Съвети и въпроси относно избор на Е39.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от VaskoC » 24 Дек 2015, 22:24

Untitled 2.png

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=btyb97

Ходих на оглед на тази. Дава грешка на 3-та скорост при закачане на компютър. При тест драйв, след като включи 3-та влезе в авариен режим. Прилагам снимка с локацията на автокъщата и снимка на автомобила.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 25 Дек 2015, 0:07

sedd написа:Някой гледал ли е тази? Как ви се струва?
http://www.cars.bg/c1462965

За парите си и състоянието което се вижда на снимките е идеална предвид 2-та чифта гумите и газовия инжекцион.Цената на по скъпите в повечето случаи е заблуждаваща и изкуствено се надува с цел доверие.В случая и да има нещо по ходова част сменяш и за не повече от 5 000 лв ще имаш кола с газ ;) . Двигателя би трябвало да е с двоен ванус щом е 98 г. , кожен салон, м ков волан, гледам че е с накрайник за газта най-вероятно зареждането си е в капачката на резервоара това са плюсовете. Единственото по очебиещо,както е споменал колегата като забележки са конденза на фаровете което може би е едно от чест срещаните болести на предифейсовите фарове и лайстната където е сложено копчето за газта - може би като са го монтирали са е счупили или са е напукали и са е боядисали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Z3Ro* » 25 Дек 2015, 11:17

Zlatiyan_Genchev написа:
sedd написа:Някой гледал ли е тази? Как ви се струва?
http://www.cars.bg/c1462965

За парите си и състоянието което се вижда на снимките е идеална предвид 2-та чифта гумите и газовия инжекцион.Цената на по скъпите в повечето случаи е заблуждаваща и изкуствено се надува с цел доверие.В случая и да има нещо по ходова част сменяш и за не повече от 5 000 лв ще имаш кола с газ ;) . Двигателя би трябвало да е с двоен ванус щом е 98 г. , кожен салон, м ков волан, гледам че е с накрайник за газта най-вероятно зареждането си е в капачката на резервоара това са плюсовете. Единственото по очебиещо,както е споменал колегата като забележки са конденза на фаровете което може би е едно от чест срещаните болести на предифейсовите фарове и лайстната където е сложено копчето за газта - може би като са го монтирали са е счупили или са е напукали и са е боядисали.


Тази е с един ванос - третата снимка отзад напред... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 4.11.2014
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B35 97'
Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Peev_92 » 25 Дек 2015, 17:58

Трябва да се види на живо. На снимките изглежда, като средно-статистическо Е39. Забележки се намират. Цената е висока, трябва да се покара, да се види обстойно, за да се прецени. Весела Коледа!!!
Не страст, а диагноза :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39 520/540
Мечтае да кара: Е39

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Vacheto » 25 Дек 2015, 18:11

4000 лв за регистриран и обслужен автомобил не са никак много. Има подобни и за 2500 лв, но с купуването почваш да наливаш пари и докато дойде време за каране, ти е омръзнало от седене по сервизи. Колата изглежда доста запазена предвид годините и. Всеки който продава си е сложил малко отгоре в цената, за да може да се прави пазарлък, така че това едва ли е крайна цена. Сваляш малко пари и си купуваш едни фарове от фейслифтова Е39-ка за 400-500лв и колата е супер. Ако вземеш някой нов внос имаш 200 лв регистрация, 1000 лв газово, 500 лв гуми и от там нататък обслужване масло, филтри, ремъци, някой и друг дребен детайл и ето ти още 400-500 лева. Всеки сам си прави сметката, но пред кола нов внос "УНИКАТ" и тази тук с 1000 лв по-скъпа аз лично ще взема тази. И тази лайстна отляво до волана струва 5 лева- едва ли някой ще подмине кола заради такава забележка.
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от turbonetic » 25 Дек 2015, 20:43

Колега без да се обиждаш,но защо винаги слагате газовата на първо място.Аз лично не съм фен на газта и си я карам ня бензин и не ми прави впечатление дали ще ми изхарчи 2-3л отгоре.Тези 1000 лв дето ги слагате за ГИ винаги може да ги похарчите за нещо друго :) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 25 Дек 2015, 22:59

Z3Ro* написа:
Zlatiyan_Genchev написа:
sedd написа:Някой гледал ли е тази? Как ви се струва?
http://www.cars.bg/c1462965

За парите си и състоянието което се вижда на снимките е идеална предвид 2-та чифта гумите и газовия инжекцион.Цената на по скъпите в повечето случаи е заблуждаваща и изкуствено се надува с цел доверие.В случая и да има нещо по ходова част сменяш и за не повече от 5 000 лв ще имаш кола с газ ;) . Двигателя би трябвало да е с двоен ванус щом е 98 г. , кожен салон, м ков волан, гледам че е с накрайник за газта най-вероятно зареждането си е в капачката на резервоара това са плюсовете. Единственото по очебиещо,както е споменал колегата като забележки са конденза на фаровете което може би е едно от чест срещаните болести на предифейсовите фарове и лайстната където е сложено копчето за газта - може би като са го монтирали са е счупили или са е напукали и са е боядисали.


Тази е с един ванос - третата снимка отзад напред... :yes:

Да ,колега,прав си ,не се бях загледал обстойно,а и ако е февруари 98 със сигурност не е с 2 ваноса.Това дори е плюс тъй,като аз съм с двоен ванос и има повече електроника по колата от единичния,който дава по-малко грешки,предполагам,че колегата не търси някаква бегачка и това ще бъде една добре бюджетна кола,която предлага нужните екстри за модела.
Колега без да се обиждаш,но защо винаги слагате газовата на първо място.Аз лично не съм фен на газта и си я карам ня бензин и не ми прави впечатление дали ще ми изхарчи 2-3л отгоре.Тези 1000 лв дето ги слагате за ГИ винаги може да ги похарчите за нещо друго

В случая колегата е намерил една кола в добро състояние за годините си на пръв поглед със сложена газ,при положение,че на този двигател няма кой знае какви проблеми със газта и си е харесал модел с такава вече сложена,защо да не дава наполовина средства за разход на гориво и останалите финанси да ги вложи в качествени части за обслужване или някой ъпдейт например ;) . Всеки сам си решава с какво му е по-добре да кара.
Поста на колегата Vacheto е най-смисления за конкретния екземпляр на който се е спрял колегата,отива и гледа ,закача се на диагностика и си прави извод ако няма нещо съмнително ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39 520/540
Мечтае да кара: Е39

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Vacheto » 26 Дек 2015, 15:26

И аз искам да карам на бензин, не ме разбирай погрешно. Но при положение че сменям масло 3 пъти в годината(30 000км), ако карам на бензин разхода ми в пари ще е доста висок спрямо газта. Имал съм коли, на които газово не съм слагал, но са ми горели по 6 в града. Вместо да дам парите на бензинджиите, аз гледам да си купя по-хубаво масло, носачи Lemforder и т.н. А да не забравяме, че на запад имаш облекчения от държавата, ако имаш газова уредба(по-малък данък, не плащаш някои такси).
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от bioz » 26 Дек 2015, 15:39

bigdady написа:Ако си решил да даваш толкова пари, тази не е подходяща с тези лепенки по волана и по лайсните предствам си какъв е собственика.
Виж ето тази седи в мобилето от много време и винаги е с доста висока цена незнам дали има причина за да не я взимат различна от цената.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bnp4z9


За тая някакви мнения?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 4.11.2014
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B35 97'
Мечтае да кара: BMW E38 Аlpina B12 6.0

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Peev_92 » 26 Дек 2015, 16:48

Имаше някъкви дебати, че 15ки джанти, на фейслифтово Е39, не пасвали...може ли някой да потвърди? Колата изглежда много добре, дори прекалено чистичка и лъскава :D :D :D :)
Не страст, а диагноза :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Elesar74 » 26 Дек 2015, 18:52

15-ки не влизат на 530D 193 к.с. заради по-големите супорти на спирачните апарати. Там най-малкия размер е 16.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 26 Дек 2015, 19:59

bioz написа:
bigdady написа:Ако си решил да даваш толкова пари, тази не е подходяща с тези лепенки по волана и по лайсните предствам си какъв е собственика.
Виж ето тази седи в мобилето от много време и винаги е с доста висока цена незнам дали има причина за да не я взимат различна от цената.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bnp4z9


За тая някакви мнения?


Много са и 8400,,,,според мен.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 15.03.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: 525d
Мечтае да кара: m6 grandcoupe
Детайли за колата: e39 01

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от bigdady » 26 Дек 2015, 20:59

Ако ти я свали на 8000 според мен си струват за тази кола ако всичко и е ок и е поддържана о гледана. Тези за по 6500 по автокъщите докато стигнат в такова състояние едва ли ще стъпят на под 8. За такава кола под 7000 лв не очаквай нещо което се качваш и караш. Просто хората които си поддържат и гледат колите им търсят горната граница на цената.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 17.11.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 3.0D & AUDI A6 3.0 TDI
Мечтае да кара: M5

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от DonTodi » 27 Дек 2015, 2:05


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.08.2008
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: "пъргава" 316-ка
Мечтае да кара: IS-ka

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от 6per40 » 27 Дек 2015, 11:09

Vacheto написа:4000 лв за регистриран и обслужен автомобил не са никак много. Има подобни и за 2500 лв, но с купуването почваш да наливаш пари и докато дойде време за каране, ти е омръзнало от седене по сервизи. Колата изглежда доста запазена предвид годините и. Всеки който продава си е сложил малко отгоре в цената, за да може да се прави пазарлък, така че това едва ли е крайна цена. Сваляш малко пари и си купуваш едни фарове от фейслифтова Е39-ка за 400-500лв и колата е супер. Ако вземеш някой нов внос имаш 200 лв регистрация, 1000 лв газово, 500 лв гуми и от там нататък обслужване масло, филтри, ремъци, някой и друг дребен детайл и ето ти още 400-500 лева. Всеки сам си прави сметката, но пред кола нов внос "УНИКАТ" и тази тук с 1000 лв по-скъпа аз лично ще взема тази. И тази лайстна отляво до волана струва 5 лева- едва ли някой ще подмине кола заради такава забележка.


Като минал миналата година по този път с е39 комби м52б20 мога да кажа, че сметката на колегата е почти вярна. Само за регистрацията не е точна, зашото е около 600-700 лева. Еко таксата е 265 лева. Гражданска 170 лева. Ако не си от същия град трябва да извадиш транзитни номера. Не помня точната сума, но мисля към 40 лева ми взеха тогава. Винетка, за да си я транспортираш - ако взимаш годишна вече 97 лева. Преглед 40 лева. Номера в КАТ 60 лева, ако не са ги вдигнали. Отделно като я регистрираш в общината, за да ти е всичко законно плащаш процент от сумата, на която е фактурирана колата при покупката. Това са цени ако е нов внос и то без обслужване и всичко си плащаш за 1 година. След това идва моментът с обслужване. Там е строго индивидуално, но колегата го е описал с приблизително точни суми. Газовата - от 900 до 1400 лева. Много зависи. Моята приблизителна равносметка : колата е взех 3600 лева нов внос. С газ , обслужване, гуми(за съжаление втора употреба, но тази година поправих тази грешка) и регистрация + каско тоталът ми е 6200 лева.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook