадат на 750. Компютъра на колата е оригиналния.
64 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани