Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
clarcky написа:Здравейте, след като една овцЪ ми направи е36-цата тоталка, се оглеждам да ъпдейтна на е39-каВчера ходих да гледам едно комби, което за парите си смея да кажа че е повече от прилично. Тъй като си нямам понятие от е39, моля за малко мнения. Абстрахирайте се от предната броня, тя ще бъде сменена веднага след евентуална покупка
![]()
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c07vxj
Това което аз видях от огледа, е че май колата не трябва да е с такива стопове и фарове, или грешаИначе колата вътре беше супер запазена, изключение прави само неграмотно претапицирания волан. Колата запали нормално, на студено имаше леко чегъртане но ми се стори като от ролка да е. Имаше леко почукване отпред при преминаване през неравности, и най-вероятно дискове за смяна, или не беше карана доста отдавна. Всичко като екстри функционираше. Светеше лампата за айрбега, продавача ми обясни че било често срещан проблем при е39 и било от кантарчето на пасажерската седалка
Външно имаше ръждички тук там, но като цяло ако я взема обмислям цялостно пребоядисване. Най-голямият МИНУС за мен е, че колата е автоматик, стори ми се тромава, но сравнението ми е с е36 328, което е по-леко.Тук идва въпроса, колко голям филм е да се разкара автомата, и да се сложи ръчка (търсих доста по форума но намерих обратния вариант)? Колко би струвало като части, евентуално приблизително и като труд? Като цяло, ако взема колата, до лятото ще мога да набия 2-3к лв в нея, като в тях не влиза обслужване на двигателя и регистрация, ако се стигне до цялостно боядисване също ще е отделно от този бюджет, и мисля че за тази сума ще мога да докарам колата в доста добро състояние
Имам си всекидневна кола, така че не ми е проблем да я оставя за повечко време при интервенция автомат към ръчка. Ще ми е както беше е36цата, за извънградски пътувания, и за събота и неделя за фън, за това искам да разкарам автомата, да не ми убива фъна пък и няма да кеся по задръствания с нея. Ако тук не ме разубедите, и ако има вариант да стане ръчка, кажете при повторен оглед на какво да обърна внимание?
Автомат към ръчка ти трябват - скорости, съединител комплект + маховик, кардан, диференциал (числата са различни), помпи съединител, педали, лост скорости. Накрая прекодираане на таблото и еку-то да можеш да палиш. По-скъпо е съединителя с маховика, скоростите са зф с голямото каре са около 130 - 150лева, кардан и диф 120 лева, педали/помпи - 100-тина лева. Прекодирането много хора го могат, не е сложно.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте,
Моля дайте мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c0dt3o
Търся голямо, здраво и удобно комби за жената и децата...
Благодаря предварително!
Моля дайте мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c0dt3o
Търся голямо, здраво и удобно комби за жената и децата...
Благодаря предварително!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
пламенчо написа:Здравейте,
Моля дайте мнение за:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c0dt3o
Търся голямо, здраво и удобно комби за жената и децата...
Благодаря предварително!
Адаптивни светлини, хладилна жабка, подгряване на предното стъкло, датчик за светлина, пък няма копче за автоматични фарове.....продавача май се олял.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- F1L
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Русе, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 193 к.с.
- Мечтае да кара: Със здраве
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте!
Решил съм да си купя първото BMW и съм се спрял на Е39 530. Все още се колебая между дизел и бензин, но повече клоня към бензин заради евентуалните проблеми с турбо, дюзи, кулер, демпферен маховик...
Ще съм Ви благодарен, ако споделите мнение за колата от линка по-долу.
ЦЪК
Това, което аз забелязах е следното:
1. Леко натисната задна дясна врата в предната й част (под лайсната);
2. Разстоянието между долния ръб на предна дясна врата и прага е по-малко отколкото между предния калник и задната врата. Възможно ли е вратата да е "пропаднала" леко?;
3. Нещо, като че ли виси под бронята в областта на десния фар за мъгла (не знам дали е нормално и какво би било);
4. Отново под бронята, но в областта на левия фар за мъгла се подава нещо, като пластмасова кора може би...;
5. Левия фар ми се вижда запотен или има нужда от полиране (дано да се бъркам).
6. Уплътнението на шофьорската врата е протрито и леко скъсано.
7. Счупен преден десен къпхолдър.
8. Един от задните датчици на парктроника е вдлъбнат.
Това са неща, които не биха ме спрели да закупя автомобила, ако технически е изправен (с изключение на т.2, ако сочи за удари).
Ще съм благодарен и на всякакви съвети полезни при закупуване на автомобил с такъв мотор и кутия (може и на ЛС).
Благодаря предварително.
Решил съм да си купя първото BMW и съм се спрял на Е39 530. Все още се колебая между дизел и бензин, но повече клоня към бензин заради евентуалните проблеми с турбо, дюзи, кулер, демпферен маховик...
Ще съм Ви благодарен, ако споделите мнение за колата от линка по-долу.
ЦЪК
Това, което аз забелязах е следното:
1. Леко натисната задна дясна врата в предната й част (под лайсната);
2. Разстоянието между долния ръб на предна дясна врата и прага е по-малко отколкото между предния калник и задната врата. Възможно ли е вратата да е "пропаднала" леко?;
3. Нещо, като че ли виси под бронята в областта на десния фар за мъгла (не знам дали е нормално и какво би било);
4. Отново под бронята, но в областта на левия фар за мъгла се подава нещо, като пластмасова кора може би...;
5. Левия фар ми се вижда запотен или има нужда от полиране (дано да се бъркам).
6. Уплътнението на шофьорската врата е протрито и леко скъсано.
7. Счупен преден десен къпхолдър.
8. Един от задните датчици на парктроника е вдлъбнат.
Това са неща, които не биха ме спрели да закупя автомобила, ако технически е изправен (с изключение на т.2, ако сочи за удари).
Ще съм благодарен и на всякакви съвети полезни при закупуване на автомобил с такъв мотор и кутия (може и на ЛС).
Благодаря предварително.
Последна промяна F1L на 10 Яну 2016, 19:08, променена общо 1 път
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Хайде понеже изгубих супер много време да гледам 39ки, да ви кажа от mobile.bg:
1) има едно 2002ра със сниман TUV - не ходете да го гледате, ултра зле от всякъде, освен ако не ви отбие 40% от цената, според мен ще трябва поне 1 месец да се прави за да се стегне
2) има едно софйиско м-пакет, 525Д, 2003, регистрирано, сребристо - доста добро, но на мен не ми допада м-пакет за сметка на другите екстри
3) от автокъща БМВ в овча купел има едно 525Д евтино - мотора според мен не работи както трябва, може и да е нещо малко, но на мен не ми се разправя
4) има едно бензиново зелено 2001 170 коня автомат - има си газова, гуми и др., но няма грам вид, имаше и градушка
5) гледах и едно по-старо 530д от 1999 - много зле като външен вид, няма смисъл
6) Гледах едно доста добро черно 530д - но автоматика не зацепваше добре и навигацията беше изгоряла
Гледал съм и други... всъщност само едно ставаше що-годе и си отговаряше на цената, ама го изпуснах. беше фул екстри, 2003, 530Д, по-обслужено, но имаше забележки и аз си мислех, че ще намеря такова без забележки, ама йок
Малко повече просвирваше и турбината де, така че все пак се отказах и когато пак се реших човека я беше продал.
Малко впечатления: 530Д върви доста повече от 525Д. М-пакет малко твърдо вози (или си въобразявам). Кожа - задължително защото е много здрава и не седи стара, но това е въпрос на преференции. Много тясно отзад - защо такава голяма кола има толкова малко място отзад? Перфектен автоматик при 530Д - вози мазно като CVT.
Двигателя при 530Д/525Д не трябва да се чува като дизел при празен ход, а като шестак
Трябва да боботи тихичко без тракания, свистения, вибрации и др. Не трябва да помръдва
Гледах едно дето тракаше като фиат от миналия век и даже не я карах тази кола.
Автоматика трябва да зацепва с единичен лек тласък.
Ще ме извините, ама случайно покарах Сигнум 3,0Д - автоматика беше зле в сравнение с е39, двигатела шумен, но върви доста повече от 530Д (наистина къса вратове). Сигнума има повече място. Обаче като чета мнения за този двигател на сигнум/вектра/сааб/рено направо се плаша - не бил проектиран както трябва и ако се развали - директно на буклука...
Поздрави
1) има едно 2002ра със сниман TUV - не ходете да го гледате, ултра зле от всякъде, освен ако не ви отбие 40% от цената, според мен ще трябва поне 1 месец да се прави за да се стегне
2) има едно софйиско м-пакет, 525Д, 2003, регистрирано, сребристо - доста добро, но на мен не ми допада м-пакет за сметка на другите екстри
3) от автокъща БМВ в овча купел има едно 525Д евтино - мотора според мен не работи както трябва, може и да е нещо малко, но на мен не ми се разправя
4) има едно бензиново зелено 2001 170 коня автомат - има си газова, гуми и др., но няма грам вид, имаше и градушка
5) гледах и едно по-старо 530д от 1999 - много зле като външен вид, няма смисъл
6) Гледах едно доста добро черно 530д - но автоматика не зацепваше добре и навигацията беше изгоряла
Гледал съм и други... всъщност само едно ставаше що-годе и си отговаряше на цената, ама го изпуснах. беше фул екстри, 2003, 530Д, по-обслужено, но имаше забележки и аз си мислех, че ще намеря такова без забележки, ама йок

Малко впечатления: 530Д върви доста повече от 525Д. М-пакет малко твърдо вози (или си въобразявам). Кожа - задължително защото е много здрава и не седи стара, но това е въпрос на преференции. Много тясно отзад - защо такава голяма кола има толкова малко място отзад? Перфектен автоматик при 530Д - вози мазно като CVT.
Двигателя при 530Д/525Д не трябва да се чува като дизел при празен ход, а като шестак


Автоматика трябва да зацепва с единичен лек тласък.
Ще ме извините, ама случайно покарах Сигнум 3,0Д - автоматика беше зле в сравнение с е39, двигатела шумен, но върви доста повече от 530Д (наистина къса вратове). Сигнума има повече място. Обаче като чета мнения за този двигател на сигнум/вектра/сааб/рено направо се плаша - не бил проектиран както трябва и ако се развали - директно на буклука...
Поздрави
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте
харесал съм една Е39ка някой гледал ли я е? Какво мислите за нея
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c1xuwh
харесал съм една Е39ка някой гледал ли я е? Какво мислите за нея
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c1xuwh
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
По VIN излиза 535i. 

- shalashaska
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 9.02.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: e46 М3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
BMW_MT написа:Хайде понеже изгубих супер много време да гледам 39ки, да ви кажа от mobile.bg:
1) има едно 2002ра със сниман TUV - не ходете да го гледате, ултра зле от всякъде, освен ако не ви отбие 40% от цената, според мен ще трябва поне 1 месец да се прави за да се стегне
2) има едно софйиско м-пакет, 525Д, 2003, регистрирано, сребристо - доста добро, но на мен не ми допада м-пакет за сметка на другите екстри
3) от автокъща БМВ в овча купел има едно 525Д евтино - мотора според мен не работи както трябва, може и да е нещо малко, но на мен не ми се разправя
4) има едно бензиново зелено 2001 170 коня автомат - има си газова, гуми и др., но няма грам вид, имаше и градушка
5) гледах и едно по-старо 530д от 1999 - много зле като външен вид, няма смисъл
6) Гледах едно доста добро черно 530д - но автоматика не зацепваше добре и навигацията беше изгоряла
Гледал съм и други... всъщност само едно ставаше що-годе и си отговаряше на цената, ама го изпуснах. беше фул екстри, 2003, 530Д, по-обслужено, но имаше забележки и аз си мислех, че ще намеря такова без забележки, ама йокМалко повече просвирваше и турбината де, така че все пак се отказах и когато пак се реших човека я беше продал.
Малко впечатления: 530Д върви доста повече от 525Д. М-пакет малко твърдо вози (или си въобразявам). Кожа - задължително защото е много здрава и не седи стара, но това е въпрос на преференции. Много тясно отзад - защо такава голяма кола има толкова малко място отзад? Перфектен автоматик при 530Д - вози мазно като CVT.
Двигателя при 530Д/525Д не трябва да се чува като дизел при празен ход, а като шестакТрябва да боботи тихичко без тракания, свистения, вибрации и др. Не трябва да помръдва
Гледах едно дето тракаше като фиат от миналия век и даже не я карах тази кола.
Автоматика трябва да зацепва с единичен лек тласък.
Ще ме извините, ама случайно покарах Сигнум 3,0Д - автоматика беше зле в сравнение с е39, двигатела шумен, но върви доста повече от 530Д (наистина къса вратове). Сигнума има повече място. Обаче като чета мнения за този двигател на сигнум/вектра/сааб/рено направо се плаша - не бил проектиран както трябва и ако се развали - директно на буклука...
Поздрави
това комби погледна ли го ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c25y2j

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте,и аз да попитам спрях се на Е39 520i ГАЗ 150 к.с. на 250 хил. 97 год. да ми кажете какво да гледам при огледа утре от окачване,двигател,шумове и т.н.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
BMW_MT написа:.....
Ще ме извините, ама случайно покарах Сигнум 3,0Д - автоматика беше зле в сравнение с е39, двигатела шумен, но върви доста повече от 530Д (наистина къса вратове). Сигнума има повече място. Обаче като чета мнения за този двигател на сигнум/вектра/сааб/рено направо се плаша - не бил проектиран както трябва и ако се развали - директно на буклука...
Поздрави
И повече не се връщай при тази 30-ска, от която Сигнум върви доста повече, ако говорим за дизели - не е нормално това...

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте! Бих желал да ви попитам за този автомобил, някой има ли преки впечатления или да е ходил да го гледа?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c2rxjl
Също така, как варират цените на газов инжекцион, втора употрепа за въпросният двигател?
Благодаря ви!
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c2rxjl
Също така, как варират цените на газов инжекцион, втора употрепа за въпросният двигател?
Благодаря ви!



Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
shalashaska написа:BMW_MT написа:Хайде понеже изгубих супер много време да гледам 39ки, да ви кажа от mobile.bg:
1) има едно 2002ра със сниман TUV - не ходете да го гледате, ултра зле от всякъде, освен ако не ви отбие 40% от цената, според мен ще трябва поне 1 месец да се прави за да се стегне
2) има едно софйиско м-пакет, 525Д, 2003, регистрирано, сребристо - доста добро, но на мен не ми допада м-пакет за сметка на другите екстри
3) от автокъща БМВ в овча купел има едно 525Д евтино - мотора според мен не работи както трябва, може и да е нещо малко, но на мен не ми се разправя
4) има едно бензиново зелено 2001 170 коня автомат - има си газова, гуми и др., но няма грам вид, имаше и градушка
5) гледах и едно по-старо 530д от 1999 - много зле като външен вид, няма смисъл
6) Гледах едно доста добро черно 530д - но автоматика не зацепваше добре и навигацията беше изгоряла
Гледал съм и други... всъщност само едно ставаше що-годе и си отговаряше на цената, ама го изпуснах. беше фул екстри, 2003, 530Д, по-обслужено, но имаше забележки и аз си мислех, че ще намеря такова без забележки, ама йокМалко повече просвирваше и турбината де, така че все пак се отказах и когато пак се реших човека я беше продал.
Малко впечатления: 530Д върви доста повече от 525Д. М-пакет малко твърдо вози (или си въобразявам). Кожа - задължително защото е много здрава и не седи стара, но това е въпрос на преференции. Много тясно отзад - защо такава голяма кола има толкова малко място отзад? Перфектен автоматик при 530Д - вози мазно като CVT.
Двигателя при 530Д/525Д не трябва да се чува като дизел при празен ход, а като шестакТрябва да боботи тихичко без тракания, свистения, вибрации и др. Не трябва да помръдва
Гледах едно дето тракаше като фиат от миналия век и даже не я карах тази кола.
Автоматика трябва да зацепва с единичен лек тласък.
Ще ме извините, ама случайно покарах Сигнум 3,0Д - автоматика беше зле в сравнение с е39, двигатела шумен, но върви доста повече от 530Д (наистина къса вратове). Сигнума има повече място. Обаче като чета мнения за този двигател на сигнум/вектра/сааб/рено направо се плаша - не бил проектиран както трябва и ако се развали - директно на буклука...
Поздрави
това комби погледна ли го ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c25y2j
Да, виси там от много време а и продавача не бил много кооперативен. Изплаши ме и факта, че има 10 разглобени БМВ-та, т.е. може да ти сглобят каквото си пожелаят

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Z3Ro* написа:BMW_MT написа:.....
Ще ме извините, ама случайно покарах Сигнум 3,0Д - автоматика беше зле в сравнение с е39, двигатела шумен, но върви доста повече от 530Д (наистина къса вратове). Сигнума има повече място. Обаче като чета мнения за този двигател на сигнум/вектра/сааб/рено направо се плаша - не бил проектиран както трябва и ако се развали - директно на буклука...
Поздрави
И повече не се връщай при тази 30-ска, от която Сигнум върви доста повече, ако говорим за дизели - не е нормално това...За да не съм офф, черното комби, което колегата е показал, изглежда свежо, с изключение на уплътненията на вратите. Но те се намират и втора ръка. Цената му на мен специално ми допада и ако аз търсех кола, щях да ида да го видя.
Да! Сигнума наистина много вървеше, беше с правена турбина, може и да е бил чипосан. Карах след това и друг Сигнум и вървеше по-малко, колкото 525Д. Не съм някакъв фен на опел, просто казвам факт

За черното BMW - писах преди, че не тръгва на D, стои си на едно място, говорим за равно, така че и за него се отказах. Допълнително, не му работи навигацията.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ей това ми привлече вниманието:
http://www.cars.bg/c1481143
Какво ми харесва
- черна кожа
- волана
- дисплея на навигацията работи
- седан
- на снимките изглежда да няма нещо особено като проблем от пръв поглед, но моля ви и вие кажете, да не си хабя 1/2 ден за безсмислен оглед
Поздрави,
http://www.cars.bg/c1481143
Какво ми харесва
- черна кожа
- волана
- дисплея на навигацията работи
- седан
- на снимките изглежда да няма нещо особено като проблем от пръв поглед, но моля ви и вие кажете, да не си хабя 1/2 ден за безсмислен оглед
Поздрави,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани