Съвети и въпроси относно избор на Е39.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Z3Ro* » 02 Яну 2016, 22:11

A.Bliznakov написа:Здравейте колеги,

Може ли мнения за тези?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

Благодаря предварително.


Първата, както и колегата каза преди мен, е далеч от определението "всички екстри" - има един обикновен кожен салон без подгрев /шофьорската седалка изглежда уморена/ и една навигация. Дори и да е перфектна технически, цената й е висока.
Втората е с повечко екстри - има ел. салон с памет, но отново без подгрев. Има забележки по предната броня, както и счупена кора на шофьорската седалка. Двете кори за двете седалки са към 90 лева в Дарукар. Но пък има по-свеж салон и хубави джанти - ако я спазариш с едни 800 или повече лева по-малко и ако няма сериозни технически проблеми, става... :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: Айтос

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от vesko71 » 03 Яну 2016, 0:53

Колеги моля за мнение: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bxw5wd

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 03 Яну 2016, 9:28

vesko71 написа:Колеги моля за мнение: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bxw5wd


Прекрасно изглеждащо комби,,,ако търсех такова бих го взел моментално,,,,след проверка все пак де,,,,макар,че нещо хареса ли ми като общо състояние-толкова и го проверявам! Това комби изглежда супер на снимките! Чакам да се похвалих ,колега! :wave: :yes: :yes:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 03 Яну 2016, 9:36

The 5th element написа:
vesko71 написа:Колеги моля за мнение: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bxw5wd


Прекрасно изглеждащо комби,,,ако търсех такова бих го взел моментално,,,,след проверка все пак де,,,,макар,че нещо хареса ли ми като общо състояние-толкова и го проверявам! Това комби изглежда супер на снимките! Чакам да се похвалиш ,колега! :wave: :yes: :yes:

Да кажа и още нещо-евалата на тези пичове,от тази автокъща,,,,ейй това са търговци,,,така трябва да се продава кола,,,,а не със мърсотията,боклуците и т.н.,,по снимките,,,,карах с такива джанти и аз преди(за мен са много красиви), единственото,задължително нещо,което липсва за мен е едно Оригинално затъмняване на задните и страничните стъкла и то с лек нюанс фолио,,,да не става прекалено голяма разликата! Ако го купиш и идваш към Сф,пиши ми да те изпратя при най-големите професионалисти,който ще ти сложат нещо от най-висок клас с 10 годишна гаранция!!!!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: Айтос

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от vesko71 » 03 Яну 2016, 10:47

Предлагат ми го на бартер.На снимките ми харесва ,но ще отида да го видя и ще пиша.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.12.2015

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от BMW_MT » 03 Яну 2016, 10:54

A.Bliznakov написа:Здравейте колеги,

Може ли мнения за тези?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

Благодаря предварително.



Здравей, за софийското защо не е пусната навигацията? Вчера гледах една такава без пусната навигация на снимките и се оказа, че не работи, бушон бил изгръмял (хахахаха).

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 03 Яну 2016, 16:18

vesko71 написа:Предлагат ми го на бартер.На снимките ми харесва ,но ще отида да го видя и ще пиша.


Да,кажи как е на живо,че ми е много интересно :yes:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.11.2015
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: M5

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от A.Bliznakov » 05 Яну 2016, 11:58

Z3Ro* написа:
A.Bliznakov написа:Здравейте колеги,

Може ли мнения за тези?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

Благодаря предварително.


Първата, както и колегата каза преди мен, е далеч от определението "всички екстри" - има един обикновен кожен салон без подгрев /шофьорската седалка изглежда уморена/ и една навигация. Дори и да е перфектна технически, цената й е висока.
Втората е с повечко екстри - има ел. салон с памет, но отново без подгрев. Има забележки по предната броня, както и счупена кора на шофьорската седалка. Двете кори за двете седалки са към 90 лева в Дарукар. Но пък има по-свеж салон и хубави джанти - ако я спазариш с едни 800 или повече лева по-малко и ако няма сериозни технически проблеми, става... :yes:


Благодаря за мненията.
Струва ми се , че не си заслужава такъв клас автомобил с орязани екстри.
В момента на пазара забелязвам само прекалено скъпи автомобили, без да предлагат кой знае какво( особено в Пловдив).
Пример:
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... 0%B8%D1%8F
Ако може някой да ми каже какво на тази струва 11к :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от dak » 05 Яну 2016, 19:59

Ето Ви четиво , все по зле ще става !!! Модераторите ако решат може да го редактират и темата да стане важна !

Такааа, ще се наложи да понапиша малко ;) .....Колега, добре си се ориентирал в разликата, та нещата стоят така:
С времето, "продажната" способност на мойте бивши " възлюбени колеги" падна значително (защото хората вече трудно се подлъгват, когато са се опарили един, два пъти), което доведе до още по -голямо освирепяване от тяхна страна, и за да запазят същите маржове които си правеха преди дестина години (щото са свикнали всяка вечер да ядат по кръчмите агнета, да пъхат в циците на певиците по 20 лв и да плащат горивото на ML-лите на жените си), им се налага да търсят автомобили с още по-ниска стойност отвън, за да достигнат печалбата си , която варира между 1500-2300 лв на кола, в зависимост от това, колко ще успеят да обработят дадения клиент и каква кочина ще намерят. Много лесно може да се прецени цената на един автомобил продаван в БГ, като просто от нея се изкарат едни 3500 - 4000 лв, без парите които се свалят при пазарлъка (които така и така са сложени вътре, за да се махнат и от там започва кирията), като в тези пари се включват транспортни разходи, печалба (марж) и разходи за туй-унуй (като ако е кола от швейцария с платени такси към държавата - още по зле) и така се получава реалната цена на автомобила. Естествено всеки средно интелигентен човек, може да влезе и да сравни цените на такава кола с тези в Германия (която до голяма степен е показател за цената на кола в идеално техническо състояние, естествено зависи и точно какви коли се гледат в нета, защото между тях има и наредени). Показател е и факта, че примерно Аутбеци, няма на цена от по 1500-2000 евро, а започват примерно от 3500 евро.Колите под 3000 евро , а и над тях (до към 5000) се продават и съответно купуват, масово от всякакви всевъзможни гастери - араби, турци, чеченци, украинци, поляци и какви ли не гъзове, които реално също имат печалба върху колата и отделно , че с тях става културен пазарлък . Е, как да има, като тези коли реално са отнесени, като в 90 % от случайте са към бълканските страни. Най-големите попивателни на Субару в Европа са поляците и те масово обират колите, в ценовия диапазон между кочините (под 2000 евро) и 5-6000 евро.Като сравнение на цени, мога да кажа, че цените в Италия са с не повече от 500-1000 евро по ниски отколкото в Германия, и това е така, защото основно се пазарува от там, километражите се въртят културно, когато колата е за експорт, а прословутата италианска палачорщина започва, когато автомобила премине 100 000 км . Това е така, защото сервизното обслужване в Италия е едно от най-натоварващите финансово в Европа, и на жабарите им се дръпва л......., да цакат докато колата е в гаранция, като най-нанагорно им идва последната сервизна акция (около 100-105 000км) и от там нататък, мача свсършва и поддръжката на колата се размива до безобразие. Това всичко , при положение, че не са се отказали , още докато колата е била под 100 000км и съответно и е отпаднала гаранцията. Лошото е че , в Италия е много трудно да се направи и проучване на даден автомобил и да се види дали е обслужван редовно до 100 000км и кога са настъпили те, а и много лесно се подправят и вадят натаманени сервизни книжки (понеже всички наши джамбази работят само с представителства в Италия ROFL ).Читавите коли в Швейцария не се различават много по цена от Германия, но това зависи от коя част са. ако са от немската част, където са и немско -говорящите - да, но ако са от италианската, там нещата стоят повече като в Италия.
Ще се върна в моя очерк :D , пак към Германия. Повечето Аутбециот периода 2001-2003 (говоря за коли в много добро , до отлично състояние, със проследима история и правилна поддръжка....такива коли, които служат дълго време и не създават проблеми) са в диапазона 4-4300 до 6000, че и малко отгоре евро. Това е продиктувано от факта, че там продажната цена на колите се формира много стриктно, основно по Шваке, като ако се продава от частник или дадена автокъща (собственост на немец !!), които не знаят как да си формират цената (а това го има в голяма част от случайте) (има случай в които представителство примерно на Пежо, продава Субару....тогава механиците не поемат отговорност за точен ценообразуващ оглед , защото ако объркат и недовидят нещо, което е непозната материя за тях(нали са като коне с капаци повечето, могат лесно да си изпатят съдебно), та, се вика независим оценител (в повечето случай работят към АДАК), който срещу 56 евро с ДДС, оглежда абсолютно всичко и им казва - цената на тази кола в момента е такава, ако направите това и това, ще стане такава ....и те си преценяват. Имайте в предвид, че изискванията към техническото състояние на колите в Австрия е по-високо и от Германия....единствения недостатък че, че и ръждичката е повече, но това съвсем не омаловажава технически колите в Германия.
Мисля, че с това мога да завърша, като искам да кажа, на колегите , които също искат да карат Субару, но нямат достатъчно средства и се впускат върху коли от БГ - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва дадената кола да се прекара през читав майстор, занимаващ се със Субару, който да поеме отговорността за това , какво ще Ви каже за колата и това при положение, че дадения търговец още в началната степен на разговора откликне с желание колата да се мине през специализиран сервиз. Първата му реакция е най-важна и тя говори най-много.
И искам да акцентирам върху нещо, защото все още има хора , които ги виждат нещата под друг ъгъл. И аз съм правил бая мръсотиики по колите, и аз съм лъгал мъжката, преди години, но от 99г. насам , от както съм започнал да се занимавам с това съм попадал 2 пъти на уникален автомобил , като състояние и туй-унуй за малко пари, а са ми минали доста коли . Та, основно в Германия - НЯМА КОЛА И НЯМА НЕМЕЦ, КОЙТО ДА ПРОДАВА КОЛА, КОЯТО ДА Е В БЕЗУПРЕЧНО ИЛИ ОТЛИЧНО, ИЛИ МНОГО ДОБРО СЪСТОЯНИЕ, НА МАЛКО ГОДИНИ И ЗА МАЛКО ПАРИ......такъв филм просто няма и хората там не са прости , когато става дума за пари! Това е от мен....дано повече хора да го прочетат, че ми е омръзнало да го повтарям, на всеки който ми звънне на телефона, макар, че винаги съм готов да помогна :good:

bat bubi написа:
Оу, пропуснах в моето "словестно излияние" да добавя още нещо, що годе интересно......макар че кова мойте бивши "колеги" (с някой от тях поддържам все още някви връзки, колкото да не ми забравят фейса :D , но това не ми пречи да ги топна. Не говоря само за марката Субару, даже повече акцентирам върху по-популярните марки, но все пак е хубаво да се знае още една част от играта. Вноса на автомобили от няколко години е спаднал в пъти, от това което беше първите години на 2000г....всъщност е малко над минимума, и това е защото: първо падна покупателната способност на хората, защото масово затънаха в кредити; второ- защото вече трудно се лъжат хората и трето - защото лизинговите системи станаха доста изгодни (особенно за ниския клас автомобили), естествено това първоначално (после хората усещат тежестта както от гаранционното неправомерно цакане и не на последно място и самото обслужване) - примерно хората не са запознати с производството на един Фиат, или Рено или някоя друга марка, гледат фаца - супер, плащаш 200лв на месец, без първоначална вноска, уж без оскъпяване и още куп зарибявки и нагризкват яко......та поради тези фактори - вноса пропадна към минимума. Ето защо, мойте бивши ортаци правят следното: отиват при аверчетата си (по неволя) от Горубляне или някъде в околността и питат "брат, кой коли ти стоят от повече от 6-9 месеца"; "ми тази, и тази......и тази десетата"; "добре , щипвам тия 6 бр", спазаряват се на цената на която са взети от Италия ......горублянките доволни, защото имат оборотна пара , а и се отърваха от застоялата стока........и колите се докарват обикновенно с автовоза събота и неделя, т.е. когато най - много обикалят хора.....хората гледат, външно лъскави, защото все пак тук таме са барнати, вече веднъж, като са минали през български ръце, преди това са барнати и в Италия, или Германия (от съответния гастер там) и питат "Сега ли ги докарахте" ; " Е, ми разбирасе, че сега....обих се от път, даже нямам сили да ги разстоваря" (за това и се държат по няколко часа на автовоза, че по някой път и целия ден. И хората си викат, гледай кви хубави , лъщят. който нагризка - нагризка, останалите коли, от уста на уста, по ракиено време , на принципа "Баджанак, ти вчера , на едиси коя къща, знаеш ли кви лъскарки докараха, пресни-пресни".......после и тука ще ги пипнат малко, като например - на Ауди на цена 16 000лв, му сменят лагер (цена 14 лв) , закупен от една доста голяма местна фирма за части, която до голяма степен продава здрави ментета, който след няколко кусвания на колата запича, и понеже майстора с който работя е с най-близката местна преса за избиване, та "давай да го махаме, че не мина метър" (моя майстор ми разправя - направо сърцето му се свива, като скива колко уроди, чакат отпреде на опашка за части, за да минат метър до момента в който я пробутат колата.........та, и тук като пипнат малко, и се някой ще нагризка колата....След това и тука като застоят, от още по-малките градове идват и взимат от тук....ии-ии така, има даже коли, които сигурно са обиколили няколко града, докато някой я цунка.........А, сори за дългото "излияние", ма исках да споделя още един начин на работа.....а те далеч не се изчерпват, просто ми е неудобно да продължавам, че ще трябва да сменя няколко клавиатури :D .......дето се казва, просто си лафя, да става купон ;)

Надявам се, че си отговори на въпроса ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 2.11.2014
Местоположение: Пазарджик
Мечтае да кара: M5 E39

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Gpenev » 06 Яну 2016, 9:44

A.Bliznakov написа:
Z3Ro* написа:
A.Bliznakov написа:Здравейте колеги,

Може ли мнения за тези?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bvifxi

Благодаря предварително.


Първата, както и колегата каза преди мен, е далеч от определението "всички екстри" - има един обикновен кожен салон без подгрев /шофьорската седалка изглежда уморена/ и една навигация. Дори и да е перфектна технически, цената й е висока.
Втората е с повечко екстри - има ел. салон с памет, но отново без подгрев. Има забележки по предната броня, както и счупена кора на шофьорската седалка. Двете кори за двете седалки са към 90 лева в Дарукар. Но пък има по-свеж салон и хубави джанти - ако я спазариш с едни 800 или повече лева по-малко и ако няма сериозни технически проблеми, става... :yes:


Благодаря за мненията.
Струва ми се , че не си заслужава такъв клас автомобил с орязани екстри.
В момента на пазара забелязвам само прекалено скъпи автомобили, без да предлагат кой знае какво( особено в Пловдив).
Пример:
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... 0%B8%D1%8F
Ако може някой да ми каже какво на тази струва 11к :ok:




Тази е коментирана по назад в темата. Колега от форума каза че я гледал. Собственика я регистрирал и обслужил. При разумен коментар на цената мисля че си заслужава. Изглежда доста запазена.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от dak » 06 Яну 2016, 18:35

За 10к може да се намери е60 която ще е пълен гроб предполагам и ще трябва да се влага още много по нея за да стане кола , не смятам , че 10к е много висока цена за Е39 на малко километри и в отлично здраве (стига това да е така) гледайте немското мобиле и сами си направете изводите . Евтини и свежи коли има в Англия по разбираеми причини (който е ходил знае) , който иска отива и си взима , после смяна на дирекция и така като сложиш чертата пак там някъде :mhihi: Когато взимах , моята е39ка се нагледах на кенефи (поради бюджета от 6к беше голям зор) , накрая намерих добра кола за тези пари с проблем (не ускоряваше както трябва) , от там пълно обслужване , чистене ЕГР и колектори , смяна на дебитомер и ел. клапан турбо и колата тръгна както трябва и прави смешен разход ама много нерви и сервизи до като се разбере от какво е , ако тогава имах бюджет 10к за е39 бих ги дал ако е имало за какво. Много хора си търсят по скоро "година" и екстри а не точно кола пък ако може и евтинко да е. Пример : един познат си взе бензиново Е39 евтинко , покара го около месец и сега мисли да ги бракува , че вече неще и да пали щото и мотор "няма" и толкова пари иска за стягане , че не е оправдано да се дават по такъв кенеф ама кой да ме чуе като му говорех !

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 06 Яну 2016, 19:43

dak написа:За 10к може да се намери е60 която ще е пълен гроб предполагам и ще трябва да се влага още много по нея за да стане кола , не смятам , че 10к е много висока цена за Е39 на малко километри и в отлично здраве (стига това да е така) гледайте немското мобиле и сами си направете изводите . Евтини и свежи коли има в Англия по разбираеми причини (който е ходил знае) , който иска отива и си взима , после смяна на дирекция и така като сложиш чертата пак там някъде :mhihi: Когато взимах , моята е39ка се нагледах на кенефи (поради бюджета от 6к беше голям зор) , накрая намерих добра кола за тези пари с проблем (не ускоряваше както трябва) , от там пълно обслужване , чистене ЕГР и колектори , смяна на дебитомер и ел. клапан турбо и колата тръгна както трябва и прави смешен разход ама много нерви и сервизи до като се разбере от какво е , ако тогава имах бюджет 10к за е39 бих ги дал ако е имало за какво. Много хора си търсят по скоро "година" и екстри а не точно кола пък ако може и евтинко да е. Пример : един познат си взе бензиново Е39 евтинко , покара го около месец и сега мисли да ги бракува , че вече неще и да пали щото и мотор "няма" и толкова пари иска за стягане , че не е оправдано да се дават по такъв кенеф ама кой да ме чуе като му говорех !


:yes: :yes: :yes:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 24.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 e36 328i Тouring
Мечтае да кара: e36 ///M3

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от clarcky » 07 Яну 2016, 13:27

Здравейте, след като една овцЪ ми направи е36-цата тоталка, се оглеждам да ъпдейтна на е39-ка :D Вчера ходих да гледам едно комби, което за парите си смея да кажа че е повече от прилично. Тъй като си нямам понятие от е39, моля за малко мнения. Абстрахирайте се от предната броня, тя ще бъде сменена веднага след евентуална покупка :mhihi:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c07vxj

Това което аз видях от огледа, е че май колата не трябва да е с такива стопове и фарове, или греша :roll: Иначе колата вътре беше супер запазена, изключение прави само неграмотно претапицирания волан. Колата запали нормално, на студено имаше леко чегъртане но ми се стори като от ролка да е. Имаше леко почукване отпред при преминаване през неравности, и най-вероятно дискове за смяна, или не беше карана доста отдавна. Всичко като екстри функционираше. Светеше лампата за айрбега, продавача ми обясни че било често срещан проблем при е39 и било от кантарчето на пасажерската седалка :roll: Външно имаше ръждички тук там, но като цяло ако я взема обмислям цялостно пребоядисване. Най-голямият МИНУС за мен е, че колата е автоматик, стори ми се тромава, но сравнението ми е с е36 328, което е по-леко.Тук идва въпроса, колко голям филм е да се разкара автомата, и да се сложи ръчка (търсих доста по форума но намерих обратния вариант)? Колко би струвало като части, евентуално приблизително и като труд? Като цяло, ако взема колата, до лятото ще мога да набия 2-3к лв в нея, като в тях не влиза обслужване на двигателя и регистрация, ако се стигне до цялостно боядисване също ще е отделно от този бюджет, и мисля че за тази сума ще мога да докарам колата в доста добро състояние :roll: Имам си всекидневна кола, така че не ми е проблем да я оставя за повечко време при интервенция автомат към ръчка. Ще ми е както беше е36цата, за извънградски пътувания, и за събота и неделя за фън, за това искам да разкарам автомата, да не ми убива фъна пък и няма да кеся по задръствания с нея. Ако тук не ме разубедите, и ако има вариант да стане ръчка, кажете при повторен оглед на какво да обърна внимание?

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 07 Яну 2016, 13:40

Колега,това комби лично на мен,не ми харесва,,,,да разваляш автомата и да слагаш ръчни скорости според мен е тотално безсмислено и скъпо начинание,,,,огледай още-предложения има.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Кръстникът
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от c04 » 07 Яну 2016, 18:30

Вариант да стане ръчка-има, но е много по-добре да потърсиш фабрична ръчка...Колата за парите има екстри, но пък ми изглежда по занемарена...Бронята и фаровете съвсем не са си на мястото... :paranoid:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook