Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Закачих я днес с ИНПА и намерих къде е печката,както каза колегата в Body->aux heater(при мен пишеше нещо малко по-различно,но се подразбира).
Имаше 3 грешки,изтрих ги и след няколко секунди забръмча,имаше някакво време 45сек,предполагам след запалването на двигателя се пуска след 45сек....Оставих я да поработи 10на мин и не ми е изписвала други грешки,дано си работи
А кога спира,след достигане на определени градуси или си работи постоянно?
Имаше 3 грешки,изтрих ги и след няколко секунди забръмча,имаше някакво време 45сек,предполагам след запалването на двигателя се пуска след 45сек....Оставих я да поработи 10на мин и не ми е изписвала други грешки,дано си работи

А кога спира,след достигане на определени градуси или си работи постоянно?
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
И при мен се чува тупкане в студеното време, но пушек не съм виждал досега. .. Като си сложа ръката към ауспуха и' усещам струя топъл въздух, като спра вентилатора и спря да духа. Пуснах го после, но не задуха пак от ауспуха.... При вас така ли е... И как да разбера дали работи правилно...
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
На какво може да се дължат тези грешки.Като ги запише и спира да работи.
За втори път ми ги натрупва едни и същи,за период от около 10-15дена.
След изчистването им пак започва да работи печката.
За втори път ми ги натрупва едни и същи,за период от около 10-15дена.
След изчистването им пак започва да работи печката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- aresibo
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.02.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: facelift
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Здравейте колеги !
За хората с печки,който се включват/включва се само вентилатора/ при отваряне на врата или отключване намерих следната тема :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/a ... 53896.html
Доколкото разбирам трябва да се подменят три резистора за не повече от 0.50лв
Понеже аз съм същия случай при първа възможност ще опитам,и ще пиша
За хората с печки,който се включват/включва се само вентилатора/ при отваряне на врата или отключване намерих следната тема :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/a ... 53896.html
Доколкото разбирам трябва да се подменят три резистора за не повече от 0.50лв
Понеже аз съм същия случай при първа възможност ще опитам,и ще пиша

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Аз искам да попитам след изгасване на двигателя колко време е нормално да работи печката? Всяка вечер като се прибирам от работа за около 10-15 минути и прибера колата в гаража печката продължава да бръмчи още около 3-5 минути. Чудя се до колко е нормално.
Иначе пък докато кара изобщо не чувам печката т.е. ако не гледам, че по-бързо загрява колата няма да разбера, че работи.
Иначе пък докато кара изобщо не чувам печката т.е. ако не гледам, че по-бързо загрява колата няма да разбера, че работи.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
aresibo написа:Здравейте колеги !
За хората с печки,който се включват/включва се само вентилатора/ при отваряне на врата или отключване намерих следната тема :
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/a ... 53896.html
Доколкото разбирам трябва да се подменят три резистора за не повече от 0.50лв
Понеже аз съм същия случай при първа възможност ще опитам,и ще пиша
Да, аз също я четох тая тема. Пише че дори на нови, неизползвани печки се прецакват тия резистори, най вероятно от заливката. Както и да е. Ако се оправи със смяната им, поне половината от проблемните печки ще се ремонтират успешно


- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
А лесно ли се сваля тази печка? Тази платка с резисторите на самата печка ли е? Моята печка въобще не реагира и не мога да я отключа. Но и не отключена би трябвало да работи автоматично.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ами сваля се подкалника, долу кората, печката се разкача от маркучите, откача се от тампона, още два болта я държат, откача се и ауспуха. Общо взето си е занимавка. Електрониката се намира горе, дето се хващат буксите.
Звънях на тоя пич дето продава нови електроники, ама те не са точно за БМВ. Не се управляват като оригиналните, не работят с климатроника а просто топлят мотора. Нещо не ми харесва ако ще е така. Най добре е ако я има, да топли и мотора и купето.
Остава варианта с ремонта. Имам две свалени електроники при мен, едната е с грешка във вентилатора на печката, точно като темата горе. Другата е с грешка в свеща, чудя се дали и при нея проблемни са тия резистори.
Ще рискувам тия дни едната и ще пробвам да я ремонтирам
Само някой по запознат да каже, как се маха тоя лак?
Ето снимки от днес
Звънях на тоя пич дето продава нови електроники, ама те не са точно за БМВ. Не се управляват като оригиналните, не работят с климатроника а просто топлят мотора. Нещо не ми харесва ако ще е така. Най добре е ако я има, да топли и мотора и купето.
Остава варианта с ремонта. Имам две свалени електроники при мен, едната е с грешка във вентилатора на печката, точно като темата горе. Другата е с грешка в свеща, чудя се дали и при нея проблемни са тия резистори.

Ще рискувам тия дни едната и ще пробвам да я ремонтирам

Само някой по запознат да каже, как се маха тоя лак?
Ето снимки от днес
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- aresibo
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 10.02.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: facelift
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Още интересно инфо :
The following fault symptoms may occur in conjunction with the independent/auxiliary heater:
Independent/auxiliary heater will not start (combustion air blower cannot be heard)
Independent/auxiliary heater switches off after one or several start attempts (combustion air blower can be heard but then switches off)
This may be attributed to a fault lock-out due to following statuses:
1.) Undervoltage cutout triggered
2.) Overheating protection function triggered
3.) Fault lock-out due to insufficient fuel
Under certain conditions, the following may provide a remedy to the individual fault symptoms:
Re: 1.) Check battery status and charge by alternator (Attention: Repeatedly driving short distances can lead to problems; explain situation to customer accordingly)
re. 2. and 3.) Clear fault lock-out via service function ”Unlock auxiliary heater” . If the auxiliary heating system does not receive any fuel , the auxiliary heater tries to start three times. If this does not succeed, the control unit is locked. Minimum tank contents are 8 litres of fuel. That is, with the fuel tank on reserve or low fill level, ensure flow of fuel. Check all hose lines for bends and leaks.
Information on unlocking independent/auxiliary heater:
Either reset via the service function auxiliary heater faulty locking.
Or manually. Switch on the independent/auxiliary heater at the switch. Within 60 seconds , cut off the power supply (terminal 30) by pulling the fuse and leave open for at least 2 seconds. Then switch off the independent/auxiliary heater and re-insert the fuse.
Important: It is not possible to activate the independent/auxiliary heater if a fault code for the independent/auxiliary heater is stored in the IHKA control unit (E38). In this case, first delete the IHKA fault code memory. Possible fault:
59 K-bus fault
The following fault symptoms may occur in conjunction with the independent/auxiliary heater:
Independent/auxiliary heater will not start (combustion air blower cannot be heard)
Independent/auxiliary heater switches off after one or several start attempts (combustion air blower can be heard but then switches off)
This may be attributed to a fault lock-out due to following statuses:
1.) Undervoltage cutout triggered
2.) Overheating protection function triggered
3.) Fault lock-out due to insufficient fuel
Under certain conditions, the following may provide a remedy to the individual fault symptoms:
Re: 1.) Check battery status and charge by alternator (Attention: Repeatedly driving short distances can lead to problems; explain situation to customer accordingly)
re. 2. and 3.) Clear fault lock-out via service function ”Unlock auxiliary heater” . If the auxiliary heating system does not receive any fuel , the auxiliary heater tries to start three times. If this does not succeed, the control unit is locked. Minimum tank contents are 8 litres of fuel. That is, with the fuel tank on reserve or low fill level, ensure flow of fuel. Check all hose lines for bends and leaks.
Information on unlocking independent/auxiliary heater:
Either reset via the service function auxiliary heater faulty locking.
Or manually. Switch on the independent/auxiliary heater at the switch. Within 60 seconds , cut off the power supply (terminal 30) by pulling the fuse and leave open for at least 2 seconds. Then switch off the independent/auxiliary heater and re-insert the fuse.
Important: It is not possible to activate the independent/auxiliary heater if a fault code for the independent/auxiliary heater is stored in the IHKA control unit (E38). In this case, first delete the IHKA fault code memory. Possible fault:
59 K-bus fault
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Колеги, имам един въпрос, извинявам се ако съм объркал темата.
При мен печката си грее, но когато работи (няма значение дали на запален или на изгасен двигател) се чува едно тупане и се усеща на шофьорската седалка. Дали това са някакви симптоми, че ще сдава багажа? При вас има ли го това "тупане"?
При мен печката си грее, но когато работи (няма значение дали на запален или на изгасен двигател) се чува едно тупане и се усеща на шофьорската седалка. Дали това са някакви симптоми, че ще сдава багажа? При вас има ли го това "тупане"?

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Това ти е помпичката за гориво на печката,нормално е.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Ivo_Borisov написа:Ами сваля се подкалника, долу кората, печката се разкача от маркучите, откача се от тампона, още два болта я държат, откача се и ауспуха. Общо взето си е занимавка. Електрониката се намира горе, дето се хващат буксите.
Звънях на тоя пич дето продава нови електроники, ама те не са точно за БМВ. Не се управляват като оригиналните, не работят с климатроника а просто топлят мотора. Нещо не ми харесва ако ще е така. Най добре е ако я има, да топли и мотора и купето.
Остава варианта с ремонта. Имам две свалени електроники при мен, едната е с грешка във вентилатора на печката, точно като темата горе. Другата е с грешка в свеща, чудя се дали и при нея проблемни са тия резистори.![]()
Ще рискувам тия дни едната и ще пробвам да я ремонтирам![]()
Само някой по запознат да каже, как се маха тоя лак?
Ето снимки от днес
На мой приятел баща му ремонтира печки на автобуси вебасто, че от него получих инфо, че "окото" датчика който следи за искрата на свеща, често дефектира. В офроуд форума има една тема за печките и там печка на е46 имаше същия проблем. Елемента който бяха сменили /окото/ беше на цена 0,75лв .. В този ред на мисли Иво погледни електрониката с грешка на свеща и пиши какъв е резултата

ПП Нека някой с работеща печка да каже като запали колата и за колко време загрява?
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Прочетох пак темата горе за ремонта. Прочетох отново и поста на колегата Speed_Am_All който успешно си е ремонтирал електрониката. Стигам до заключението че електрониката се прецаква точно там дето са тези две "дъвки", независимо дали става въпрос за грешка във вентилатора, свещта или водната помпа. Нека е колегата Speed_Am_All се включи да потвърди
Днес смятам да се пробвам да сменя каквото има прецакано, утре ще монтирам и ще пиша има ли ефект.


- Speed_Am_All
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 28.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Аз смених резисторите на две електроники (тези под пастата) едната напълно се оправи според мен, другата остана само една грешка да записва. Преди 3 дена се прибрах в Бг и за момента печката ми се включва и работи, но трябва да си купя водна помпа защото моята прекъсва постоянно. Не знам дали е нормално но я чувам да работи винаги когато климатика е в режим на затопляне. Аз я борих моята есента и тогава като намалявах градусите от климатроника тя спираше.
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Тези резистори с какви параметри са и може ли да се обясни по-подробно как се ремонтира. Как се сваля пастата и евнтуално някоя снимка на резисторите. Така би било много полезно за бъдещи ремонти.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани