Масла за BMW E39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- im0tep
- старши ентусиаст
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: 15W40 масло за 520i
mandorg написа:Здравейте - искам да питам някой слагал ли е такова по-гъсто масло. Идеята е следната - колата попушва, понасмръдва на масълце и харчи около 1л на 1000-1500 км от време на време - "мирише" най-вече на сегменти които както разбрахме до тук от други теми се ремонтират за скромните 1500-2000 лв и не се знае дали ще се затвори двигателя пак или другия вариант нов двигател. И понеже не ми се наливат такива пари за кола на 12-13 години само заради едната компресия и търся вариант да се закрепи положението. Някой ми спомена че с по-гъсто масло и може би някаква добавка може да се позатули проблема. Искам при следващата смяна да сложа 15-40 но не съм чувал някой до сега да е слагал такова - дали ще има резултат или проблем
А сменял ли си клапана на картерните газове?
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Масла за BMW E39
Слял съм всички теми за масла, защото само на първа страница имаше 5 теми с въпроси: "Какво масло...". От сега нататък, всеки с въпрос за масло ще чете и пише само в тази тема.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Масла за BMW E39
Карам само с Delo 5W40 на Chevron. Колата е на 267 000 км. нито го гори, нито нещо друго, маслото си е ОК. Дават ми да го сменям на 12 000км. аз сменям на 10 000, вече пет смени. Продължвам в същия дух и занапред.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Масло 5W30 за 530i
Колега LUCIFER'S
аз не сам от този тип хора дето обичат да вкрават оборотомерът в червеното пак и камоли да go даржа далго там. Сега проверих маслото та:Маслото което ми е налял този в сервиза е ELF 5w30 SOLARIS LSX.
Днес беше колата на инспекцион 2. т.е. смениха и филтрите, свещите,спирачната течност и какво ли още не, както и този клапан който го бях купил от БМВ. но беше вече тъмно и неможах да видя дали пуши. Утре ще я тествам и ще ви докладвам.
аз не сам от този тип хора дето обичат да вкрават оборотомерът в червеното пак и камоли да go даржа далго там. Сега проверих маслото та:Маслото което ми е налял този в сервиза е ELF 5w30 SOLARIS LSX.
Днес беше колата на инспекцион 2. т.е. смениха и филтрите, свещите,спирачната течност и какво ли още не, както и този клапан който го бях купил от БМВ. но беше вече тъмно и неможах да видя дали пуши. Утре ще я тествам и ще ви докладвам.
Re: Масла за BMW E39
имали хора с лично мнение за маслата на бмв от вари2000 наливните по 9.50лв.за литър или опаковките ?
Re: Масла за BMW E39
bosmar написа:имали хора с лично мнение за маслата на бмв от вари2000 наливните по 9.50лв.за литър или опаковките ?
Виж тази тема на колегата, всички са доволни, стоката е истинска и цените са перфектни:
viewtopic.php?f=63&t=171163
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Масла за BMW E39
bosmar написа:имали хора с лично мнение за маслата на бмв от вари2000 наливните по 9.50лв.за литър или опаковките ?
Аз съм с БМВ масло 5W40 Super Power вече 9000 км ,като съм ги изминал само през зимния период и още не съм го сменил.За мен достатъчен критерии за едно масло е дали го гори колата след като вече направи 4-5000 км.Долял съм за тези 9000 км около 200 мл,което за мен е доказателство че маслото не е лошо.Далече съм от мисълта че е кой знае какво след като струва 15-16 лв литъра,но пък може би тази цена се получва в резултат на това,че момчетата го вкарват на варели.Тук във форума има достатъчно хора които го продават.Мисля си че това във Вари 2000 трябва да е същото,но не мога да кажа със сигурност.
Re: Масла за BMW E39
А някой дали си е направил труда да попита при дилърите на БМВ какви са центие на маслата? Защото аз скоро сменях моето и си купих от М Кар оригинално бутилирано масло БМВ 10W40 за 18 лв./л. И като си направя една сметка, че с това масло карам 17000-18000 км., май същото ми излиза по-евтино от всички останали. Има драстично намаление на доста неща, а за Е39 525d, E46 320d и E53 3.0d ходовата част и консумативите са на цени на алтернативни.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Масла за BMW E39
koko29 написа:А някой дали си е направил труда да попита при дилърите на БМВ какви са центие на маслата? Защото аз скоро сменях моето и си купих от М Кар оригинално бутилирано масло БМВ 10W40 за 18 лв./л. И като си направя една сметка, че с това масло карам 17000-18000 км., май същото ми излиза по-евтино от всички останали. Има драстично намаление на доста неща, а за Е39 525d, E46 320d и E53 3.0d ходовата част и консумативите са на цени на алтернативни.
Каква е гаранцията,че това в М-кар не е същото като това което се предлага тук за по 12 лв/л.И ми се виждат много 17000 или 18000 км за масло полусинтетика ако ще и космическо да е.Все пак органичната част в състава ми си мисля че ще и дойде в повече тази продулжителна експлоатация.
Re: Масла за BMW E39
Ами гаранцията е, че със сигурност това в М Кар е оригинално, а може би това което се предлага за 12 лева, да е същото като това в М Кар. Няма как да е обратното! Освен това аз не съм вътре в ДВГ-то, гледам кога светне жълтата лампа на маслото и тогава сменям, не съм сектант дето ще му кажат карай 20000 км, а аз да карам 10000 само щото си мисля, че ще е по-добре.
- monogamnia
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 525 TDSA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Масла за BMW E39
Колеги сложих 15-50 мотул. Направи ми леко впечатление, че като я изфорсирам на място изпушва една идея черно а преди почти не изпушваше? нали не е проблем че съм сложил това масло?
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Масла за BMW E39
monogamnia написа:Колеги сложих 15-50 мотул. Направи ми леко впечатление, че като я изфорсирам на място изпушва една идея черно а преди почти не изпушваше? нали не е проблем че съм сложил това масло?
За лятото в големите жеги ще ти върши перфектна работа,но за зимата е немислимо да се кара с него.Аз зимата на 2009-а бях с 15W50 на Yacco и няколко пъти не можах да запаля в студовете,толкова гъсто бе,че ми падаше акомулатора.И проблема е че докато загрее колата трябва да знаеш че мазането не е в оптималните граници(предимно мазането на турбото и работата на повдигачите),тъй като маслото е по-гъсто от колкото трябва да е.
- monogamnia
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 525 TDSA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Масла за BMW E39
Dream_BMW написа:monogamnia написа:Колеги сложих 15-50 мотул. Направи ми леко впечатление, че като я изфорсирам на място изпушва една идея черно а преди почти не изпушваше? нали не е проблем че съм сложил това масло?
За лятото в големите жеги ще ти върши перфектна работа,но за зимата е немислимо да се кара с него.Аз зимата на 2009-а бях с 15W50 на Yacco и няколко пъти не можах да запаля в студовете,толкова гъсто бе,че ми падаше акомулатора.И проблема е че докато загрее колата трябва да знаеш че мазането не е в оптималните граници(предимно мазането на турбото и работата на повдигачите),тъй като маслото е по-гъсто от колкото трябва да е.
Докато застудее така отново ще ми дойде време за смяна
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Масла за BMW E39
monogamnia написа:Dream_BMW написа:monogamnia написа:Колеги сложих 15-50 мотул. Направи ми леко впечатление, че като я изфорсирам на място изпушва една идея черно а преди почти не изпушваше? нали не е проблем че съм сложил това масло?
За лятото в големите жеги ще ти върши перфектна работа,но за зимата е немислимо да се кара с него.Аз зимата на 2009-а бях с 15W50 на Yacco и няколко пъти не можах да запаля в студовете,толкова гъсто бе,че ми падаше акомулатора.И проблема е че докато загрее колата трябва да знаеш че мазането не е в оптималните граници(предимно мазането на турбото и работата на повдигачите),тъй като маслото е по-гъсто от колкото трябва да е.
Докато застудее така отново ще ми дойде време за смяна
Еми нямаш ядове тогава.Само трябва да не я караш с повече от 1500 об/мин докато не стигне поне първата черта преди средата на температурния датчик.
- monogamnia
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 525 TDSA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Масла за BMW E39
Dream_BMW написа:monogamnia написа:Dream_BMW написа:monogamnia написа:Колеги сложих 15-50 мотул. Направи ми леко впечатление, че като я изфорсирам на място изпушва една идея черно а преди почти не изпушваше? нали не е проблем че съм сложил това масло?
За лятото в големите жеги ще ти върши перфектна работа,но за зимата е немислимо да се кара с него.Аз зимата на 2009-а бях с 15W50 на Yacco и няколко пъти не можах да запаля в студовете,толкова гъсто бе,че ми падаше акомулатора.И проблема е че докато загрее колата трябва да знаеш че мазането не е в оптималните граници(предимно мазането на турбото и работата на повдигачите),тъй като маслото е по-гъсто от колкото трябва да е.
Докато застудее така отново ще ми дойде време за смяна
Еми нямаш ядове тогава.Само трябва да не я караш с повече от 1500 об/мин докато не стигне поне първата черта преди средата на температурния датчик.
Попринцип докато не стигне 12:00 ч. не вдигам повече от 2000 об/мин. При мен е малко по трудно защото съм автоматик и не иска да превключи на 1500 об/мин. за това се налага да станат 2000 об/мин и чат тогава да превключи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани